U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(30)والاخيره

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس الحلقه الثلاثون والاخيره

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_22.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/blog-post.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html

 

لينك الحلقه الثامنه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/18.html

 

لينك الحلقه التاسعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/19.html

 

لينك الحلقه العشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/20_18.html

 

لينك الحلقه الحاديه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/21.html

 

لينك الحلقه الثانيه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/22.html

 

لينك الحلقه الثالثه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/23.html

 

لينك الحلقه الرابعه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/24.html

 

لينك الحلقه الخامسه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/25.html

 

 

لينك الحلقه السادسه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/26.html

 

لينك الحلقه السابعه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/27.html

 

لينك الحلقه الثامنه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/08/28.html

 

لينك الحلقه التاسعه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/08/29.html

(نرجع للاحداث)


سر الشقه اللى فى الخامس (30) والاخيره
 

 (نرجع للاحداث)

نوره/بعدها قرفت من نفسى اوى ...بقيت شايفه ان بتاعى ده سبب تعاستى وانه مجبليش غير وجع القلب واخدت الفلوس من نور وقولت ان دى حاتبقى فلوس العمليه اللى حاعملها علشان ابقى بنت وابقى طبيعيه وارتاح من الهم اللى انا فيه ده وساعتها قطعت علاقتى بكل الناس وبقيت اروح الجامعه وقت الامتحانات وبس لحد مااتخرجت من الجامعه وبقيت بدور على شغل ودكتور يعمل العمليه دى وطبعا ده كان موضوع صعب جدا وفضلت ادور شهور من غير فايده لحد ما شوفت برنامج على النت بيتكلم فى دكتور على الحاله بتاعته وانه عمل اكتر من عمليه بره وفى مصر بس علشان حساسيه الموضوع محدش بيتكلم فيه لكن هو ممكن يساعد اى حد ويعمله العميله دى بسعر التكلفه وان الموضوع ده حايكون فى سريه تامه

سامى/حلو جدا ...الدكتور ده اسمه ايه

نوره/(سكتت) اسمه اسامه عوض

سامى/اسامه عوض ...انا سمعت الاسم ده قبل كدا بس مش فاكر كان ايه

نوره/(سكتت)اه ماهو كان دكتور مشهور اوى ...وعلشان كدا روحتله العياده احكيله على الموضوع ..لما روحت كانت عيادته شكلها غريب اوى

سامى/غريب ازاى

نوره/اوضه الانتظار متقسمه بستاير علشان اللى قاعد ميشوفش حد ولا حد يشوفه ..وانا كانت عجبانى اوى االفكره دى علشان انا كنت محرجه اوى وكنت خايفه حد يشوفنى ويعرفنى ...المهم اعدت مستنيه لحد مادخلتله

لقيته شكله لطيف راجل فى ال50 بس تحس ابن عز كدا ...مبتسم هو كان عارف انى خايفه ومكسوفه ..وعلشان كدا اعد يهزر معايا ويسالنى ويقولى اى كلام لحد ما هديت كدا وبعدها ابدينا نتكلم جد

اسامه/ها...يا نوره ...بتشتكى من ايه بقى

نوره/بصراحه يا دكتور ...انا (سكت واتكسفت)

اسامه/لا احنا متفقين لا حياء فى العلم ...واحب اقولك ان اى حاجه حاتحصل فى الاوضه دى ...هى سر عمره ماحيطلع قوليلى بقى ايه المشكله

نوره/(بصراحه كنت خايفه اوى بس كنت شايفه انه الوحيد اللى حايحللى مشكلتى ) بصراحه يا دكتور انا من ساعه الولاده وانا عندى عيب خلقى ...انا عندى العضو بتاع الرجاله وبرضو من جوايا هرمونات وجسم البنات ...حضرتك فهمنى

اسامه/اه طبعا دى حاجه طبيه معروفه ...والناس حاولت تسميها با اسم سهل وهو شي..م..يل

نوره/بظبط يا دكتور ...انا بقى كنت عايزه استقر على حل يا اما ابقى ست يا اما اتحول راجل

اسامه/الموضوع مش سهل زى ما انتى متخيله كدا ..احنا لازم نرجع للهرمونات اللى فى الجسم ونشوف انى جانب المسيطر اكتر بمعنى هل هرمونات الانوثه المسيطره ولا الذكوره

نوره/وده بيتعرف ازاى يا دكتور ؟

اسامه/الموضوع بسيط احنا حانعمل تحليل هرمونات ونشوف ...بس فى الاول لازم اكشف عليكى علشان اشوف حجم العضو وهل هو متكون بالكامل ولا مجرد زيادات جلديه

نوره/(فى دماغى افتكرت المليطه اللى العضو النجس ده عملها من اول امى لحد الدكتوره نجوى ..زيادات جلديه ايه ده مصيبه) اكيد يا دكتور

اسامه/طيب استاذنك ...تنامى على الشزلونج وتنزل البطلون علشان اقدر اكشف

نوره/(كنت مكسوفه جدا مش عارفه ليه بس حاولت انسى وابقى طبيعيه ونمت فعلا ونزلت البنطلون والاندر وطلعت بتاعى ..علشان الدكتور يشوفه )

اسامه/(الدكتور اول لما شافه لقه كبير وكان واقف ...واعد يحركه يمين وشمال ويشوف هل فى بض..أن ولا لا ...وطبعا كل ده من غير ما احس ابتداه يثرنى بس حاولت افكر فى اى حاجه تانيا لكن قرب الدكتور من عضوى اوى وتركيزه فى عروقه البارزه وكان حاطت جيل على ايده علشان ميضيقنيش كل ده خالنى مولعه ...وفى اخر الفحص بدا بتاعى ينزل شويه لبن على خفيف وهنا الدكتور اسامه لاحظ وقالى) ..طيب يا استاذه ..احنا خلصنا ..ممكن حضرتك تعدلى هدومك فى الحمام علشان تخدى راحتك

نوره/(مكنتش فاهمه هو قصده ايه ...بس لما دخلت الحمام لقيت فى جيل شاور ومجلات جنسيه وفهمت انه عايزنى اجبهم علشان ارتاح ...بس الموضوع محتجش منى غير انى افكر اللى حصل دلوقتى من ايد دكتور اسامه كان اول مره فى حياتى احس انى ست ...وان فى راجل غريب قرب منها ...انا طول عمرى كنت بحس انى الراجل وانى انا المسيطره ...بس اول مره اسيب نفسى واحس الاحساس ده وفجاه لقيت اللبن جيه كتير وبتاعى ارتاح ونام المهم ظبطت هدومى وطلعت وانا مكسوفه اوى) انا اسفه يا دكتور..

اسامه/لا مفيش حاجه ...تعالى اتفضلى شويفى يا استاذه نوره ...من اللى انا شوفته فا حجم العضو كبير...ومراكز الاحساس فيه موجوده وشغاله كويس...وانا مش حاقدر احكم من دلوقتى ...بس اعتقد ان الصفه اللى حاتكون مسيطره عليكى هى الصفه الذكوريه ...فا العمليه حاتكون تحويلك لراجل مش ست

نوره/(انا اتصدمت لان دى كان مصيبه بنسبالى ) لا يا دكتور مينفعش... لا طبعا

اسامه/اهدى يا استاذه ...هو ايه اللى مينفعش؟

نوره/يا دكتور انا طول عمرى عايشه على انى بنت ...وكل ورقى وشهادات تعليمى كدا ...وغير كل ده... والدى  راجل صعب جدا ...كان عارف انى بعانى من المشكله دى من وانا صغيره ورفض يعملى عمليه تحويل علشان بس خايف من الفضيحه...متخيل معملهاش وانا صغيره ..حايوافق اعملها وانا كبيره

اسامه/اممممم...فهمت ...على العموم انا ممكن يكون تشخيصى غلط ونستنى نتيجه التحليل بتاع الهرمونات ...

نوره/(خرجت من عنده وانا مش عارفه حاعمل ايه ...مين اللى حايقبلنى وانا بقيت راجل ...حاعيش ازاى وحاكمل  حياتى ازاى وانا لازم ارفع قضيه بتغير اسمى وجنسى وشهاداتى ....ألموضوع كان مصيبه كبيره ...كان املى الوحيد فيها هو نتيجه التحليل ....وفعلا روحت المعمل اللى بيتعامل معه دكتور اسامه واخد عينيه الدم وبعد يومين روحت لدكتور اسامه بالنتيجه )

اسامه/مش عارف اقولك ايه بس ..زى ماتوقعت نسبه الهرمونات الذكوريه مرتفعه جدا ....ممكن اسالك سؤال بس ارجو ميكونش فيه مضايقه

نوره/لا خالص اتفضل

اسامه/هو حضرتك فى خلال عمرك بعد البلوغ حصل انه جالك البيرويت (الدوره)او اعرضها

نوره/بصراحه لا

اسامه/طيب كدا الموضوع محسوم ...انتى بس عندك شويه لخبطه فى الهرمونات كانت معاكى من الصغر ولو الوالد كان راح لاى دكتور وقتها كان ظبط الهرمونات لكن ..خلاص انا مبحبش الكلام عن الماضى ...انتى دلوقتى محتاجه عمليه صغير علشان بس نشيل العلامات الانوثه (بص على صدرى) مع انهم خسره(ضحك علشان يطلعنى من المود)

نوره/(وانا غصب عنى ضحكت)

اسامه/ايوا كدا اضحكى مفيش داعى للنكد والزعل ...انتى حالتك عاديه زى ملالين احنا بس علشان مجتمع مغلق ...مكبرين الموضوع

نوره/(ابديت اعيط ) لا مش سهله يا دكتور ..انا حاروح فين ..حياتى حاتبقى ازاى بعد العمليه ...مين حايرضه يتعامل معايا وانا بشكل ده ...انا انهيت يا دكتور (اعدت اعيط)

اسامه/طيب اهدى يا استاذه كل مشكله وليها حل ...انا ححاول افكرلك فى حل ...ادينى يومين بالكتير وحاقولك

نوره/(مشيت من عند الدكتور وانا شايفه الدنيا سوده فعلا ...وحكيت لنور اللى حصل ..وطبعا نور كانت بتحاول تطلعنى من المود ...بس انا كنت شايفه الدنيا بقت نيله وهباب لحد ما اتصل بيا الدكتور اسامه)

اسامه/الو...استاذه نوره ...انا لقيت الحل ...حاستناكى كمان ساعتين فى العياده

نوره/(طبعا انا كنت طايره من الفرح ونزلت جرى على العياده ...ولما وصلت )

اسامه/شوفى يا استاذه ...انا فى العادى مبعملش كدا ...لكن قصتك فعلا دخلت قلبى وانا من جوايا نفسى اعمل اى حاجه علشان اقدر اساعدك بصراحه انا جالى فكره كدا بس هى فى تضحيه كبيره ...فا هل انتى قد التضحيه دى ولا ايه ؟

نوره/تضحيه ايه مش فاهمه ؟

اسامه/بصى يا استاذه انا من كلامك فهمت ان الوالد معترض بس علشان الشكل العام قدام الناس ..وعلشان كدا انا عندى فكره ...احنا حانجيب اى حد يخطبك و يتجوزك وونقول انكم سافرتوا بره ...ومع الوقت الناس حاتنساكى وانتى فى الوقت ده تبقى فى مكان محدش بيشوفك فيه لحد مانعمل العمليه وتغيرى ورقك ...وتبقى تزورى اهلك كاِئن واحد بيزورهم عادى ...لانك بعد العمليه حاتتغير ملامح خالص...انا عارف ان الموضوع كبير وفيه تضحيه بس ده الحل الوحيد

نوره/وده حايبقى تمثيل ولا جواز بجد

اسامه/هو حايبقى جواز بجد علشان يبقى قدام الناس كلها لكن بعد كدا الشخص ده حايطلقك علشان احنا حانبقى متفقين معه وكدا كدا بعد العمليه جوازكم حايكون سقط لاستحاله الجمع بين راجلين فى علاقه رسميه ...الموضوع كله مدروس انا اليومين اللى فاتوا فكرت فى كل حاجه

نوره/طيب ..لو افترضنا ..انى وافقت برغم من صعوبه الموضوع ...حاروح فين الفتره دى

اسامه/امممم...مفكرتش فيه دى .....اقولك ..انتى ممكن تيجى العياده هنا..تساعدى فاطمه الممرضه وفى اوضه للمبيت ...تنامى فيه الفتره اللى قبل العمليه ..وبعد العمليه نبقى نشوف لها حل...

نوره/بجد يا دكتور انا مش مصدقه ان فى حد طيب اوى كدا (كنت فرحانه اوى)

اسامه/انا كل هدفى انى اشوف السعاده على وشك ...انا دخلت الطب علشان اوصل رساله الرحمه...المهم لازم ترتبى مع اهلك الموضوع ولو فعلا الدنيا تمام نشوف الشخص اللى حايعمل دور العريس ونشوف المبلغ اللى حاياخده ونبدء الاستعداد للعمليه

نوره/حاضر يا دكتور انا حاعمل كل اللى اقدر عليه علشان الموضوع يتم (خرجت من العياده وانا كلى امل وبصراحه فكره انى اقنع العيله كانت اسهل حاجه كل واحد فى البيت انا ماسكه عليه حاجه ...ماما موضوع شادى اللى كان هاريها  ن..ي..ك...لدرجه انا بقت بتبات عنده ساعات ومبقاش همها حاجه ...وبابا بقى مقضيها مع جارتنا اللى جوزها مسافر ...ومن كتر مابيجيب فيها بقت حامل ولحقت الموضوع فى اوله وركبت لولب علشان يكيفها براحته ونور بلاويها كتير اوى وكدا كدا انا مش فارقه معاها اوى ..وفعلا الكل بعد الضغط بتاعى وافق واتفقت مع الدكتور اسامه وفعلا بعتلى واحد شكله محترم ..اتقدملى قدام الناس واتفقنا على الفرح وعملنا فرح بسرعه علشان انه مسافرالامارات فى شغل ولازم يتجوز علشان دى شروط الشغل وفعلا ...عملنا فرح على الضيق والناس كلها شافتنى وانا بنزل شنطى ومحدش كان فاهم ليه ماما ونور بيعيطوا مع انه فرح بس كله قال دموع الفرحه والوداع وكدا وبعد ما  نزلت انا واللى كان عامل جوزى روحنا على العياده طلعت شنطى واتعرفت على الممرضه فاطمه ..كانت فى ال 40 كانت طيبه اوى معايا كانت رفيعه اوى كنت من الناس اللى بتاكل مبتتخنش ...كانت كل يوم تجيب 20 سندوتش كبده تفطر بيهم من العربيه اللى تحت العياده وانا فى الوقت ده كنت شغاله ممرضه فى العياده بس على خفيف ادخل ناس ارتب مواعيد والدكتور اسامه كان حنين اوى معايا ...ومش حاخبى عليك ابتديت احس بحاجه ناحيته بس كنت بقول مينفعش انا خلاص حابقى راجل ...والحانب الانثوى اللى فيا حايروح وكنت بقاوم فكره انى احبه برغم معاملته اللى كانت حلوه اوى معايا وطبته وحنيته ...ده كان كل يومين تلاته يجبلى لبس ويخرجنى علشان اتفسح ...علشان مضيقش من الحبسه فى العياده وطبعا كنا بروح اماكن غاليه اوى علشان محدش من اللى يعرفونى يشوفنى ...وفى الوقت ده تصرفات فاطمه كانت غريبه اوى)

سامى/غريبه ازاى...بتغير منك على الدكتور مثلا

نوره/لا خالص...فاطمه كانت مطلقه من جوزها من قبل ماروح العياده بكام سنه كان السبب انها مبتخلفش وده كان مضيقها اوى ...هى كانت بتضحك على طول وبتطلع همها فى الاكل بس كان باين ان الموضوع صعب عليها ...ومع الوقت اخدنا على بعض انا اعدت 8 شهور فى العياده كنت خلاص اخدت على المكان

سامى/لا ثوانى 8 شهور ليه ...مش كل حاجه كانت حاهزه على العمليه

نوره/اه ما ده كان فى الاول ...بس لما روحت طلع ان اسامه بيشتغل مع حراح تانى والحراح ده اجنبى مسافر بره فالازم نستناه وفى الوقت ده كان اسامه ممشين على كرس ادويه علشان يحضرنى للعمليه

سامى/تمام ...طيب مالها فاطمه بقى

نوره/فاطمه فى الوقت ده كانت اخدت عليا اوى ...وكانت بتتكلم معايا من غير حدود..هى كانت عرفه حكايتى من الاول وكنا صحاب اوى ...لكن الموضوع مع الوقت اختلف

سامى/ازاى يعنى

نوره/فاطمه بقى هزارها زياده اوى معايا وكل كلامها معايا عن طليقها اللى  كان مش اوى معها وانه كان بيجبهم بسرعه وينام ويسبها وهى لسه عايزه ..واد ايه الموضوع ده كان بيضيقها وبيخليها مترضاش تنام معه علشان عرفه انه حايسخنها شويه وبعد كدا حايسبها ويتنام ...وكانت بتقولى انها كانت بتكمل ببدايل زى الخيار وحاجات تانيا لحد ماتجيب شهوتها وتعد مضايقه من اللى حصل

سامى/وهى بتحكيلك حاجه زى دى ليه ؟

نوره/فى الاول قولت اننا اتنين ستات وبنحكى ...بس فاطمه كانت عارفه العمليه وتفصيلها وانى قريب اوى حابقى راجل بس وقتها مكنتش ربطه الدنيا ببعض  وبعد فتره الهزار بقى باللمس ...مره القى ايدها على صدرى ومره على ط..ي..زى ...مره وقعت مايه عليا بالقصد واعدت تمسح فوق زب..رى من فوق الهدوم ....كل ده وانا كل يوم بحس ان زب..رى...بينشف ولما سالت اسامه قالى ان الهرمونات الذكريه بتقوى عندى من الادويه اللى باخدها كل يوم قبل ما انام وبصراحه كنت كل يوم بصحى القى ز..بر..ى واقف وده كان طبيعى الانتصاب الصباحى ده عادى ودليل على الصحه بس ...كان بيبقى زياده وبياخد وقت على مابيروح.

سامى/فكك من الكلام ده فاطمه عملت ايه

نوره/(ضحكت) اه يا حيحان...فاطمه بقت بتتعمد تغرينى عليها ...صحيح كانت رفيعه اوى بس رسمه جسمها كانت حلوه ...استمرت فى انها تغرينى وانا كنت بحاول اقاوم الفكره علشان مش عايزه يحصل مشكله مع اسامه علشان بجد كنت حبيته ...وخوقت حاجه زى دى تزعله منى لحد ما فى يوم كنا خلصنا العياده وبنقفل انا وهى فاطمه كانت بتنزل وانا بدخل الاوضه وانام ...يومها فاطمه فجاه واحنا بنقفل رحت فتحت لبس التمريض اللى كانت لبسه وكانت عريانه خالص ...شكل ..ك..ٍس..ها ...كان شكله جنان شفايفه منفوخه رغم رفعها ) ايه يا بت مالك

فاطمه/مالى ايه يا عل..ق...يا ابن ...ألمت..نا..كه ....ايه اللى شايفه ده محركش فيك حاجه

نوره/بس يا فاطمه مش عايزه مشاكل

فاطمه/فاطمه خلاص على اخرها ...كام سنه محرومه من الن..ي..ك..والخ..ول...جوزى مكنش بيكيفنى ....وانت ز..ب..رك ..كبير ..وواقف...عليا ...انا عارفه .....بشوفه واقف وانا بوطى قدامك وط..ي.زى...بتبقى متصدره فى وشك ....بشوفه واقف ...وعارفه انك عايز ..تف..شخنى.....تقلعنى وتشدنى تقعدنى عليه ...وتفتضل ترزع فى المت..ن..اكه ....الشر..مو..طته ...اللى معاك ...ازرع  فيها  قطعها انا بقالى كام يوم بيجيلك من غير كلوت علشان تشوف ط...ي..زى ...

نوره/(طبعا وسط الاثاره دى كلها وشكل فاطمه مقدرتش امسك نفسى ون...كتها وكيفتها على الاخر ....ويومها باتت معايا فى العياده والصبح صحينا ن..ك...تها ..تانى ....وكان احساس حلو اوى وخصوصا انى بقالى كام سنه من يوم الدكتوره نجوى مكنتش لمست ست ...وكنت مولعه اوى واتغيرت علاقتى بفاطمه جدا ...وبقينا فى وقت الفراغ لما ميبقاش فى زباين فى العياده تنزل تحت الترابيزه اللى بعد عليها وتعد تمص زب..رى ...لحد ما اجبهم ...وكانت كل يومين كدا تبات معايا فى العياده تتن..أك...بليل و..مره تانيا لما تصحى والموضوع كان حلو اوى...واسامه مكنش حاسس بحاجه وفاطمه كانت زى اى ست وشها نور وبقت مبسوطه على طول وانا كمان مش حاكذب كنت مبسوطه اوى ...وكنت بفكر انى بعد العمليه اتجوز فاطمه رسمى وابدء عيله جديده لحد ...

سامى/لا ابوس ايدك كفايه نكد ...لحد ايه

نوره/قوتلك انا الحياه عمرها مضحكتلى ...الدنيا كانت ماشيه حلو لحد فى يوم فاطمه جابت سندوتشات كبده واعده تاكلها وبعد شويه اعدت تصرخ ...وبطنها كانت بتتقطع ...وقتها معرفتش اعمل ايه كنت انا وهى لوحدنا ...كانت خلاص حاتروح منى ...فاشلتها وطلعت بيها وانا شيلها للدكتور اللى كان فى العماره معانا ولحقنها كانت الكبده فاسده وكان عندها تسمم حاد ...ولولا ستر ربنا كانت حاتموت وفضلت جمبها اسبوع اخد بالى منها لحد ماخفت وبقت زى الفل ...بس بعدها حسيت ان فاطمه اتغيرت بقت ببتجنبنى ومش عايزه تتكلم معايا ...ولما اتاكد من كدا كلمتها ) مالك يا بت يا بطه ...هو ايه السم غيرك ولا ايه (اعدت اضحك)

فاطمه/(غيطت) اه غيرنى

نوره/ايه ده ؟...انتى بتقولى ايه

فاطمه/انا لما جالى تسمم محدش وقف معايا غيرك ...حتى دكتور اسامه اللى بقالى معه سنين معبرنيش حتى

نوره/يا بت حتى لو انا معاكى وبحبك ...يا بت انتى حاتبقى مراتى

فاطمه/كفايه بقى يا نوره ...انا مش قادره

نوره/مش قادره ايه

فاطمه/مش قادره استحمل حنيتك وحبك وابقى بنت ك..لب...كدا معاكى

نوره/ايه يا بت الكلام الاهبل ده

فاطمه/فوقى يا نوره ...محدش اهبل غيرك ....

نوره/انتى بتقولى ايه ؟

فاطمه/ايوا ...كل اللى انتى فيه ده تمثليه وهم ....الملاك اسامه اللى انتى شايفه طاير من على الارض ده شيطان

نوره/اخرصى متقوليش كدا على اسامه

فاطمه/مش بقولك هبله ...اسامه وراه كل حاجه حصلتلك ...

نوره/بتقولى ايه يا مجنونه انتى

فاطمه /انا حاثبتلك ...انا مش ممرضه ولا حاجه ....انا واسامه شغالين سوا فى الافلام الثقافيه من زمان ...هو كان دكتور بيصور الستات وهى بتكشف وبعد كدا البس  نفس لبس الست واعمل شعرى زيها ونصور انه هو الدكتور وبعد الكشف ن..ا..كنى ....واعدنا شغالين على كدا وكنا بنعمل كدا مع الستات اللى فى نفس جسمى واعدنا شغالين لحد مظهرتى انتى ...كنتى بنسبه لاسامه منجم دهب...حاجه مختلفه ..كل الناس عايزه تشوفها وخصوصا ان اغلب اللى كدا اجانب ومفيش كتير عرب ...وعلشان كدا عمل خطه انه يجيبك العياده هنا ...وتعيشى ويبقى كل حياتك متصوره بكاميرات علشان يعمل افلام وينزلها

نوره/(بالطم ) يلاهوى يالاهوى يالاهوى ...انتى بتقولى ايه اكيد ده كله كذب ...

فاطمه/لا حقيقه ...اسامه كان بيديكى ادويه تنيمك علشان ادخل انا وامارس معاكى وانتى نايمه وبعد ماتجبيهم اقوم ونشيلك ترجعى تنامى زى الاول ...بس بعد شويه الناس زهقت وبقت عايزه تشوفك فايقه وخصوصا كانت الافلام دى باين انك مش فى واعيك وعلشان كدا خلانى امثل عليكى الحب واتقرب منك لحد ماوقعتى ورضيتى تن..ك..ينى ....وبقينا نمارس كتير والافلام بقت بتتوزع نار ...لكن لما جالى تسمم الوحيده اللى وقفت معايا هو انتى ...ومن ساعتها حسيت اد ايه انا رخيصه وانك احسن منى مليون مره ...وانى مستهلش حتى انك تفكرى فيا  مش تحبينى ....اهربى يا نوره ...اسامه مش حيسبك ده شيطان ...أهربى

نوره/طيب وانتى حاتعملى ايه

فاطمه/(عيطت اكتر) بعد اللى قوتهولك ده وبرضو خايفه عليا ....متخفيش عليا انا حاتعامل معه ..ومهما يعمل انا استاهل اللى يجرالى ...لكن انتى معملتيش حاجه وحشه اهربى انتى وانسينى وانسى كل حاجه ...اهربى يا نوره مفيش وقت اسامه مراقب العياده بالكاميرات واكيد شايف كلمنا ده اهربى يلا

نوره/(نزلت جرى وانا بعيط وبلطم على وشى والناس فى الشارع بتحاول تهدينى وانا منهاره من العياط ولما فوقت شويه طلبت من واحد موبيل اعمل مكالمه وفعلا كلمت نور كنت حفظه نمرتها وقبلتها فى حته بره ...وطبعا مكنتش اقدر اروح البيت علشان اكيد اسامه حايروحلى هناك ....نور اجرت اوضه فوق سطوح بيت ...وروحت استخبيت فيه وانا اعده افكر حاعمل ايه فى المصيبه دى وافلام اللى قالت عليها فاطمه دى مين شافها ...وبقيت اتحرك بنقاب علشان لو حد شافنى سوء من اهلى او من اللى شاف الافلام ميعرفنيش لحد ما نور جاتلى بالاكل وفجاه )

اسامه/ايه يا نوره ...كل ده علشان اعرف اوصلك

نوره/(بخضه) اسامه ...انت عرفت مكانى منين

اسامه/من اختك الحويطه ...اللى اعدت تدخل فى شوارع وتطلع منها وفى الاخر جت على هنا

نور/بقولك ايه يا دكتور البورنو انت ...انت متعرفناش ...اشترى عمرى وامشى

اسامه/ليه يا نور بس ...انا كنت بساعد اختك ...ولو على الكلام العبيط اللى قالته فاطمه ...دى غيرانه ...منك ...علشان انا بحبك يا نوره ....نوره اسمعى كلامى ...انا بحبك ...تعالى ارجعى معايا انا خلاص طردت فاطمه ...وحاعملك العمليه ...وحتى لو مش عايزه العمليه كفايه انك تبقى جمبى انا بجد بحبك اوى

نور/نوره ...متسمعيش كلام الراجل ده ...الكذب باين اوى فى عينه انا علشان مبحبوش اعرف احكم كويس ...ولما الحكايه كدا معملتهاش العمليه ليه طول الفتره اللى فاتت

اسامه/ما انا قوتلها الحراح كان مسافر وانا عرفت انه رجع ...يالى يا نوره علشان تخلص اللى ابتدنه ...

نوره/لا يا اسامه ....نور عندها حق...انا اول مره ابص فى عينك واشوف الكذب فيهم ...ليه كدا يا اسامه انت اكتر واحد وثقت فيه فى حياتى كلها ....انا حصلى حاجات كتير اوى فى حياتى لكن انت اكتر حاجه وجعتنى بجد

اسامه/بقولك ايه يا شرمو...طته انتى وهى ...شغل الافلام العربى ده ميتعملش معايا...بقولك ايه يا اموره انتى متجوزه وعقد جوازك معايا...يعنى اى محامى يجيبك فى بيت الطاعه ...و انتى يا نور...انا عارفك انتى مقضيه حياتك بطول والعرض ...انا حاعمل معاكم صفقه العمر ...فى راجل غنى اوى شاف افلام نوره ..وعايز تبقى جاريه عنده فى بيته مع حريمه  وفى المقابل حايدفع مليون دولار ...انا نص مليون وانتى واخت نص مليون ده غير العز اللى حاتعيشى فيها يا نوره ...عربيات والماظ وفلوس زى الرز ....

نوره/ولو قولت لا

اسامه/يبقى ابواب جهنم حاتتفح عليكى ....وحاعرف اجيبك ركعه تحت رجلى بس المره دى ببلاش وحاتعيشى كلبه  تتمنى انى ارحمك ...ها اخترتى ايه ؟

نور/(زقت اسامه) اجرى يا نوره ...(طلعت انا ونور نجرى من الاوضه لكن اسامه قام ومسك نور من ضهرها وحاول يخنقها )

نوره/محست غير وانا بضربه على دماغه بطوبه

نور/(بتحك من الخنقه) ايه ده ....هو مات ؟

نوره/مش عارفه (بتعيط)

نور/مش وقت عياط ...يلا بينا ...احنا لازم نهرب من هنا

نوره/(هربت انا ونور وسافرنا بلاد كتير وعرفنا ان اسامه مماتش بس بيدور علينا وعلشان كدا بقينا كل شويه نسافر حته تانيا ...لحد ما استقرينا هنا ...

سامى/(بيبص لنور وساكت)

نوره/انا عارفه انى اللى قولته صدمك بس انا كان لازم احكيلك الحكايه من اولها لحد الاخر علشان تحكم علينا صح

سامى/وانا احكم عليكم ليه

نوره/(راحت ناحيه الباب وفتح  ودخلت نور وانا وسامى فى شقته سامى والمفروض انه مسافر)

نور/ازيك يا سامى

سامى/نور ...انا

نور/متخفش ...انا ونوره عارفين كل حاجه

سامى/كل حاجه ايه ...انا مش..

نور/خلاص يا سامى ...او مش عارفه اسمك ايه ...انت من الاول كان ظهورك مش مريحنى ولما قولت لنوره قالتى

نوره/(بتقول اللى حصل قدام سامى) انا خلاص تعبت من الهرب ...احنا لفينا البلد كلها ....خلاص حتى لو كان من طرف اسامه انا مش حاهرب

نور/قوتلها ...بس اكيد حايسلمنا ليه بسهوله

نوره/انا عندى فكره ...انا حاقوله على اللى حصل من الاول خالص ..وفى اخر الحكايه حانشوف حايبقى رد فعله ايه على الحكايه وخصوصا لما يعرف اننا ضحايه لاسامه

نور/وافرضى طلع انيله منه

نوره/حايسخطوك يا قرد حايقلبوك ايه ...خلاص انا مش قادره اهرب تانى كفايه السنين اللى راحت

نور/وفعلا نوره حكتلك كل حاجه ...مكذبتش عليك فى ولا كلمه ...وفى الوقت اللى كانت بتحكيلك انا روحت الشركه اللى قولت انك شغال فيها وملقتش حد يعرف عنك حاجه ...وده اللى اكد شككنا ...وانت علشان مش مركز مكنتش بتسال نفسك ازاى انا بسبكم كل الوقت ده مع بعض ...او ليه نوره بتحكيلك تفصيل تفصيل حياتنا وانت شخص غريب عنا ....مشكله الرجاله كدا اول لما الجنس يبقى قدامهم مخهم ينام ....

سامى/وانت فكرنى بعد كل اللى حكتوه ده انا حاسكت

نور/(مسكت ايد نوره) احنا خلاص مش حانهرب تانى واى حاجه حاتعملها احنا حانتعامل معاها ...المهم انت حاتعمل ايه

سامى/انا

ارجو تكون القصه عجبتكم انت او انتى دلوقتى مكان سامى ...بعد ماعرفت اللى حصل لنوره حاتعمل ايه

1/حاتبلغ اسامه على مكانهم

2/حاتسبهم يمشوا وتقول لاسامه انك معرفتش مكانهم

حاستنى رايكم ونتقابل فى قصص جديد مثيره





حاستنى رايكم ونتقابل فى قصص جديد مثيره اعملوا فلو للمدونه وعايز ليكات وشير وفلو ونقابل فى القصص الجايه سلام   

  

 
تعليقات
9 تعليقات
إرسال تعليق
  1. أبدعت وتألقت كعادتك دائما
    ننتظر منك الإكمال، ونترك لك الاختيار

    ردحذف
  2. برافو ولكن مفروض في اجزاء تانيه حرام تتقفل علا كده

    ردحذف
  3. عاش زى ما متعودين منك علي الابداع دا لكن زى ما متعود انت برضو لازم متعجبنيش النهاية لأن قصصك مينفعش تنتهي ابدا
    شكرا ليك ولمجهودك الكبير واتمني حاجه جديدة تكون اجمل من كل اعمالك اللي فاتت

    ردحذف
  4. ابدعت يا فنان ولا اروع من كده عايزين نقرالك حاجه زي سلاح مرات خالي الفتاك تكون مغامرات واكشن

    ردحذف
    الردود
    1. اشكرك يا صديقى ان شاء الله اللى جى حايبقى جامد

      حذف
  5. مساء الخير ، الأجزاء من التالت للتامن و العشرين فيها مشكلة في فتح الفيديو الخاص بكل جزء

    ردحذف
  6. جميله جدا بس اتمنا تنزل روابط pdf احسن من رابط الفديو لانه بيبقا صعب جدا في القراءه
    ولو فيه رابط للقصص pdf ياريت ترسله او تقولي منزله فين

    ردحذف
  7. صراحه قفلة القصه وحشة كانت تستحق قفلة افضل من كدا بس تسلم ايدك و عاش ع المجهود

    ردحذف
    الردود
    1. هى ما تقفلتش ده تمهيد للتكمله

      حذف

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة