U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(27)

 


سر الشقه اللى فى الخامس الجزء السابع والعشرون

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html

 

لينك الحلقه الثامنه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/18.html

 

لينك الحلقه التاسعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/19.html

 

لينك الحلقه العشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/20_18.html

 

لينك الحلقه الحاديه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/21.html

 

لينك الحلقه الثانيه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/22.html

 

لينك الحلقه الثالثه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/23.html

 

لينك الحلقه الرابعه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/24.html

 

لينك الحلقه الخامسه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/25.html

 

 

لينك الحلقه السادسه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/26.html

(نرحع للاحداث)


سر الشقه اللى فى الخامس الجزء (27) 

 (نرحع للاحداث)

نوره/ياعم  ارحمنى بقى شويه ,,,,قوم اعملى حاجه اشربها ..دلعنى كدا

سامى/حاضر يا ست الحسن والجمال ...بس انا لازم اعرف ايه حوار ليدا ده

نوره/كل الرجاله كدا تموت على الاندر ايدج ...

سامى/لا انا بحب الحاجات المخفيه ...وانتى قصتك دى كلها حاجات غريبه

نوره/ماشى حاحكيلك كل حاجه ونكتبها قصه ونبعها واتغنى

سامى/لا القصص دى مبتجبش فلوس ...اخرها نكتبها ونستنى حد يقرها وخلاص

نوره/خلاص يا بائس .....يا اخى....سبنى احلم ...عيل قفيل ..حلال فيك نور

سامى/صحيح نور فى الوقت ده كانت فين ...انتى محكتليش حاجه عنها

نوره/علشان مكنتش متبعها ...بس لما عرفت كانت خلاص دخلت فى عش الدبابير واللى كان كان

سامى/دبابير ايه ...لا مش فاهم

نوره/حاقولك ..اصلا اللى حصل مع نور هو اللى وصلنا اننا نهرب

سامى/طيب فهيمنى ايه اللى حصل

نوره/مع نور ولا ليدا يا و,,,س,,خ

سامى/(ضحك) اى حاجه يا نجمه انا معاكى

نوره/طيب اعملى شاى وهاتلى حاجه اكلها وانا حاكملك (قام سامى جاب الاكل واكلنا وبعد كدا كملت الحكايه )وانا مع ليدا وسميه فى البيت بعد اللى سميه حكتهولى كنت خلاص ولعت على ليدا كنت شيفها مجنونه زى وكمان حيحانه وعايزه على طول ..فقولت لسميه

...ماتيجى نقوم بالبت دى

سميه/تعالى دى ليدا عمرها ماتقول لا لحد دايما بتجبر بخاطر الكل(ضحكت اوى)

نوره/طيب ماتيلا يا ليدا

  ولا خايفه من امها بره

ليدا/(ضحكت اوى) انا مبخفش من حد وخصوصا الم,,ت,,نا,,كه دى

نوره/(بصيت لسميه اشوف رد فعلها على الكلام لقيتها ساكته)

ليدا/ايه فكرهها حاتزعقلى ولا ايه ؟

نوره/لا بس الموضوع ده اكيد وراه حكايه ...انا عايزه افهم

ليدا/احكيلك انا يا ابله ..من سنتين كدا ..كنت لسه متعلمه العب فى ك..ٍس,,ى واجبهم من اللعب وجربت الاحساس ده وعجابنى اوى وبقيت العب كتير اوى ...كل ساعه وكل وقت لدرجه ان ايدى مكنتش بتفارق ..ك..ٍس..ى ..وفضلت على كدا لحد ما ام سميه شفتنى وكانت بتزعقلى ..وانا اطنش ..وترمى كلام قدام ابويا وانا مكبره دماغى ...لحد ما فى يوم سمعتها بتقول لابويا انى بالعب فى ك,,ٍس,,ى وانى حيحانه زى امى وحابقى ,,ِ,ش,ر,,مو,,طته ,, زيها وطبعا الوالد متوصاش ومسكنى ادانى عقله موت علشان كان خايف عليا ابقى زى امى الحيحانه واخدت اسبوعين فى السرير من الوجع

  وايدى كانت اتشرخت من كترالضرب ..وكانت ملفوفه بجبس طبى اللى كان مهون عليا وانا فى السرير لما جربت العب بالحبس فى ك..س..ى..وهو بيحك فى الشفايفه كان بيولعنى وفضلت اعمل كدا ...واجبهم وانا نايمه فى السرير وكانت سميه كل شويه تيجى تغيرى الك,,ل,,وت ,,علشان كان بيبقى غرقان عسل ...وكانت بتجيى تجبهم معايا

سمه/اه يا بت يا نوره ...الجبس ده كان بيحك ولا اجدع راجل ..كان بيخلينى حسه انى حاجبهم من اول حكه

نوره/طيب ماحلو الموضوع

ليدا/لا مش حلو ..ما الش..رمو..طته الكبيره ..عرفت وخالت ابويا يجيب دكتور يفك الجبس ويعمل برباط وخلاص

نوره/ايه الوليه الرخمه دى

ليدا/ما علشان كدا قولت لسميه امك دى انا لازم اربيها

سميه/ضحكت وقوتلها حاتعملى ايه يا بت حا،ت,,ن,,كيها

ليدا/قوتلها اه

سميه/ساعتها هجت اوى ,,,وقوتلها يخربيت ,,,انا ولعت ,

ليدا/انا بتكلم جد ...الوليه دى خالت ابوى يضربنى ويكسر دراعى ولما امبسط شويه من الجبس خالته شاله وشويه كمان حاتبقى فوق دماغى فى كل حاجه ..الوليه دى لازم تبعد عنى

سميه/بت دى امى ...حاتعملى ايه اعقلى

ليدا/متخفيش ...انا حاروقها ..واخليها تمبسط

سميه/طيب انا حاشوف

ليدا/لا انتى حاتنزلى وتسبيلى البيت فاضى خالص..ومتجيش غير لما اكلمك ..ماشى

سميه/بت ..انا مش واثقه فيكى ..وبصراحه عايزه اشوف

ليدا/اقولك انا حاصورلك بالموبيل ...كل اللى حايحصل

سميه/ا..ح..ححح... بت براحه على امى ...

ليدا/متقلقيش ..انا حاروقها ,,وكمان علشان تعرف تتكلم على امى الحيحانه كويس

سميه/براحه يا بت ادينى بقولك

ليدا/متقلقيش ..حاتدعيلى(بعد يومين سميه قالت انها نازله لواحده صاحبتها وابويا كدا كدا مش بيعد فى البيت وام سميه كانت بتغسل فى الحمام)

ام سميه/ (خلصت ام سميه الغسيل وهى من عادتها تدخل تاخد دش بعدها ليدا كانت عارفه ده واستنتها لحد ما خلصت ودخلت الحمام وقلعت هدومها وبدات تستحمه )

ليدا/(كان باب الحمام بايظ فابحشره بقماشه علشان يقفل وشويه قلعت خالص ودخلت على ام سميه)

ام سميه/(اتخضت) ايه ده يا بت

ليدا/ايه ده ..طنط انتى هنا ..انا معرفش انا كنت داخله اخد شاور

ام سميه/شاور ايه وزفت ايه ...مش سامعه صوت المايه والباب مش مقفول....وحد يدخل الحمام وهو عريان كدا

ليدا/اه اصلى قولت انك فى اوضتك والبيت فاضى بابا وسميه بره

ام سميه/طيب استرى نفسك بحاجه واطلعى وانا حاخلص وانديكى

ليدا/طيب وليه ما ناخد دش سوا مش حرام المايه اللى بتروح دى ...ده فيه ازمه فى المايه ..مش انتى كنتى بتحمينى زمان

ام سميه/يابت لما كنتى عيله لكن دلوقتى بقيتى كبيره ...وانتى اعده بتكلمينى ...انجرى يابت بره يلا

ليدا/خلاص بقى يا طنط لسه حاطلع وادخل خلصى حمامك وانا ادخل وراكى وخلاص ...مش انا زى بنتك

ام سميه/حتى لو ..ده بنتى نفسها مدخلتش معايا الحمام كدا

ليدا/غلطانه يا طنط...ده انتى امها ولازم تدخل تساعدك

ام سميه/تساعدنى فى ايه ؟

ليدا/(قربت عليها وانا عريانه خالص)تساعدك فى الحمام تليف ضهرك ...وتشوفك لو محتاجه حاجه ...(اخدت الليفه وحطيت عليها صابون كتير ودخله عليها)

ام سميه/بتعملى ايه يا بت ؟

ليدا/ايه يا طنط مالك ...حاساعدك ...ما انا خلاص دخلت ..وبصراحه حرانه اوى وعايزاكى تخلصى علشان اخد شاور ...لفى الليفلك ضهرك

ام سميه/( ام سميه مكنتش مديه خوانه وشايفه انه عادى فالفت )

ليدا/(اعدت ارغى الصابون جامد وبدعك ضهرها بالليفه براحه اوى والصابون نازل عليها من وراه لحد ما بقى على رجليها وط..ي..ز..ها ...وانا بدعك براحه وشويه نزلت ايدى براحه خالص وانا ايدى رفيعه نزلت على ط..يزها ...ادتها بع..بوص... براحه خالص

ام سميه/(لفت بصتلى) بت انتى بتعملى ايه ؟

ليدا/ايه يا طنط مالك ...ما انا بليف ضهرك ..اهو ..يلا بقى خالينا نخلص علشان تطلعى ...يلا ده الصابون غرق جسمك كله

ام سميه/لا خلاص انا حاشطف الصابون واطلع خلاص مش عايزه استحمه ..(لفت فتحت المايه )

ليدا/(دخلت ايدى فى كس..ها ...والحمام مفهوش بانيو فا انا بقيت فى ضهرها على طول )

ام سميه/يا بت الشر..مو,,طته بتعملى ايه ؟

ليدا/ايه يا ل..ب..وه ..مش عارفه بعمل ايه ...ما تركبتىش قبل كدا ولا ايه ؟

ام سميه/(بتحاول تزوقها) ابعدى يا بت ..انا حاقول لابوكى واخليه يكسر عضمك

ليدا/ماهو كسر عضمى بسببك وانا بقى حاردهالك يا مرات ابويا ..(اعدت ادخل ايدى فى ك..ٍس..ها جامد واطلعها كانى بن,,كها...و برزع فيه وهى كانت بتحاول تلف بس انا كنت مسكها جامد والحمام مقفول بشباك جامد مبيطلعش صوت بره ...وفضلت ادخل فيها وايدى ماليانه صابون لحد ما دخلته فى ط..يزها

ام سميه/اه ه ه ه لا لا لا بيوجع ...بيوجععععععععععع

ليدا/ا..ح..أ .. هو الخ..ول ابويا مفتحش ط..ي..زك..ازاى دى شكلها يجنن ...(ببعبصها جامد)

ام سميه/كفايه يا ليدا ابوس ايدك ...سبينى وانا مش حاقول لابوكى حاجه

ليدا/لا حوار ابويا ده انا حاتصرف فيه ..لكن دلوقتى انتى حاتاخدى نصيبه يا مرات ابويا (بقيت ببعب..صها... جامد ..فى الاول ط..ي..زها..جابت دم لكن مع المايه والصابون كملت ..وبقيت شغاله فى كل اخرمها ...لحد ما حستها انها سلمت وبقت بتطلع اهات مكتومه وهنا شطفت الصابون كله وزقتها على الحيطه ونزلت مصيت ك..س..ها ...واعدت اكل فى زمب..ورها ...جامد )تصدقى يا طنط المثل طلع صح اقلب القدره على فومها البت كس..ها ..زى ك..ٍس..امها ...اه ..اصلى دوقت بتاع سميه ...تحسى صوره كربون من بتاعك ...بس هو لسه بخيره لكن انتى بتاعك من كتر الاستعمال هلك ...انا عارفه بابا راجل مفترى ومبيرحمش...

ام سميه/بس بقى يا بت الل..بو..ه..

ليدا/اللب..وه ..دى امى ...أللى اخدت جوزك ..واتجوزته ولولا انها سبته كان سافر معاها وسابك انتى وبنتك ...واهى الايام بتعيد نفسها ...أنا لو حطيتها فى دماغى ممكن اقوله نسافر وابقى بنته ومراته ...وادلع المفترى دى ..ها ايه رايك

ام سميه/لا ابوس ايدك ...انا كبرت ومش حمل اعيش لوحدى واصرف على سميه

ليدا/حلو يبقى بقى تكفينى وتسبينى اتمتع بسميه وبيكى ..يا اما بقى حاشوف بابا واكيد قدام جسمى ..ده مش حاياخد منى مجهود علشان ينزل يمصلى

ام سميه/لا خلاص انا تحت امرك ...اعملى فيا اللى انتى عايزه

ليدا/وسميه كمان ...انا ليا مزاج فيها ...

ام سميه/ماشى يا حببتى اللى انتى عايزه

ليدا/اه ولو نفسى جابتنى على اى حد مش عايزه اسمع منك كلمه ...وطبعا حاتقولى لبابا انى بقيت بنته المحترمه المتربيه ...مفهوم

ام سميه/مفهوم يا حببتى ...

ليدا/ا.حا... بقيت حببتك ..مش كنت بنت ال.ب..وه من شويه

ام سميه/لا يا حببتى انا اللى ل..ب..وه

ليدا/ماشى يا ل..ب..وه ...دلوقتى بقى عندى ليكى مفاجئه حاتبسطك اوى..(طلعت بتاع بلاستك كنت اشتريته من واحده صاحبتى فى المدرسه ) ايه رايك بقى

ام سميه/يخربيتك ..جبتيه منين البتاع ده

ليدا/مفاجئه مش كدا ..انا قولت برضو واحده ل..بو..ه زيك ...ايدى الصغيره دى حاتعمل ايه فيها (مسكت البتاع ونمت عليها واحنا واقفين وبقيت ادخله فيها من قدام وابوسها فى شفايفها ...وقتها كنت هايجه ..ن..يك... وانا فى حضن مرات ابويا وسامعه اهاتها المولعه ..خالتنى خلاص مش قادره بجد مسكت ايدها وخالتها تحك فى زمبورى وك..ٍ..سى.وبعد كدا قوتلها ) لفى

ام سميه/لا مش قادره خالينا قدام وبس

ليدا/مش بمزاجك يا مرات ابويا ..انا قولت حادخله فى كل اخرامك ومش حاسيب خرم غير لما يدخل فيه (طلعته من ك.س..ها خالتها تمصه اوى وبعد كدا خلتها تلف ودخلته فى ط..ي..زها ...ولما منفعش علشان كان ناشف حطيت عليها صابون واعد ادخله لحد مادخل وكيفتها بيه لحد ما بقت مش قادره تقف اخدتها على السرير وهى عريانه ونامت فى السرير وغطتها بملايه ونامت من التعب )

سميه/اول لما جيت من بره سالتها...ايه عملتى ايه

ليدا/كله تمام بقت ملبن

سميه/لا ...عملتى ايه احكيلى

ليدا/واحكيلك ليه ..اهو كله متصور على الموبيل ..انا كنت سيباه فى الحمام من اول لما دخلت تغسل وفخاده كانت عريانه ...لحد ماقوتلها انى حاعمل كل حاجه بمزاجى حتى لو شافتنى مع رجاله تسكت وفى الاخر طلعتها من الحمام عريانه وجسمها كله باين فى الفيديو ...

سميه/ده انتى طلعتى مصيبه

ليدا/ولسه ..انا لفتهالك فى الملايه عريانه علشان تجرب احساس الممسوكين اداب (اعدت اضحك)

نوره/عملتى ايه يا بت يا سميه متقوليلش ان الموضوع عدا كدا ..انا عرفاكى

سميه/بصراحه روحت لقيت ماما نايمه خالص وساعتها الفضول كان حايموتنى ...كنت عايزه اشوف ك..س..ها.. شكله ايه ..صحيح هو باين فى الفيديو بس انك تشوفيه على الواقع حاجه تانيا فاشلت الملايه ..ولقيت جسمها كله قدامى ..بز..ازها ...وك..سها ...وكله ..والمت,,,ن,,اكه ,,دى مسبتنيش

نوره/ليه عملت ايه

سميه/اول لما رفعت الملايه لقيت ليدا ماسكه الموبيل واعده تصورنى انا وماما وهى نايمه ملط على السرير ...واعدت تشاورلى على ك..ٍس..ها ....وتشاورلى بالسانها انى امصه ...بصراحه كنت هايجه اوى ,,,والفكره كانت مجننانى ,,,محستش غير وانا بالحسه وامصه

ام سميه/اه ه ..(بتتكلم وهى نايمه ) كفايه يا ليدا ...

سميه/ساعتها هجت اكتر ...وكنت حاقوم ان..ك..ها ...لكن ليدا شدتنى ودخلنا الاوضه ريحنا بعض ومن ساعتها بقيت انا وليدا بنعمل اى حاجه براحتنا وانا بنزل براحتى وساعتها اتعرفت على حمدى وبقيت ارحله البيت عادى ...وماما كانت بتغطى عليا ..وليدا طبعا كانت كل شويه بتروقها علشان تفضل ساكته ..بس ده اللى حصل

ليدا/عرفتى بقى لما قوتلك انى مبخفش

نوره/عرفت

سامى/يا لاهوى ...كل ده يطلع من المفعوصه دى ...

نوره/لا دى مش مفعوصه دى مجرمه ...ده انا خوفت منها لما عرفت اللى عملته ...

سامى /مش لدرجه انتى برضو جامده ودماغك سم

نوره/اه بس ..خاف من اللى مش باقى على حاجه ممكن تفضحنى فى اى وقت لو زعلتها

سامى/صح ..طيب نور كانت وقتها بقى انتى قولتى كانت بتلعب فى عش الدبابير

نوره/ايوا نوره وقتها كانت اتعرفت على كام دكتور فى الجامعه واحد منهم كان اسمه صفوت دكتور صفوت ده كان راجل محترم اوى تشوفه كدا تحس بالهيبه ...كانت بتفرجنى على صوره على الفيس بوك ..حاجه كدا تخض

سامى/تمام ايه بقى المشكله منه

نوره/المشكله ان بعد ما نور ودكتور صفوت اخدوا على بعض وبقوا بيتقبلوا كتير ويتكلموا مع بعض ..صفوت قال لنور حاجه غريبه اوى

نور/ايه يا دكتور مالك ...دايما حاسه بنظره الحزن فى عينك (محن بنات بيتقال عادى ولا بتبقى حاسه ولا نيله)

دكتور صفوت/لا مفيش حاجه يا نور انا تمام

نور/لا انا عارفك كويس ..مالك بجد

دكتور صفوت/اصل المدام

نور/مالها ..مزعلك

دكتور صفوت/لا خالص ...المشكله مش فى كدا خالص ...نجوى دكتوره بتحبنى ومحترمه جدا

نور/طيب ما دى حاجه كويسه

دكتور صفوت/طبعا ...بس محترمه زياده ..اوى ...انا مش حاخبى عليكى انا كنت فى عيله محافظه اوى ..انا كنت بتفرج على السكس فى الخفاء واعدت استنى اليوم اللى اتجوز فيه علشان اعمل اللى شوفته فى الافلام دى ,,,وعدت السنين واتجوزت نجوى دكتوره نفسيه من عيله محترمه جدا وهى كمان انسانه مفيش منها اتنين على الارض

نور/طيب ايه المشكله انا مش فهماك يا دكتور

دكتور صفوت/المشكله انى زهقت ..انا حاسس انى بمارس الج..ن..س ..مع دكتوره فى عيادته مش مراتى ...كل ما اقولها على فكره او اى حاجه مختلفه ترفض وتقفل وتحسسنى انى اذنبت لحد ما قفلت خالص من العلاقه ورجعت تانى للافلام اللى بقلقى فيها شهوتى

نور/بس الافلام دى يا دكتور وهم مش حقيقى

دكتور صفوت/ما انا عارف بس نفسى حتى لو اجرب اى حاجه مع نجوى من اللى شوفته فى الافلام دى

نور/صعب..طيب ماتتجوز واحده تانيا

دكتور صفوت/مقدرش ..انا بحب نجوى جدا ..هى معملتش حاجه وحشه انا بس اللى دماغى كدا

نور/انا بصراحه مش عارفه اساعدك ازاى

دكتور صفوت/(بصلها اوى) لا فى حاجه ممكن تساعدينى بيها ..بس هى خطره شويه

نور/حاجه ايه دى ؟

ارجو يكون الجزء ده عجابكم

 





ارجو يكون الجزء ده عجابكم حاستنى تشجيعكم ورايكم ونعمل فلو للمدونه علشان الفيس بيمنع الكلام الجن..سى وعلشان كدا بقسمه بنقط حاستناكم سلام


تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة