U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس (25)

 


سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه الخامسه  و العشرون

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html

 

لينك الحلقه الثامنه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/18.html

 

لينك الحلقه التاسعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/19.html

 

لينك الحلقه العشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/20_18.html

 

لينك الحلقه الحاديه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/21.html

 

لينك الحلقه الثانيه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/22.html

 

لينك الحلقه الثالثه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/23.html

 

لينك الحلقه الرابعه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/24.html

(نكمل الاحداث بتاعتنا)

 

سر الشقه اللى فى الخامس(25)

(نكمل الاحداث بتاعتنا)

نوره/يانهار اسود ده الخبط هنا ...هو انت مستنى حد

سامى/لا

نوره/امال مين اللى بيخبط

نور/(بتخبط من بره) افتحى يا نوره ...انا نور

سامى/يا ادى النيله ايه اللى جابها بدرى

نوره/بدرى ايه ..ده معادها انا اللى اعدت احكى والوقت سرقنا ...حانعمل ايه دلوقتى

سامى/مش عارف ولو مفتحناش حاتبقى مصيبه ...اتصرفى

نوره/بس لقتها (نوره راحت فتحت الباب)

نور/ايه يا بت ساعه علشان تفتحى

نوره/ما انا مكنتش اعرف انه انتى فاقولت حد جى لسامى لو فتحت انا حايبقى منظرى ايه وكدا

نور/ياسلام وانتى بقى لما تنضفى بيته يبقى منظرك حلو اوى

نوره/نور احنا بنعمل كدا خدمه للواحيد اللى نعرفه فى البلد دى وياريت متقوليش اصل اللى حصل وكدا علشان فعلا مش طلبه (نوره كانت عايزه تقفل على نور الكلام علشان سامى ميسمعش)

نور/مالك يا بت انا خايفه عليكى ...على العموم براحتك عيشى خدامه براحتك

نوره/(راحت عليها وحضنتها) انا اسفه ...انا مقدره خوفك عليا ...وعارفه اد ايه انتى سندى فى الدنيا

نور/(وهى حضنها) مالك يا بت

نوره/ايه بقولك بحبك

نور/مبتكلمش على كدا انا بتكلم على اللى واقف ده ..هو ايه اللى وقفه كدا يا وس..خ..ه

نوره/(نوره افتكرت انها كانت بتحكى عن شادى وامها وده كان مهيجها) لا ده العادى

نور/طيب ماتيجى نجرب العادى ده

نوره/خلاص تعالى ننزل

نور/لا هنا

نوره/هنا فين ..أنتى مجنونه

نور/من زمان تعالى بقى ..نسيب لسامى ذكره حلوه

سامى/(سامى كانت تحت الكنبه بتاعه الصاله وسامع الكلام ولما عرف انهم حايعملوا كدا فرح اوى)

نوره/لا يا بت اعقلى لا يكون عنده كاميره فى البيت ولا حاجه ..

نور/لا ده عبيط

سامى/(سامى وهو تحت الكنبه بيبصلها اوى)

نور/ولا اقولك ممكن ويكون حوار انك تيجى تنضفى ده فخ وحاطت كاميره يصورك بيها

نوره/(نوره بصت لسامى علشان ده اللى عمله فعلا فى اول القصه ومن هنا عرف انها شي..م..يل)

نوره/خلاص تعالى ننزل البيت اامن

نور/استنى بس علشان لو فعلا ده احنا حانفش..خه...(نور طلعت الموبيل بتاعها وطفت النور ومشيت فى اركان الصاله ملقتش حاجه المفروض بيبقى فى نور احمر باين فى الكاميره فالما ملقتش حاجه ) قوتلك ده اهبل

نوره/ماشى يلا بقى

نور/لا طلما مفيش كاميرات يبقى نجنن شويه (نورت فكت زاير البلوزه وقلعتها )

نوره/بتعملى ايه يانور

نور/ايه حرانه ...

نوره/يا بت حاننزل بطلى بقى

نور/(فكت البراه وكدا سامى شاف صدر نور لاول مره )

نوره/يخربيتك ..يا بت كفايه

نور/ايه هو مش واقف ...يبقى عيب يقف كدا على الفاضى

نوره/يخربيتك حاتودينا فى داهيه

نور/ولا داهيه ولا حاجه انا يومى كان زى الزفت ومحتاجه حاجه تفرفشنى (نور زقت نوره على الكرسى اللى فى الجنب وبكدا يبقى سامى شايفهم ...نور بتطلع بتاع نوره ) هو ماله حلو اوى النهارده ليه كدا

نوره/(ضحكت) مالك يا بت ...انتى شاربه ايه

نور/مش عارفه بس عايزه اتجنن شويه

نوره/طيب مانتجنن في بتنا

نور/وحايبقى ايه الجنان فى كدا ..احنا نعمل هنا ونجيب عسلنا على الكراسى

نوره/يخربيتك وافرضى عرف

نور/حايعرف منين هو احنا حانزل عسل بلون .(نور اعده تحك فى بتاع نوره وهى مش عارفه تعمل ايه هى تسخن من اللى بتعمله نور معاها ولا تمسك علشان سامى اللى شايفهم ..بس فكره ان سامى شايفهم بدء يسخنها اكتر وبقى ده اللى مسيطر عليها)

نوره/( نوره مسكت راس نور ودخلت بتاعها في بوقها)

نور/اممممممممممم..اممممممممممم...ده فى ناس هاجت اهى

نوره/بس يا مت...ن..اكه...مصى ...سيدك ...اللى م..كيف..ك ..

نور/(نور هاجت اكتر من كلام نوره ورمتها على الكنبه ونامت فوقها واعدت تبوس فيها )

نوره/(زقتها وقامت) تعالى يا شرم..و..طته...اقلعى حته حته قدامى عايزه اشوف جسمك الملبن

نور/امرك ...(نور كانت هايجه وبتعمل اى حاجه فاقامت نزلت البنطلون هى كانت قلعت البراه والبلوزه ...بعد البنطلون نزلت ..الك..ل..وت ... )

نوره/اعدى على الكرسى دى(شورتلها على الكرسى) وادعكى فى ك..س..ك

نور/حاضر(اعدت على الكرسى وبتلعب فى نفسها ..ألكرسى ده كان فى وش سامى نوره كانت عايزه تهيج سامى على نور اختها ...وتخليه يشوفها وهى مولعه ويولع هو كمان )

نور/كفايه خلاص مش قادره عايزكى اوى

نوره/مش احنا فى شقه سامى قوليلى يا سامى ...حسسينى انه هو اللى حاي..ن..ي..كك..

نور/تعالى يا سامى ..مش قادره ..تعالى ن..ك..نى ...انا مولعه

سامى/(سامى طبعا سامع اسمه ونور بتقوله وحايفرقع ولع على الاخر وطلع بتاعه يلعب فيه على اللى بيحصل)

نوره/عايزه ز..ب..ر... سامى يا ل..ب..و..ه

نور/اه اوى ...عايزه يدخل فيا يف..ش..خ..نى...قطعنى يا سامى...كي..فنى...أوى ...تعالى اركبنى

نوره/انا جى يا مزتى(نوره راحت ركبت على نور وهى مولعه واعدت ترزع فيها وطبعا نور مغمضه واعده بتطلع اهات مولعه منها وفجاه نوره بصت لسامى وتقوله بعنيها شايف نور وهى تحتى ...سامى كان خلاص مولع ...نوره اعده تطلع لسانها كانها بتلحس بتاعه وهى طبعا مش قادر من المنطر وفجاه)قومى

نور/(بتتكلم بهيجان اوى) ايه ؟

نوره/قومى حانكمل وانتى واقفه ...

نور/لا مش قادره ..مش حاقدر اقف على رجلى

نوره/انا حاشيلك يلا بقى (نوره قومت نور وخاله وشها للكنبه اللى سامى تحتها وطبعا نور من غير هدوم خالص ونوره وراها هى كمان من غير حاجه واعده تبص لسامى وتشاوره بنظرات تولعه اكتر وهو كمان شايف تعبيرات وش نور لما بتاع نوره يدخل فيها وبيسمع اهاتها طبعا مقدرش فاجابهم على السجاده قدام الكنبه فاباين على السجاده فى الارض لبن )

نوره/(نوره بصت كدا فاعدت ترزع فى نور وتزوقها لحد ماوصلت للكنبه وخالتها تعمل دوج عليها ) انا خلاص حاجبهم اه ه ه هه ه(نوره جابتهم على الارض مكان لبن سامى )

نور/اوفففففف...ايه يا بت هلكتينى ....مالك مولعه ليه كدا

نوره/ا..ح..ا ...يعنى مولعه مش عاجب قوتلك بلاش مش عاجب

نور/لا عاجب ...وعاجب اوى ...ده انا حاقول لسامى يسبلنا الشقه هنا انتى بتعمل اداء اعلى من بتنا

نوره/لا هى المره دى بس علشان شويه جنان وانتى كمان ولعتينى اوى لما جيتى مولعه وعايزانى

نور/اى خدمه يا ملبن انت ...(بصت للبن ) اوبا ..انتى جبتى على السجاده ...ده حايبان ..أللبن بيعلم

نوره/اه صح ..انا عندى الحل (جابت الك..ل..وت.. بتاع نور..ومسحت بيه اللبن اللى هو بتاعها هى وسامى ) اهو مش باين حاجه ..البسى بقى

نور/البس ايه ..ده كله لبن

نوره/ماده حلوته يا مزه..البس يا بت

نور/طيب ...يع يع يع (نور لبست الك..لوت ..وهو كله لبن سامى ونوره ولبست البنطلون عليه ولبست هدومها علشان ينزلوا)

سامى/(سامى كان حايموت اللى بيحصل عالى اوى عليه ...هو شايف لبنه على ك..س.. نور...واللى عمل كدا نوره ...فاكان هاج تانى بعد ماجبهم )

نوره/(نوره اخدت نور ونزلوا وقفلت الباب وهى اعده تبص لسامى وتضحك على اللى حصل وهى كانت كمان مولعه وباين على بتاعها ..انها فرجت سامى على نور وكمان خالتها تقول اسمه وتنادى عليه ..نوره نزلت ونامت هى ونور بعد المعركه دى والصبح لما نور نزلت نوره راحت شقه سامى ولما فتحت لقيت)

سامى/(سامى نايم على الكنبه اللى كانت نوره بترزع فى نور عليها واعد بالبوكسر بس وشكله جاب كتير اوى على اللى شافه )

نوره/سامى ...سامى...اصحى

سامى/يخربيتك ...أنا جالى هبوط بسببك ...ايه يا مفتريه اللى عملتيه ده

نوره/بقى كدا ..بدل ماتقولى شكرا ...ده انا وريتك لايف

سامى/(قام سامى) ما انا مش عارف اشكرك على الحاجه الجامده اوى اللى عملتيه معايا ولا اسالك ليه عملتى كدا

نوره/بص هو فى الاول انا كنت عايزه اخد نور وننزل ...بس معرفش ليه هجت اوى لما شوفتك بترقبنا وهايج ...وبصراحه قولت انا حكتلك حاجات اكبر من كدا بكتير ...مجتش على ده ..قولت ابسطك ..غلطانه انا

سامى/لا طبعا ..ده انتى خالتينى دخلت موسعه جينس العالميه فى كميه العشرات المطاطيره اللى جبتهم ...وكله كوم واخر حته دى اللى كانت طلقه ..

نوره/انى دى

سامى/(عمزلها ) حته الك..ل..وت ...وهو باللبن

نوره/اه (ضحكت اوى) اقولك حاجه

سامى/قولى

نوره/بس توعدنى تستحمل

سامى/لا انا مش خفيف كدا ...الموضوع بس اللى كان زياده شويه

نوره/طيب (قربت من ودنه) انا نزلت نور النهارده بالك..ل..ت...بتاع امبارح وخالتها تمصه قبل ما تنزل كمان علشان يبقى لزاق فى ك..س..ها ...اكتر

سامى/(نوره كانت بتدعك فى بتاع سامى وهى بتحكيله من فوق البوكسر طبعا مع الكلام ده جابهم ) ليه ...ليه يا ظلمه

نوره/(اعدت تضحك) يا معفن وانا حانزل اختى ..بك..لو..ت .,,و.س..خ ...من امبارح ..انتو كدا يا رجاله بتفكروا ببتاعكم وبس

سامى/ ما انتى كمان رجاله زى ولا ايه

نوره/لا ما انا فى نص ستات جوايا ده اللى مخلينى عرفه افكر

سامى/طيب تعالى علشان نور امبارح جات فى وقت مش اللى هو خالص ..تعالى كمليلى بقى اللى حصل

نوره/وانا حاعد معاك وانت كدا(شاورتله على البوكسر) روح استحمى يا مراهق (اعدت تضحك)

سامى/ماشى يا نوره (دخل سامى استحمى ولما طلع لقى فطار جامد جدا) اوباااااااااا ايه ده كله

نوره/ما انا قولت انت جبت كتير واخف يجيلك هبوط تروح لدكتور يقولك سبب الهبوط ايه ..تقوله نوره والدكتور يفتكر انى المدام ولا حاجه ...فاقولت الحقك من الاول

سامى/لا فيكى الخير ...انا جالى جفاف من كتير اللبن اللى جبته من القصه دى

نوره/مش انت اللى عاملى فيها ..عنتيل وتقولى جامد

سامى/لا انا حرمت ...انا طلعت غلبان وبتاعى بيقولك وانبى يا ماما براحه عليا علشان البيض استوى من كتر اللبن اللى طلع منه

نوره/(ضحكت اوى على كلام سامى) انت مصيبه

سامى/احنا ناكل ونملى المعده وحضرتك تحكيلى اللى حصل علشان انا عايز اعرف بس ياريت الاحداث العامه بلاش س..ك..ٍس لاحسن انا كدا حايعملولى نقل لبن

نوره/(ضحكت اوى) براحتك مع ان اللى فات ده كله كان الجزء المحترم من القصه

سامى/ا..ح..ا... (شرب كبايه اللبن كلها على بوق واحد) انا جاهز

نوره/(ضحكت اوى ) مجنون ...قوتلك زى اى راجل بتفكر ببتاعك

سامى/سيبى بتاعى فى حاله الواد كان عنده نبطشيه امبارح ...انا الكنبه دى حاخدها اوضته النوم جواه وتبقى دى حبه الفيا..جره بتاعتى

نوره/(ضحكت اوى) حاتاخد كنبه بحالها علشان يقف ...هو وضعه صعب اوى كدا

سامى/(ضحك ) حلوه ...ملعوبه ,,,,اكلنا وهزرنا وضحكنا فاضل ايه

نوره/نحلى

سامى/لا مش وقت ظرف ده خالص...يلا

نوره/انت بتزعقلى طيب مش حاكيه

سامى/لا انا اسف ممكن يا شهرزاد تحكى

نوره/اه شهرزاد ..شيرهان دى حببتى ...انت عارف كانوا بيقولى انى شبها

سامى/اكيد بعد الحادثه

نوره/(ضحكت)ياجزمه ...انت عارف لولا انها حلوه كنت قفشت عليك

سامى/ماشى يا شهرزاد هانم احكى بقى

نوره/(قامت من على السفره ورايحه للكنبه)

سامى/لا بلاش الكنبه ...مش حاركز فى حاجه ...تعالى نعد على الكراسى دى

نوره/ماشى يا عم الح..ي..حان ..بعد ما خلصت مع شادى وعرفت اللى بينه وبين ماما قولت كل واحد فينا محتاج انه يعيش حياته ...نور دخلت الجامعه وبقى ليها العالم بتاعها وماما اهى مع شادى وبابا كمان ...وحتى انا ليا العالم بتاعى فامش حاقفش على حد خاليها تعيش حياتها بالطريقه اللى تحبها ...وعلشان كدا نزلت روحت البيت وكلمت سميه ) ايه يا قمر فينك

سميه/انا موجوده ومستنياكى ...على اتفقنا ...

نوره/حلو ..طيب ابعتيلى العنوان وانا جايه (سميه بعتتلى العنوان وانا روحت ولما وصلت لقيته عماره كبيره ولما وصلت رنيت على سميه فانزلت فتحتلى )

سميه/العنوان ميتوهش صح

نوره/اه 

سميه/تعالى (طلعنا فى الاسانسير ودخلنا الشقه ولما دخلنا لقيت مامه سميه كانت شبها اوى وبعد كدا لقيت بيضه اعده بتلعب بعروسه بس بشرتها  بيضه اوى تحس شماعه وسميه سمره اصلا فا اكيد دى مش قربيتهم )

نوره/(شاورت لسميه) مين دى

سميه/دى ليدا اختى

نوره/اختك ازاى دى

سميه/عارفه حاتقولى ايه ...انا سمره وهى بيضه بتنور صح

متكسفيش كلهم بيقولولى كدا ...اصل ليدا اختى من ابويا بس

نوره/اه علشان كدا

سميه/اصل الحاج ...كان شغال فى شرم الشيخ زمان وعرف واحده اجنبيه ولما عملوا كدا كدا (ضحكت ) انتى عارفه ابويا جامد فابقت حامل وطبعا اول لما ولدت جبتهاله وسافرت واحنا لبسنها

نوره/طيب ماسمتوهاش حاجه عاديه ليه ايه ليدا ده

سميه/لا ماده اسمها اللى فى الباسبور سيادتك اللى شايفه دى معها جنسيتن ..

نوره/(احنا كنا بنتكلم بعيد وليدا فى الصاله قدامنا ) بس شكله كيوت كدا

سميه/كيوت ..بس يا اما دى حاتشلنى..دى شيطان صغير ...طبعا انتى فاكره وهى بتلعب بالعروسه فى هدوء انها عيله صغيره صح

نوره/اه

سميه/مش بقولك حاتشل منها ..الهانم اصغر منى بسنتين ..بس ..اسكتى يا نوره البنت دى مبقوقه منها

نوره/ليه بس دى برضو شكلها لطيف

سميه/سيبك منها تعالى (سميه طلعت لامها الصاله) ماما حانقفل الباب علشان نذاكر ...ليدا متدخليش علينا

ليدا/(بصتلها اوى وطلعتلها لسانها انها مش عاجبها الكلام)

سميه/(قفلت الباب) عيله رخمه ...معلش يا نوره ...اول مره تجيلى وتشوف الدربكه دى

نوره/يا قلبى مش مهم ...سميه انا عايز اقولك حاجه

سميه/مش وقته ...عايزين نظبط الدنيا

نوره/حانظبط كل حاجه بس فى موضوع الاول لازم تعرفيه

سميه/موضوع ايه ...مش وقت حاجه تقفل اليوم خالص

نوره/انا مش عارفه رد فعلك حايكون ايه بس انا عايزه اقولك على كل حاجه من الاول

سميه/قولى ربنا يستر

نوره/)(قربت من سميه) انتى تعرفى يعنى ايه شي..م..ي..ل

سميه/اه ...ايه بتهيجى من الحاجات دى

نوره/(نوره فكت البنطلون اللى لبسه وطلعت بتاعها)

سميه/(خبطت على صدرها من الخضه) يالاهوى هو انتى ...

نوره/(شاورتلها اه )

سميه/(بصتلها اوى) وده بيعمل حاجه ولا منظر

نوره/(ابتسمت ) بيعمل كتير

سميه/كلام يا حاج ميمى (فيلم احمد حلمى مطب صناعى كانت بتستفز نوره)

نوره/(ضحكت اوى لما حسيت انها متفاجئتش ) طب عليا الطلاق بالتلاته حايعملك نفق فى ك..س..ك ..

سميه/(ضحكت ) ياريت

نوره/هو انتى متفاجئتيش

سميه/صراحه كنت شاكه فيكى

نوره/ايه ده ازاى

سميه/اصل انا بحب ابص على البنات واشوف شكل فخادهم ورسمه ك..ٍس..هم ...فى الهدوم ...انتى بقى مكنش باين حاجه طول الوقت هدومك واسعه ومش باين حاجه ..انتى عارفه لولا انى شوفت ..بز..أزك ..كنت قولت انتى راجل ...ومن ساعتها قولت البت دى فيها حاجه غريبه ولما عملنا فى الحمام وانا اعده على رجله كنت حاسه بحاجه تحتى وايدك على صدرى وده يا اما  عندك ايد تالته ...يا اما عندك بتاع .

نوره/( امبسطتت اوى لما لقت ان سميه مقفشتش والدنيا حلوه وانها كانت عارفه من الاول وده شال الحاجز النفسى من عليا وخالانى طبعا هايجه اوى) طيب ايه ...مش يلا

سميه/يلا ..انا تعبانه اوى اصلا

نوره/(نمت على سميه وبقيت ابوسها فى رقبتها واقفش فى صدرها من فوق الهدوم وبعد كدا نزلت ايدى على ك..ٍ..س..ها ...وبقيت بدعك فيه من فوق الهدوم )

سميه/فكك من التفريش ..انا .ل,,ب,,وه ..مفتوحه ..نك..ي..نى

نوره/(كلام سميه هيجنى اوى قومت قلعتها هدومها وحطيت بتاعى فى بوقها وخالتها تمصه وفتحت رجليه ومصيت ك..س..ها ...اللى كان كله عسل ...وحطيت راس بتاعى على ك..س..ها ...وحادخله)

ليدا/(دخلت علينا) انتو بتعملوا ايه ...أنت راجل ..انا حاقول لماما...يا ماما

نوره/ (وقتها انا خفت اوى ورجعت لوره من فوق سميه  وسميه كانت عريانه تحتى . كل اللى فى دماغى انى حاتفضح مش عارفه اعمل ايه )

سميه/(فجاه لقيت سميه قامت من على السرير وشدت ليدا وقفلت الباب) انا يا مت..ن..أكه ...مش قوتلك متدخليش عليا

ليدا/متشتمنيش  انا حاقول لماما على كل حاجه

سميه/لا مش حاتقولى حاجه ولو نطقتى حاموتك

ليدا/يا ماما ..ألحقينى يا ماما

سميه/(سميه رمت ليدا على السرير وبتخ..نق..ها)

نوره/لا يا سميه البت كدا حاتموت يانهار اسود

ارجو يكون الجزء ده عجابكم

 


 

 

 

تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة