U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(23)

 

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه الثالث  و العشرون

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html

 

لينك الحلقه الثامنه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/18.html

 

لينك الحلقه التاسعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/19.html

 

لينك الحلقه العشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/20_18.html

 

لينك الحلقه الحاديه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/21.html

 

لينك الحلقه الثانيه والعشرون

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/22.html 

(نرجع للاحداث)

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس(23)

 

(نرجع للاحداث)

نوره/ما ممكن المره الجايه متنفعش

نور/بصى يا اختى ..انا حافهمك ..المراقبين كلهم جاين من مكان واحد وحايرجعوا مع بعض ...أكيد صاحبنا ده حايحكلهم على اللى حصل والبت اللى فتحت على الاخر وهو شاف كله ...وطبعا اللى جايه الامتحان الجى حايبقى عارف اللى فيه ويبقى مركز معايا علشان يشوف حاعمل ايه ويحكى هو كمان للباقى فهمتى بقى

نوره/نور يا حببتى احيكى ...انت كدا بقيتى ..شر..مو...طته.. على حق ...الف مبروك

نور/حببتى ...انا مش مصدقه نفسى من الفرحه انا تعبت اوى علشان اوصل للقب ده عن استحقاق (اعدت تضحك)

نوره/(الصادم بقى فى الموضوع ان فعلا كلام نور حصل وكل المراقبين كانوا بيجوا على المكان اللى فيه نور ويركزوا يشفوا حاتعمل ايه والبت بصراحه محرمتش حد من حاجه كل لجنه با اندر...اجمد من اللى قبله وكانت بتنضف الدنيا علشان الحاجه تبقى باينه اتش دى ..لحد ما اللامتحانات خلصت والنتيجه طلعت )

سامى/طبعا نجحتوا

نوره/لا النتيجه كانت صدمه لينا كلنا

سامى/ايه اللى حصل

نوره/النتيجه طلعت وجبت انا ونور مجموع محترم لدرجه ان المدرسه كرمتنا صحيح مطلعناش من الاوئل على الجمهوريه بس بنسبه للمدرسه المضروبه اللى كنا فيها احنا كنا من الاوئل وطبعا ماما وبابا ظاطوا فى الظيطه وانهم هما اللى كانوا بيشجعونا وكل الشارع بقى فرحان بينا كان وقت حلو اوى بس المصيبه انى كنت شايفه اد ايه النجاح بتاعى انا ونور ده مبنى على باطل وانى عارفه انه سره كان المنديل اللى نور بتلعب بيه طول اللجنه والرجاله اللى بتفكر ببتاعها وخلاص ...بس وسطه ده كنت فرحانه برضو اول مره احس ان الناس بتفتخر بيا وبتعملنى انى بطله فى حاجه انا ماليش ايد فيها بس مبسوطه ...المهم بعد ما النتيجه طلعت وقدمنا فى التنسيق انا كنت عايزه ابقى مدرسه فا اخترت كليه تربيه ونور علشان شايفه انه حلوه وممكن تبقى مذيعه شطره فادخلت اداب قسم صحافه وهنا كنا اول مره انا ونور نفترق وكل واحد فينا يبقى فى اتجاه وفى الاجازه اللى قبل الجامعه كانت الدنيا هاديه بس كان فى حاجه غريبه بتحصل

سامى/حاجه ايه ؟

نوره/ماما كانت بتنزل كتير ...وكانت بتروح تزور جارتنا الست ام نوال علشان عيانه وبنتها نوال اتجوزت وسافرت بره

سامى/طيب ما كتر خيرها ايه بقى اللى يخليها حاجه غريبه

نوره/ماما طبعها مش كدا ماما اصلا مبتحبش الزيارات والخروجات وكدا احنا كان نادر لما حد يجى يزورنا او نزور حد والفكره انه بقت تقريبا يوميا بتروحلها ...بس كان عادى كدا كدا انا كنت واخده اجازه من الحياه الج..ن..س..ي.ه وحتى نور كانت مريحه هى كمان علشان شادى خلاص مبقاش يقدر يجى البيت فاكانت نور بتورح لشادى كدا فى التخطيف او يتقبلوا زى زمان فى الشارع ويعملوا كدا على اى عربيه فى شارع مقطوع وقتها مكنش الموبيلات اللى بتصور منتشره زى دلوقتى فا كانت الدنيا فى الامان الوضع كان عادى والصيف خلص ودخلت كله التربيه ...بصراحه كان نفسى ابقى مدرسه واعلم العيال وكدا بس الموضوع طلع صعب مواد كتير وانا اصلا طول ثانوى كنت مقضيها بالحب كدا لكن هنا الوضع اختلف وكمان انا كنت لوحدى وانا من زمان انطوايه فامبعرفش اعمل صحاب بسرعه واعدت على كدا اول شهر ...كانت نور خلاص عملت شله كبيره طبعا اغلبها ولاد علشان هى مزه والكل بيقربلها واجتماعيه فا كانت اغلب الوقت بترجع من الكليه متاخر وماما بره وانا وبابا اعدين فى البيت وحتى بابا بقى بينزل الشغل ويرجع متاخر ورجعت تانى ابقى وحيده لحد ما قبلت هبه ...هبه كانت زى كدا لوحدها خالص هى علشان مليانه شويتين فابتتكسف من الناس وواخده جمب فا انا روحت اكلمها )ازيك

هبه/اهلا

نوره/انا نوره

هبه/وانا هبه

نوره/انا اخدت بالى انك على طول لوحدك

هبه/بصراحه اصلى مش باخد على الناس بسرعه وعلشان كدا ماليش صحاب كتير

نوره/وانا كمان ايه رايك نجرب نبقى صحاب ولو منفعش يبقى نرجع زمايل تانى (ضحكت)

هبه/(ضحكت ) ماشى (هبه كانت عايزه بس حد يقولها هاى وهى حاتحكيله كل حاجه هى ليها اخ ولد اكبر منها ب4 سنين هما الاتنين مش بيحبوا بعض اوى وهى ابوها وامها منفصلين فا اعدين مع امهم وساعات اخوها لوئ بيروح يعد مع ابوه ومراته الجديده وامهم ست مش مقفله بتهزر معاهم وبتضحك وبتخرج وبتروح النادى ...هبه كان مستواهم اعلى منى طبعا كانوا عايشين فى فيلا صغيره فى منطقه راقيه اوى ...ومن هنا بقيت انا وهبه صحاب اوى ...بنروح الجامعه سوا نحضر محاضره ونزوغ من الباقى وطبعا زدت فى الموضوع ده كام كيلو علشان كنا بنروح نضرب سندوتشات جمب الجامعه ودخلنا بقى فى الكربات والشاورما والكبده والعصاير...انا كنت بروح الجامعه علشان اكل وارغى انا وهبه وخلاص وبعد ما اتعرفت على هبه ...أتعرفت على سميه ..سميه بقى كانت العكس خالص جسمها رفيع  تحس راجل فى نفسها اوى ...كانت بتلبس لبسه ولادى اوى وحتى شعرها كانت عمله قصير اوى ..يعنى لولا صدرها كنت تقول دى ولد ...سميه كانت بتشوفنى دايما انا وهبه فى الكافتيريا لما بتروح هى وصحابها ومره فى مره كنا بنتقابل واتعرفنا على بعض هى برغم من شكلها الولادى ده لكن كانت عسوله اوى واتعرفت على هبه وبقينا تلات صحاب هبه الملبن وسميه صباع البقسماط ونوره شاورما ...كنا عيال اوى وبنطلع اسامى على بعض بهزر وفى يوم كانت هبه ريحه تزور بابها فامجتش الجامعه واعدت انا وسميه بس)

سميه /عرفه يا بت يا نوره ...انا معرفش ليه ارتحتلك بسرعه كدا ...

نوره/وانا كمان ...برغم فى الاول

سميه/اكيد كنتى شيفانى ولد ..قولى قولى متكسفيش...

نوره/لا مش لدرجه بس قولت اكيد حاتبقى رخمه وكدا يعنى

سميه/ياريتك قولتى مسترجله (ضحكنا) لا انا بس مبحبش اشيل الحاجز اللى بينى وبين الناس فى الاول بصراحه اتصدمت كتير

نوره/مش لوحدك كلنا اتصدمنا فى ناس قريبه لينا

سميه /لا انا اتصدمت فى اللى بحبه ...سبنى علشان وحده بنت بجد ..بتاعه الفساتين ويابابى ومامى وكدا

نوره/اه ...معلش يا سميه

سميه/معلش ليه ..فى داهيه ...اللى زى ده شويه وحايسبها ويروح لغيرها انا مش زعلانه عليه ...انا بس زعلانه علشان كنت فكره حاجه وطلع ولا حاجه

نوره/... ايه الحلاوه دى ...دى تنفع مطلع اغنيه

سميه /اه ده انتى بتهزرى بقى ...لا ده انا حاطلع عينك دلوقتى

نوره/(ضحكت اوى) لا خلاص يا باشا حقك عليا

سميه /بقولك ايه ...ألبتاع اللى كلنه ده وجعلى بطنى ...

نوره/ليه انا كلته وعادى

سميه/انتى بقيتى مبتحسيش ..من كتر الاكل ..بقولك ايه تعالى نروح الحمام

نوره/تعالى (روحت انا وسميه الحمام سميه دخلت وانا استنتها بره قدام المرايا وفجاه لقتها بتقول)

سميه/يخربيتك..ده ايه اليوم المهبب ده

نوره/(روحتلها على الباب) فى ايه يا بت مالك

سميه /الشطافه جايه افتحه غرقتنى والمايه جات على الهدوم

نوره/طيب اقفليها

سميه/قفلتها بالعافيه ...بس الهدوم كلها غرقت اطلع ازاى انا كدا

نوره/انا مش عارفه اساعدك ازاى...طيب افتحيلى اشوف الدنيا

سميه/(سميه فتحت الباب وانا دخلتلها)

نوره/اوبااا...ده انتى غرقتى خالص

سميه/شكرا على الاضافه ...ما انا اعده اصوت واقول الهدوم اتنيلت غرقت

نوره/طيب وبعدين حانعمل ايه

سميه/حاتصل بالدراى كلين يجى ياخدهم ...انتى عبيطه يا بت وانا لو اعرف كنت صوت ليه

نوره/طيب بصى اقلعى الهدوم نعصرها تنزل المايه اللى فيها وبعد كدا نطلع نروح على طول

سميه /ما انا كدا حابرد

نوره/ولما تنشف عليكى حاتبقى انيل انجزى علشان نروح

سميه/هو يوم نيله من اوله ...والبتاع العجيب اللى اكلتهونى ده

نوره/خلاص بقى يا مرات ابويا ...انجزى

سميه/طيب(سميه قلعت البلوزه الاول وانا اعدت اعصرها المصيبه انها قطن فاشربت المايه واعدت انشفها وكانت سميه بالبراه ) المايه دخلت هنا كمان (بتشاور على البراه)

نوره/انا مش فاهمه ايه المايه دى كلها ...طيب اقلعيها ننشفها هى كمان

سميه/طيب ماتبصيش...

نوره/اتنيلى ..ده صباع بقسماط ...

سميه /ماشى يا محترمه (سيمه قلعت البراه وادتهانى اعصرها وكنت مديه ضهرى ليها علشان متتكسفش...وشويه حصلت مصيبه)

سامى/لا مش وقتك خلاص

نوره/اهدا يا عم الحيحان ...انا مفيش حاجه فى حياتى مشيه بساهل ...

سامى/ماعلينا ايه المصيبه

داده/(فجاه واحنا فى الحمام دخلت داده من بتوع الجامعه ما احنا فى كافتريا الجامعه اصلا ) مين اللى هنا

سميه/(سميه من غير حاجه من فوق وانا وهى فى نفس الحمام ...ولو حلفنا ان ده صدفه محدش حايصدق ..سميه كتمه بؤقى ) ايوا فى حاجه

داده/لا يا حببتى انا بتاكد ان فى حد فى الحمام ولا لا علشان عايزه انضف

سميه/5 دقايق

داده/على مهلك انا عند الباب بره مستنياكى (طلعت)

سميه/(بتتكلم بالهمس) يا ادى المصيبه .....حانعمل ايه دلوقتى ...

نوره/ايه يا بنتى عادى ..حانطلع وخلاص

سميه/وحيات امك ...اتنين بنات فى حمام واحد ...وواحده منهم ملط ...ده احنا نطلع بفضيحه

نوره/اه ...انا مفكرتش خالص ...طيب وبعدين حانعمل ايه دلوقتى

سميه/مش عارفه ...بس ممكن نستنى شويه هى تمشى وبعد كدا اطلع وانتى تجيى ورايا

نوره/ماشى

داده/لسه يا انسه

سميه/معلش معدتى بس وجعانى

داده/طيب انا حانضف جامبك هنا معلش علشان مينعش اروح غير لما اخلص تنضيف الحمام

سميه /(بصوت واطى فى ودنى) ايه اليوم الهباب ده حانعمل ايه

نوره/حانسكت خالص لحد ماتخلص لا نطلع من هنا بفضيحه

سميه /(بقولك ايه ...احنا لازم نعد على القعده لا تبص من تحت وهى بتنضف وتشوف اننا اتنين مش واحد

نوره/طيب انا حاعد وانتى اعدى على رجلى علشان انا حابقى تقيله عليكى

سميه /ماشي بس انا عايزه البس سقعت

نوره/الهدوم كلها مبلوله وشكلنا مطولين اصبرى تمشى ونطلع على طول

سميه/انا مش حاكل معاكى تانى

نوره/خلاص بقى اكتمى علشان متسمعناش

داده/(ألداده بدات تنضف ونسمع صوت مايه بتمسح بيها الارض )

نوره/(انا اعدت على الاعده وسميه على رجلى ضهرها ليا ووشها لباب الحمام شويه وبقت بتترعش هى اصلا النص اللى تحت مبلول ومن فوق مفيش والداده بره رشت مايه كتير فاعمل طراوه فا سميه ساقعه وهنا حاولت اهديها واعدت ادعك ضهره علشان تدفه شويه لكن مفيش فايده وهنا معرفش عملت كدا ليه لقتنى ماسكه ب..ز..ا..ز ها... واعده بدعك فيهم

سميه/(سميه لفت بصتلى اوى على اساس بعمل ايه )

نوره/(قوتلها فى ودنها احنا بنات زى بت ..انجزى علشان الست شكلها مطوله ودلوقتى لو طلعنا حاتبقى فضيحه ورفض من الجامعه اسكتى خالص)

سميه/ماشى(سميه سكتت لكن انا مسكتش فضلت ادعك فى صدرها والعب بصباعه فى حلمتها ...فى الاول سميه كانت بتزق ايدى حبه لقتها ساكتها ومش بتعترض فا زودت شويه وبقيت بدل ما ادعك بقيت بقفش في صدرها وكل اللى طالع منها براحه يا بت ..)

نوره/(نص الراجل اللى جوايا طلع فى الوقت ده معرفش ليه ..مفيش حاجه حصل بينى وبين سميه قبل كدا او حتى فكرت فيها بطريقه تانيا غير اننا صحاب بس فى الوقت ده فى اننا فى حمام واحد وهى على رجلى وطبعا بتاعى عايزه يطلع بس انا بحاول اهديه علشان لو اكتشفت انى كدا حاتبقى مصيبه ...المهم كملت تقفيش ولعب فى الحلمه ومعرفش ليه عملت كدا بس نزلت ايدى بين رجليها وطبعا البطلون كان مبلول فا انا حاسه ب..ك..س..ها ...تحت ايدى وشكل وحجم الزم..ب..وره ...يقول انها مولعه والموضوع ماثر فيها اوى علشان اول لما حطيت ايدى بين رجليها زقتنى مره واحده وبعد كدا لقتها سكتت وفردت رجليها اكتر ...وبخبرتى فى الستات معنا كدا ان جسمها ساح ...وخلاص بقت جاهزه وهنا مفكرتش خالتها تلف ويبقى صدرها فى وشى وبوستها فى شفايفها ...واعدت ابوس فيها وانا بدعك فى صدرها والداده بره بتنضف وفجاه لقيت سميه هاجت وقلعتنى البلوزه وفكتلى البراه وبتقفشلى هى كمان وبترضع من حلمتى وانا بصراحه كنت مولعه على الاخر وهى اعده تحك رجليه فى بتاعى فاكره ..ك..س... وانا حاصوت من الهيجان عايزه اطلع بتاعى اللى كان واقف نار ولولا الهدوم اللى مكتفه بيه كان طلع وف...ش..خ..ها ...المهم وقفت سميه على الحيطه ونزلت بنطلونها والاندر ...وشوفت الملبن بجد ...ك..س..ها ...برغم انها رفيعه بس شفايفه مبطرخه وحمره اوى نزلت على ركبى واعدت اكل فيها وسميه كمته اهاتها بالعافيه )

داده/انا خلاص يا حببتى ربنا يعفى عنك ...(مشيت)

سميه/(زقتنى على ك..ٍس..ها .. اكتر ) اه ه ه ه...كمان يا بت الش...رمو..طته ...كمان يا ل..ب..وه ...مصى ...حاانا حا,,ن...ي..ك ...ك..ٍس.. امك ....(سميه بعد ما الداده مشيت اتحولت لوحده ش.ر..مو..ط..ته ..اعدت تشمنى وتخلينى امص..ك..س..ها ...وتقفش فى صدرى ..وفجاه راحت رفعت البنطلون بتاعها ولبست هدومها وهى مبلوله وطلعت من الحمام ومشيت ...)

نوره/ (انا وقتها حسيتى انى خسرت سميه زى ما خسرت مى وروحت البيت وانا فى قمه النكد حتى دخلت اوضتى ونمت مصحيتش غير على موبيل من سميه ) الو

سميه/الو

نوره/انا اسفه ..بجد

سميه/انا اللى اسفه ...انا معرفش مشيت ليه ..انا كنت مبسوطه اوى ...بس فجاه خفت ...ومشيت ولما روحت حسيت انى غبيه انى مكملتش...انا اول مره اجرب مع بنت مكنتش اتوقع انها حاتبقى حلوه اوى كدا

نوره/بجد يا سميه يعنى انتى مش زعلانه منى

سميه/يا بت بقولك انا اللى زعلانه انى مشيت ...بس انا المره الجايه مش ناويه امشى ..المهم تقدرى على ش..ر..مو..طته ..زى بتحب الن.ي..ك ..ولما نتقابل حاقولك على مفاجئه حلوه

نوره/لا وحياتى قوليلى دلوقتى ...أنا مبحبش المفاجئات وحياتى وحياتى

سميه/خلاص ..حاقولك ...ده انتى عيله اوى ..انا مفتوحه ...يعنى حاتدخلى ايدك براحتك

نوره/(فى دماغى ا..ح..اااااااااااااا... ايدى ايه ده فى خشبه واقفه خشبه ايه دى شجره عايزه تدخل وتعشش جواها) اوف بجد

سميه/اه بس ده سر حاموتك لو حد عرف

نوره/لا متقلقيش انا كمان عندى سر(بصيت لبتاعى) حاقولك عليه لما نتقابل

سميه/ماشى ...شوفتى انا عاقله ازاى وبصبر مش زيك ...ألمهم البت هبه متعرفش حاجه ...ده فضيحه وممكن تقول

نوره/لا متقلقيش ده سر بنا

سميه/خلاص نظبطها بقى سوء عندى او عندك ...اصلى انا بحب الصويت والمشاعر تطلع براحتها ..حبيبى معودنى على كدا

نوره/لا انا بقى عايزه اعرف كل التفصيل

سميه/مش دلوقتى يا مجنونه بكره فى الجامعه حاقولك على كل حاجه باى يا مولعانى

نوره/باى يا روح قلبى (قفلت وانا فرحانه اوى سميه طلعت مفتوحه يعنى حاخد راحتى على الاخر بس ازاى اقولها ان عندى بتاع مش مهم المهم انى بقيت مع سميه )

سامى/هو انا ممكن افرح ولا صعب

نوره/لا يا بائس مينفعش ...علشان الدنيا اصلا مكنتش سيبانى انا افرح

سامى/ليه تانى ما الدنيا حلوه اهى

نوره/ماهى الدنيا عودتنى ان مفيش يوم يعدى حلو لاخره معايا ...فى اليوم ده بليل قومت الحمام وانا راجعه لقيت ماما بتتكلم بصوت واطى اوى فى الموبيل)

ماما/يخربيتك هو انت ايه مبتشبعش...ده انا لسه كنت عندك من شويه .....يابكاش ...بجد يا  حبيبى مبتقدرش تبعد عنى....وانا كمان مبقتش قادره ابعد عنك يوم واحد ...انا مش عارفه انت عملت فيا ايه ....انا بحبك اوى

نوره/(سمعت المكالمه ) يخربيتك ...أنتى بتخونى ابويا مع مين

ارجو يكون الجزء عجابكم

 





ارجو يكون الجزء عجابكم اسف على التاخير معلش دربكه شغل وتقفيل اخر السنه الماليه ...حاستنى رايكم ودعمكم وسعيد بتشجعيكم ليا بجد شكرا ليكم نتقابل الجزء الجاى


تعليقات
3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. اعتقد ان الشخص ال مع الام هيبقي شادي بس ازاي وصل لامهم مش عارف عااش فشخ متتاخرش علينا ي غالي

    ردحذف
  2. عاش فشخ ي مودي القصه جامده فشخ اناا اول مره اعلقلك ع قصة بس اناا متبعك من زمان من قصة سلاح مرات خالي الفتاك ف المنتدي ومن ساعتهاا واناا فان ليك اي قصة كنت بتكتبهاا كنت متاكد انهاا هتبقي فشيخه لحد م انت اختفيت وكنت بصراحه مفتقدك علشان انت بالذات كنت بخش مخصوص علشان اشوفك نزلت ولا لسه لحد م عرفت انك عملت مدونة ليك عاش فشخ استمر و متتاخرش عليناا ي رايق بس اناا كنت لياا عندك طلب كان ف قصة اسمهاا الاراده ع منتدي والمنتدي قفلتهاا كان ليهاا علاقه بالابطال وحاجه فانتازيا كده عايزك تعمل حاجه شبهاا علشان اناا متاكد بدماغك هتبقي اكيد فشيخه بس كده اناا عارف اني طولت بس معلش بقي ����♥️ استمر ي اخوياا

    ردحذف

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة