U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(10)

 


 

سر الشقه اللى فى الخامس الحلقه العشره

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

اولا كل سنه والكل بخير عوده بعد شهر رمضان الكريم وحشتونى جدا جدا واللى نسى القصه انا منزل كل اجزاء الحلقات اللى فاتت يالا بينا نفتكر اخر حاجه وقفنا عندها)

انا مودى هانى كاتب قصص مثيره ودى قناتى على اليوتيوب القناه حايكون عليها كل القصص بتاعتى

ارجو الاستمتاع بالقصص ولو عجبتك اعمل لايك للفيديو واشتراك فى القناه دعمك حايخليكى اكمل اكيد

تحياتى للجميع

                     

سر الشقه اللى فى الخامس (10)

دكتوره اسماء/يالا مع السلامه ويومين وتيجى ...وتبقى لبسه طقم كويس ...انا بنت ناس ..دكتوره محترمه ..مفهوم

نوره/مفهوم(نزلت وانا مش فاهم بنت المجنونه دى بس قولت المهم انى امبسط واول مره اخد فلوس من ...الن.ي..ك ...روحت وانا مهدوده من اللى حصل ولما دخلت لقيت ماما قلبه وشها ونور اعده شكلها مضايقه واول لما دخلت )

بابا/انتى جيتى يا هانم ..حمد.. على السلامه ....

نوره/.. يسلمك ..خير يا بابا فى ايه

بابا/(بعصبيه) انا حاقولك فى ايه انتى يا بت انتى واختك مبتذكروش ليه ؟

نوره/(استغربت من الكلام لانى كنت فاكرها مصيبه ) بنذاكر يا بابا ...

بابا/بتذكروا فين ...انتى لسه راجعه والهانم اختك راجعه قبلك بنص ساعه ...ده بيت ولا لوكانده ..بترجعوا تناموا ....بقولكم ايه ..من بكره مفيش نزول غير للمدرسه وبس ...انتو فى ثانوي لو مش حاتنجوا يبقى تقعدوا فى البيت وتوفروا الفلوس احسن

ماما/اهدا يا ابو نور ...وكل اللى تقول عليه حايحصل

بابا/بلا ابو نور بلا زفت ...أنا نازل وسيبهالكم (بابا قام ونزل)

نور/مالوا الراجل ده فيه ايه

ماما/مش عارفه يا نور ده رجع من بره مقريف وعايز يشوط فى اى حد ...والمصيبه ان انتى واختك كنتو بره وعلشان كدا مسك فى الموضوع ده وهاتك يازعيق

نوره/اكتر من كدا

ماما/وانتى شوفتى حاجه ...ده زعقلى انا الاول وبعدها لاختك نور ..ولما جيتى انتى كان خلاص اتهد

نوره/(افتكرت كلام دكتوره اسماء وانى لازم اروحلها لا اتفضح )لا مينفعش اعد فى البيت ...مينفعش خالص

نور/ولا انا ...انا مش واخده على الحبسه دى ...ماتصرفى يا ست الحبايب

ماما/يعنى اعمل ايه؟

نور/(ضحكت بمياعه) احا ....انا اللى حاقولك تروقى راجلك ازاى ...دلعيه ...وخاليه يفك عصبيته فيكى

ماما/ياريت ...ابوكى شكله نسى الن..ي..ك ...هو انا روحت لاختك من شويه

نوره/لا مش وقته خالص الكلام ده ..لازم نشوف حل

نور/انا عندى فكره

ماما/ايه هى؟

نور/حاقولكم على كل حاجه بس دى لازم كلنا نشتغل عليها ...ونطبقها بالملى ...علشان اى غلطه حاتيجى على دماغنا كلنا

ماما/يابت انجز ...احنا مش حانسرق بنك ...

نور/اهدى يا شر مو طته ...الخطه دى لو نجحت ..حايبقى ارتاحنا خالص وحانعمل اللى على مزاجنا كله

نوره/نور انجز ....ايه هى الفكره

نور/حاقولكم ..

نوره/(نور قالتلنا على كل حاجه وكان كل واحد فينا انا وماما حانعمل حاجه وهى الجزء الكبير عليها الموضوع كان خطير جدا فى الاول انا كنت معترضه عليه بس كان ده الحل الوحيد قدامنا وخصوصا ان بابا كان عصبى ولما بيقفل على حاجه مبيرجعش ابدا فى قراره وعلشان كدا مكنش قدامنا غير اننا نوافق ونبدء فى تنفيذ الفكره المهم عدا تلات ايام كل يوم فيها كنا بنروح المدرسه الصبح انا ونور ونرجع نعد نذاكر فى اوضنا وبابا كان بيدخل يشوفنا بنذاكر ولا لا واعدنا على كدا التلات ايام دول وفى اليوم الرابع نور قالت ان جسمها وجعها وحاسه انها تعبانه فى الاول كان برد عادى بس فى اليوم الخامس الموضوع قلب سخونيه والموضوع كبر وبقت ماما اعده معها بتعملها كمدات علشان الحراره كان 39.5 وبابا كان قلقان على نور علشان هو بيحبها اكتر منى وفى اليوم السادس اللى هو الاحد اجازه المحل بتاعه بابا انا نزلت المدرسه وماما قالت لبابا)

ماما/بقولك ايه يا ابو نور

بابا/خير ..نور كويسه

ماما/اه يا اخويا متقلقش ...انا ادتها الدواء بس انا تعبانه يا اخويا انا طول الليل اعده جمبها ....ينفع ادخل انام ..وانت تبقى تبص عليها كل شويه

بابا/ماشى ..روحى اتاحى انتى وانا حاعد جمبها

ماما/ماشى يا اخويا وانا ساعه بس افرد جمسى وحاقوم على طول

بابا/على مهلك ..انا موريش حاجه النهارده (ماما دخلت تنام وبابا عمل لنفسه شاى وراح اعد جمب نور)

نور/(نور كانت بتخطرف با اى كلام من السخونه كلام مش مربوط با اى حاجه كله هبل زى تخريف البنج كدا وشويه قالت حاجه خاله بابا يركز معاها)

نور/(نور قالت وهى بتخطرف) انتى عارفه يا جيجى انا بحب بابا اوى (جيجى انتيمه نور)

بابا/(بابا لما سمع الكلام ده امبسط اوى علشان هو فى الاساس بيحب نور)

نور/انتى عارفه ...انا نفسى اتجوز واحد زيه بظبط ...طول بعرض ...يقول الكلام تهزر البيت كله ....اقولك حاجه ...انا نفسى هو اللى يفتحنى ....

بابا/(بابا اتصدم من الكلام ...هى نور بتخطرف اه لكن ده اللى فى دماغها)

نور/ايوا ..انا شوفت ز..ب..ر..ه ..كبير اوى (بتتكلم كانها بتحكى هى وجيجى) وراسه كبيره وعريضه ....انا بحبه اوى يا جيجى ...نفسى اقوله ...انى بحبه مش زى ابويا ...انا بحبه ..ونفسى ابقى مراته مش بنته ...اوف يا جيجى ...كل ما افكر فيه ..مبقاش على بعضى ...وجسمى كله يسخن ...(نور شاله الغطاء من عليها وكانت لابسه قميص نوم سورى يعنى من غير اندر تحته....ووفتحت رجليها وبدات تدعك فى ...اسفه يعنى اعدت تدعك فى ك..س..ها ...وتقول) انا بحبك اوى يا بابا ....بابا ...حطه هنا ...بص مولعه ازاى ....نفسى يا جيجى ...بابا ..يعشرنى ويعبينى من لبنه ....نفسى يحس بيا ويعرف اد ايه انا تعبانه وعايزاه...امممممم (نور بتدعك فى ك..س..ها...)اوفففف ....نار يا جيجى ....انتى عارفه انا كل يوم بدخل عليه وهو نايم علشان اشوف ..ز..ب..ره ..وهو واقف حايفرتك البنطلون ....نفسى اطلعه واعد اكله وادخله فى بوقى ...واقوله سيبك من الل...ب..وه .. مراتك دى خلاص كبرت خاليك مع الملبن اللى قدامك ده .......انتى عارفه ...كل مره يدخل يستحمى ببقى واقفه وراه الباب ابص عليه واشوفه وهو بيحلب ..ز..ب..ره ...وهو طالع من الحمام ببقى خلاص هايجه موت عليه ....علشان كدا بنزل كتير علشان مبقاش هايجه قدامه طول الوقت

بابا/(بابا طبعا سمع الكلام ده وزى اى راجل ز..ب..بره ...هاج جدا وخصوصا ان نور كانت مقطعه ..ك..سه..ا...وهى بتحكى الموضوع والعسل مغرق السرير تحتها وبابا من الهياج قام يبص على نور ويشوف جسمها كله وهى اعدها بتدعك ومش حاسه بحاجه ...ومع الوقت والكلام طلع ..زب..ره ..واعد يحلبه على منظرها وهو مولع وخصوصا ان ك.س.. نور كان وردي صغير ونضيف مفهوش ولا شعره بيبرق من العسل اللى مغرقه  وفجاه بابا عمل حركه غريبه ...راح ناحيه نور ومسك ايدها براحه ورافعها على صدرها ونور بحركه لا اراديه بقت بتدعك فى صدرها والايد التانيا بين رجليها ...حلم اى راجل انه يشوف بنت بتعمل كدا قدامه ...تخيل بقى البنت دى تبقى بنته واعده تقوله انها بتحلم بز..بره ...يفتحها .....بابا هاج اوى وجابهم فى ايده هما مش كتير بس كانوا تقال )

نور/اه يا جيجى ...نفسى اوى ....عارفه يا بت لو حصل ...حاخليه ين..ي..كك...انتى كمان ...انا عارفكى ...شر..مو..طته..بتحبى الفشخ.....انا عطشانه اوى ...عطشانه

بابا/(بابا عمل حركه مكنتش متوقعه خالص اخد لبنه وحطه على بوق نور وهى بتقول عطشانه وطبعا نور لما اللبن جيه على بوقها طلعت لسانه ولحست كل اللبن وبعدها راحه حطت ..زب..ره على بوقها بعد ما حط عليه شويه مايه  فاطلعت لسانه لمست المايه وبلسانه لحست راسه ....بس بابا خاف نور تحس بحاجه فاجاب كوبايه مايه ورافع نور علشان تشرب وبعد ماشربت نزل قميص النوم على رجليها وشال ايدها من على صدرها وغطها كويس وطلع صحى ماما وقاله انه نازل مشوار مهم وانها تروح تقعد مع نور علشان شكل السخنيه عاليه وبتقول اى كلام وفعلا نزل )

نور/(نور كان بنسبالها ده كان  اول جزء من الخطه..ان بابا يتعلق بيها وينسى انها بنته ويهيج عليها زى اى راجل )

بابا/(بابا بعد اليوم ده اعد كام يوم مش على بعضه ومبيعدش فى البيت كتير اغلب اليوم بره ولما بيرجع بيعد شويه وينام وفى الوقت ده كانت نور صحتها اتحسنت وبقت احسن وطبعا ده كله كان حوار وماما كانت بتساعدها هى كمان المهم لما نور صحتها اتحسنت وبابا رجع البيت حصل اللى حصل )

ماما/انت جيت يا ابو نور

بابا/ايوا يا ام نور...نور عامله ايه النهارده

ماما/الحمد.. يا اخويا احسن كتير

نور/(طلعت من الاوضه) بابا حبيبى (حضنته اوى) كدا يا بابا متسالش عليا كل ده

ماما/ازاى يا بنتى ده ابوكى كان قلقان اوى عليكى وكل يوم كان بيسال عليكى

نور/امال مجتليش الاوضه ليه يا بابا

بابا/(بابا كان بيحاول انه ميبينش اى حاجه) الشغل يا نور انتى عارفه

نور/عارفه يا حبيبى ...بس انت وحشتنى اوى اوى ...ومش حاسيبك حافضل فى حضنك

بابا/لا يا نور علشان متبرديش ...اعدى فى اوضتك وانا حاجى اعد معاكى

نور/ماشى حاستناك

بابا/(بابا دخل غير هدومه وهو مش عارف يعمل ايه وازاى ينسى اللى حصل منه مع بنته بس قال دى مره وخلاص وفعلا راح لنور الاوضه)

نور/(قامت حضنته ) بابا حبيبى

بابا/تانى ...يا بت انتى مش لسه حضنانى

نور/ايه يا بابا بحبك وعايزه افضل فى حضنك على طول

بابا/ماشى يا بنتى خاليكى فى حضنى

نور/لا واحنا حانفضل واقفين كدا تعالى نعد ..انت تقعد على الكرسى وانا اعد على رجلك زى زمان

بابا/زمان ايه انتى خلاص كبرتى وبقيتى عروسه

نور/حتى لو بقيت جده مش حاكبر على بابا حبيبى وحقعد برضو على رجله يالا بقى يا يابا

بابا/ماشى لما نشوف اخرها

نور/(بصوت واطى) اخرها حلو اوى

بابا/ادينى اعد(نور راحت اعدت على رجله فى حضنه)

نور/ايوا بقى ...زى زمان لما كنت بنام وانا فى حضنك وتشلنى تحطنى فى السرير ..فاكر يا بابا

بابا/(ضحك ) اه فاكر كنتى بتغلبينى لازم تنامى قدام التلفزيون ولازم اشيلك كل يوم علشان تنامى فى سريرك

نور/اه كنت بستغرب اوى ازاى وصلت السرير وانا نايمه فى الصاله (نور وهى بتحضن بابا بتحك ط...يز..ها فى ز..بر بابا وعامله انها بتتحرك عادى بس نور كانت عارفه بتعمل ايه وعرفت تسخن بابا اوى وتخليه يهيج اوى عليها وخصوصا انها كانت مش لبسه براه فاصدرها من غير حاجه كل ماتحضن بابا صدرها يخبط فى صدره ويحس بيه ....وكانت حاطه برفان رحته مثيره العرايس الجداد بيحطوا علشان تهيج اجوزهم فا الراجل كان متحوط من سورى يعنى ..طي..ز..ها اللى بتحك فيه وكمان صدرها اللى بيدعك فى صدره وكمان البرفان اللى حطه)

بابا/(بابا ميستحملش وقام بسرعه وساب الاوضه وطلع)

نور/بابا ...رايح فين يا بابا (اتاكدت انه بعد عن الاوضه) ده انت استويت بسرعه اوى ....ده انا قولت حاتتعبنى معاك ..طلعت تعبان اكتر منى (اعدت تضحك)

بابا/(طلع بابا الصاله) ام نور

ماما/نعم يا اخويا

بابا/تعالى الاوضه عايزك فى حاجه

ماما/(فى دماغها يخربيتك يا نور الراجل حايقولى على كل حاجه وحاتبقى مصيبه ادى اخره اللى يسمع كلام العيال)خير ياابو نو

بابا/اقفلى الباب كويس

ماما/حاضر (ٌقفلت الباب)

بابا/(بابا اخد ماما بالحضن واعد يقفش فى بزازها )

ماما/ايه يا راجل مالك ....طيب استنى لما العيال تنام

بابا/مش قادر ...مولع ...جسمى نار

ماما/طيب استنى اغير

بابا/لا وانتى كدا ....وبهدومك كمان(بابا اخد ماما على السرير هى كانت لبسه قميص نوم بيتى تحتيه كلوت عادى نزله واعد يمص فى ك..س..ها ...ويقفش زم...بور..ها... ويمص جامد وماما مش قادر وخصوصا انه مكنش ن..ك..ها ..من زمان اوى وبعد كدا نام عليها 69 واعد يدخل بتاعه فى بوقها وهو بيمصلها وهى كمان كان هو وحشها اوى فا اتوصت بيه فى المص واعدت تحلب فيه وهو كان هايج  اوى وقتها قال مصيبه)مص يا نور ..مصى جامد (وقتها فهم انه عمل مصيبه فقال يلحق نفسه) مصى يا ام نور ...مصى جامد اوى انتى وحشانى اوى

ماما/(ماما كان لازم تفوت علشان ميبانى ان فى حاجه ولا انها عرفت حاجه وفعلا مص وهو كل شويه يقول نور وبعدها بسرعه يقول نفس الكلام بس يزود ام نور لحد ما جبهم فى ك..س..ها ..كتير اوى وبعدها نام )

ماما/(طلعت بره وجاتى الاوضه انا ونور) انتى عملتى ايه فى الراجل يا مت..نا..كه

نور/ايه رايك

ماما/راى ايه ...ده فشخنى ....اعد يرزع في حببته نور ...وبعدها يقولى يا ام نور ....الحيحان ابن الوسخه

نور/(بدلع)لا متشتميش بابا حبيبى ...وانتى يا وليه يا ناكره الجميل ...ياعنى الراجل روق عليكى وكيفك ومش عاجب

ماما/ماهو مكنش عايزنى انا ...هو سخن عليكى يا ..لب..وه ..وطلعه فيا انا

نور/مش احسن مايطلعه فى حد غريب ...المهم كدا الخطه ماشيه تمام اوى

ماما/طيب وايه الخطوه الجايه ؟

نور/الخطوه الجايه بقى لازم لما يسخن مايلقيش حاجه يطلع فيها السخونه

ماما/يعنى ايه ؟

نور/يعنى انتى بقى لازم تسافرى يومين ولا حاجه ولو تاخدى نوره معاكى يبقى عملتى واجب

نوره/وانا مالى

نور/يا بت لازم البيت يبقى فاضى علشان اعرف استفرد بالراجل ولا ايه ماتفهميها يا شر..مو..طته

ماما/اسمعى كلام اختك يا نوره ...خالينا ناخد راحتنا بقى ...عايزانى اسافر امتى ؟

نور/اول لما يستوى خالص حاقولك

بابا/(اليوم ده عده وبابا صحى الصبح مهدود من التعب وخصوصا انه من..كش...من زمان بس كان مبسوط ورغم كلام ماما بس هى كمان كانت مبسوطه ..الموضوع ده بيفرق مع الست جدا ...المهم اليوم ده نور عملت حركه سخنت الدنيا اكتر على الساعه 7 بليل جرس الباب رن )

نور/انا حافتح ,,,(طلعت نور فتحت الباب كانت جيجى صحبتها)

جيجى/مساء الخير

بابا/ازيك يا جيجى ...عامله ايه ؟

جيجى/تمام يا عمو ...ايه يا عمو ...انت حاتفضل حلو كدا لحد امتى

بابا/يا بكاشه ...وعلى العموم انا حافضل حلو على طول (ضحك)

نور/امشى قدامى يا بت ..ده ابويا انا بس ...محدش يعاكسه غيرى (ضحكوا ودخلوا الاوضه)

بابا/(بابا افتكر كلام نور لما كان فاكره سخنه وبتخطرف وافتكر كلمها عن جيجى وانها كدا اكيد حكتلها عنه وعن شكل بتاعه واكيد جيجى نفسها تجربه وكدا بعد ماكانت نور بس بقت نور وجيجى والاتنين اجمد من بعد ودليل ان الموضوع جاب معا اوى) ام نور تعالى الاوضه عايزه

ماما/(بصتله اوى) تانى ؟....طيب يا اخويا حاضر (دخلوا الاوضه وطبعا مفهوم عملوا ايه)

نور/(فى الوقت ده جيجى ونور فى الاوضه )

جيجى/انا حاسه ان عمو اضايق من كلامى ..مكنش ليه لازمه تخلينى اقوله الكلام ده يا نور

نور/يا بنتى افهمى الرجاله لما بتكبر بتحس انها خلاص مبقاش ليها لازمه فاكلمتين من بنت صغيره ترجعله ثقته ..انا بعمل كدا علشان بحبه انا لو قوتله انه زى القمر حايقول انى بجامله وخلاص لكن لما تيجى من حد غريب حايصدها وترجعله ثقته فهمتى بقى

جىجى/ياااا انا مكنتش شيفها كدا ...ده انتى طلعتى محترمه وبنت باره بوالديها وانا معرفش (ضحكت)

نور/امال ياجزمه فكرانى زيك يا عاقه انتى ...بقولك ايه تعالى بقى نكمل مذكره

 بابا/(بابا طبعا بعد ماعامل كدا مع ماما نام وماما كمان كانت تعبت ده مرتين فى اقل من يوم وهى مش واخده على كدا من بابا المهم عده يومين وخالتى فى البلد تعبت فاماما قالت لبابا انها حاتسافر وحاتخدنى معاها وتسيب نور علشان تعمله الاكل وكدا وهما يومين وحانرجع على طول ...بابا طبعا مكنش موافق فى الاول بحجه انى عندى مدرسه وكدا بس الحقيقه كدا مش حايبقى فى منفذ يطلع فيه سخنته    بس مع كلام ماما الكتير وافق وسافرنا اعدنا يومين ولما رجعنا عرفت اللى حصل

ارجو تكون الحلقه دى عجبتكم       

 

                                                                    




اولا كل سنه وكل الحبايب والاخوات بخير وحشتونى جدا جدا بجد حاستنى تعليقاتكم ولو عجباكم القصص اعمل فلو للمدونه ونتقابل فى الجزء الجاى ونعرف المصيبه نور عملت ايه فى ابوها الغلبان سلام

https://twitter.com/MHany946تويتر/

تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة