U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس (12)

 




سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه الثانى عشر

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

(نرجع لقصتنا كنا وقفنا عند)


 

 

سر الشقه اللى فى الخامس(12)

 


  

 

سر الشقه اللى فى الخامس(12)

 

 (نرجع لقصتنا كنا وقفنا عند)

 

ماما/طيب الفتره الجايه حايحصل ايه بقى

نور/لا الفتره الجايه دى بقى حايبقى فيها شغل عالى اوى ...وحيبقى فيها حفلات س.ك..س ....مالك يا نوره ساكته ليه

نوره/لا مفيش بسمعكم

نور/بتسمعى ايه يا بت ...ده احنا من اول الكلام وانتى منطقتيش بكلمه فى ايه ؟

نوره/مفيش بس فى حوار كدا فى دماغى ..انا دخله انام (دخلت انام علشان كان فى موضوع شغالنى بقاله مده ...والموضوع ده كان لازم اخد فيه قرار)

سامى /موضوع ايه ؟

نوره/فى الفتره دى كان فى واحده بتكلمنى على النت اتعرفت عليها من الفيس ومع الوقت اخدنا على بعض كلنا انا وهى اتفقنا اننا تبقى شخصيتها مجهوله علشان كل واحده فينا تتكلم براحتها وفعلا اعدنا حوالى 6 شهور كل يوم بنتكلم شات لحد ما منار (اسم البنت منار) قالتلى اننا المفروض نتقابل وخصوصا اننا عايشين فى بلد واحده ...الموضوع ده كان قلقنى جدا وخصوصا لو عرفت حقيقتى حاتعمل ايه ...وفى الوقت ده مكنش عندى صحاب ونور كل همها توقع بابا اكتر ...انا كنت فاهمه نور كويس نور مش بتعمل كدا علشان بس بابا ميعترضش على اللى بنعمله ...نور من زمان كانت بتحب تدخل فى اى  تحدى وتكسبه وبابا كان بنسبها تحدى لو كسبته يبقى كسبت ماما وعلمت عليها زى مابيقوله ...وبرضو فكره انه تعمل كدا مع بابا كانت مسخنها برضو ...وعلشان كدا مكنش فى حد اخد رايه فى موضوع منار بس كنت حبه اتعرف عليها اكتر ..كنت حاسها نفس دماغى كانت دمها خفيف اوى نقعد نهزر انا وهى وعلشان كدا كنت شايفه انى اتعرف عليها وخلاص بس قالتلى انها عايشه مع امها لوحدهم وادتنى العنوان وقالتلى اجى اتعرف عليها هى وامها ...الموضوع كان شكله فى حاجه غريبه بس انا كنت فعلا محتاجه لصديقه اتكلم معها ونخرج احساس الوحده كان خنقنى وعلشان كدا قررت انى اروح)

سامى/وبعدين

نوره/(روحت العنوان اللى قالتلى عليه والمكان كان فى منطقه راقيه والعماير هناك شكلها جامد منار ادتنى العنوان واسم بابها المتوفى علشان اسمه على الانتركام وقبل ماروح كلمتها فى الموبيل وكان صوتها رقيق خلاص كانت محسسانى انى وحش بنسبالها اعدنا نهزر لحد ماوصلت تحت البيت ودوست على الانتر كام وفتحتلى الباب وطلعت فى الاسانسير واول لما وصلت لقيت الباب اتفتح بس كانت مفاجئه)

سامى/ايه اللى حصل؟

نوره/(لقيت ولد مستنينى )

ولد/نوره صح؟

نوره/ايوا انت مين ؟

ولد/انا منير ..اخو منار الكبير ..هى مستنياكى تعالى اتفضلى

نوره/(صراحه قلقت ) طيب انا ...

ولد/متقلقيش كدا انا اصلا كنت نازل ومنار قالتلى استقبلك علشان هى بلبس البيت .,,,, تعالى اتفضلى وانا حاخد الاسانسير  ونازل تعالى (هو طلع وانا روحت ناحيه الباب  وهو لفت ولسه ببص ورايا لقيت لزق في ط..ي..زى وزقنى لجواه الشقه وقفل )

نوره/(بصوت ) انت بتعمل ايه ؟

منير/ايه يا ل..ب..وه ..6 شهور وانا مستنيكى 6 شهور وانا عامل فيها بنت واقولك الظروف تعبانى ومستحمل كل الهبل اللى بتقوليه

نوره/ليه حرام عليك انا كنت شايفه منار دى اختى بجد ...(اعدت اصوت)

منير/(بيضحك)صوتى براحتك ..العماره اصلا فاضيه ...والشبابيك كلها مانعه لصوت ...بقولك ايه ...فكى كدا علشان نمبسط ..انا زب..رى ...كبير وحايكيفك

نوره/انت بتقول ايه ...انا حاوديك فى داهيه

منير/ليه ...انتى جايه بمزاجك ..والناس كلها شيفاكى طلعه لوحدك ..وانا لو حد سالنى حاقولهم شقطها ومديها فلوس

نوره/حرام عليك ..انا لسه بنت حرام عليك

منير/(ضحكت بشر) متقلقيش انا عامل حسابى وجايبلك احسن نوع فازلين فى السوق علشان عنتر يظفلط فى طي..ز,,ك....يلا بقى علشان انا خلاص على اخرى حاقتلعى بمزاجك ولا اقطع هدومك ومتلقيش حاجه تروحى بيها (ضحك)

نوره/لا ابوس ايدك سبنى اروح ..ابويا لو حصلى حاجه حايموتنى

منير/متخفيش انتى متقوليش وهو مش حايعرف حاجه ...ولو امبسط منك حابقى زبون

نوره/لا انا مش بتاعته الحاجات دى ...ابوس ايدك سبنى ...لو عايز فلوس اجبلك بس سبنى امشى

منير/فلوس ايه يا بت ..انا عايز..اني..ك ... 6 شهور بحلم باليوم ده ...يلا علشان انا بطول ومش حاسيبك غير وانا جايبهم ....اقلعى بقى

نوره/لا مش حاقلع ...وحامشى

منير/تمشى مين يا شر..مو..طته وانا سوسن ولا ايه (جيه عليا ومسكنى جامد ) انا حاوريكى (وبيحاول يقلعنى )

سامى/الحيوان ...وبعدين

نوره/(وقتها محستش بنفسى غير والقوه اللى جوايا بتطلع و اعدت اضرب فيه وهو مكنش مصدق ان بنت تكون بالقوه دى الفكره هنا مش بنت وولد بس انا كنت بدافع عن نفسى من واحد سافل زى ده )

 سامى/جدعه برافو عليكى ...وبعدين حصل ايه ؟

نوره/(فضلت اضرب فيه لحد ما اتكوم على الارض ) ياسافل يا زباله يا حيوان ...انت فاكر انك حاتعمل كدا وانا حاسكت

منير/(وهو واقع على الارض) انا اسف يا نوره ...انا غلطان ...خلاص امشى انتى ..انا عرفت غلطتتى

نوره/(بعصبيه) عرفت غلطتك دلوقتى ...لكن من شويه كنت عامل فيها جامد ..وعايز عنتر يظفلط فى طي..زى ...صح

منير/لا ده كلام انا كنت بس بقول كدا ...انا بس كنت حاخليكى تمصيه وخلاص

نوره/يا ابن الوس..خه ...انت فاكرنى هبله ..فين الفازلين

منير/انا كنت بقول كدا بس

نوره/(ضربته فى بطنه برجلى) فين الفازلين انطق

منير/اه ه ه ....على الترابيزه

نوره/(روحت اشوفه لقيته فى شنطه صيدليه ومعه كاندم )كمان ...ده انت كنت ناوى على ليله بقى

منير/سمحينى يا نوره

نوره/اسمحك ...حاضر حاسامحك (روحت عليه ومعرفش عملت كدا ازاى كتفت ايده وقومته وزقيته على الكنبه)

منير/انتى حاتعملى ايه ؟

نوره/مالك ..مش انت كنت عايزنى امص ...انا مش حاكسفك

منير/(وشه اتغير وفرح ) بجد ؟.... طيب ربطانى ليه

نوره/اصلى بحب العنف

منير/بجد ...وانا كمان بحبه اوى ....طيب متفوكينى علشان ادلعك

نوره/لا ..سبنى انا حادلعك اخر دلع(نزلت البنطلون والبوكسر وبقيت بدعك فى ز..بر..ه)

منير/اممم ايوا ....عايز اقفش بز,,ازك....

نوره/اصبر ..حاخليك تعمل كل حاجه

منير/طيب ضربتينى ليه ..طلما الدنيا حلوه

نوره/علشان دخلتك الغلط ...6 شهور عامل فيها بنت ..من الاول كنت قولى

منير/غبى ...انا لو اعرف ..كنت من اول يوم قوتلك

نوره/طيب يلا بقى عايزه يقف على الاخر (فكتله زرارين من البلوزه علشان صدرى يبان)

منير/اححححح ....عايز اقفشهم ....يلا يا عنتر وريها انت جامد ازاى (أول لما بتاعه وقف على الاخر)

نوره/(ضربته على بتاعه جامد )

منير/اه ه ه ه ,,,بتعملى ايه ؟

نوره/بعمل ايه يا وس..خ ....انت عبيط ...ده انا حاوريك اللى عمرك ماشوفته (قفلت على بضانه اوى ...وعصرتهم)

منير/(بيصوت) اه ه ه ه ...حرام عليكى ...الحقونى ...الحقونى

نوره/(بضحك) صوت جامد ..ألعماره فاضيه انت نسيت ولا ايه ..ولو حد جيه حاقول عليك ..عر..ص ...بيحب الساديه ...

منير/ابوس ايدك يا نوره ...اخر مره ...ارحمينى

نوره/وانت كنت رحمتنى وانا اعد استعطفك علشان ترحمنى ...بس مش عايزه تقلق ..انا حاحقك حلمك ...عنتر حايظفلط فى ط..ي..ز ..نسيت اقولك...اصل انا مش بنت ...انا شيمل ..وعندى عنتر زيك ..بظبط (فكيت البنطلون وطلعت بتاعى)

منير/(بفزع)ايه ده ...انتى حاتعملى ايه ؟

نوره/متخفيش يا روحى ...انت جايب احسن نوع فازلين ...وكمان كاندم ...مش عارفه اشكرك ازاى....(نيمته على بطنه وهو كان بيقاوم بس مربوط فاكنت عارفه اتحكم فيه )

منير/لا لا لا لا يا نور ..لالالالالا(ربطه بوقه )

نوره/(حطيت الكاندم على ز,,بر,,ى ودهنته فازلين وهدنت ط..يزه ,,,فازلين كتير ودخلت راسه فى فتحه)

منير/(بيصوت وهو بقه مربوط) اممممممممممممم ....امممممممممممم اممممممممممممممم

نوره/ها يا قلبى مبسوط ....انا عارفه هى فى الاول بس حاتوجعك بعد كدا ..حاتمبسط وحاتكلمنى اجيبك اكيفك

منير/(بيقاوم بس بتاعى مع الفازلين الكتير بيدخل فى طي..زه)اممممممممممم...اممممممممممممممممم

نوره/(برزع فى طيزه ...وبقيت بحلب بتاعه علشان يبقى هايج ويهج وانا بن,,,يكه ,,,وحاسيت انه مش قادر خلاص يقاوم وبقى عامل زى الل,,,بوه ,,,المستمتعه بالبيحصلها ,وهنا شلت الربطه اللى على بقه وبقيت بن,,يك,, براحه خالص)

منير/اه ه ه ه....اممممم ...(منير بقى بيطلعت اهات مكتومه بس باين اوى انه مكيف وبتاعه كان بيجيب لبن من غير ماالمسه )

نوره/مبسوطه يا منار ...

منير/(مش قادر يتكلم )اممممم

نوره/اهو انا خاليتك منار بجد ...علشان تحرمى تعملى كدا فى بنات الناس

منير/(بيتكلم بالعافيه) كفايه ...كفايه ...ط..يزى... اتفشخت

نوره/ولسه يا روحى ده حاخليك تحب الموضوع ده اوى ...ومتتكيفش غير منها (حطيت فازلين اكتر وبقيت ادخله كله براحه وبعد كدا ارزعه مره واحده وهو يصوت وبعد كدا يرجع ممحون تانى ....ساعتها جاب لبن اكتر من مره وكان بيطلع اهات اجدع من اجدع شر..مو..طته...لحد ما استوى خالص وبقى نايم على الكنبه ورافع ط..يزه)

نوره/(وقتها فكيته خالص وشلت الكاندم وقوتله ) مص ز,,برى,,,مكان طي..زك...يا منار

منير/(مش قادر يتكلم وبشاور لا لا)

نوره/مش بمزاجك يا قلبى ...يلا (دخلت بتاعى فى بوقه وبقيت بن,,,يك ,,,بقه لحد ماجبت لبنى كله فى بوقه )ابلع ...ابلعه كله ...(ومسبتوش غير لما بلعه كله ) ده عقاب صغير على اللى عملته معايا ...وعلشان تحرم تعمل بنت تانى ...علشان البنات بس هى اللى بتت,,,ناك.... حاستناكى تكلمينى يا منار لما طي...زك ...تاكلك وتبقى عايزه تتكيفى ...سلام يا منار

نوره/(نزلت وانا مش مصدقه انى عملت كدا كنت زعلانه اوى ان صاحبتى اللى بقالى شهور بكلمها طلعت عيل ..خ..ول ...بس كنت حاسه احساس غريب ...كان اول مره اعمل كدا مع ولد ...وحسيت انى هايجه اوى ....احساس العنف والساديه مع راجل عجبنى ...والموضوع ده كان نقطه تحول فى حياتى كلها بعد كدا )

سامى/ازاى يعنى ؟

نوره/بعدين حابقى احكيلى المهم امشى دلوقتى الوقت اخدنا ونور على وصول

سامى/خلاص ماشى بس حانكمل بكره

نوره/ماشى ماشى ..المهم بس نور متعرفش حاجه (سامى نزل وبعدها بشويه نور جات وقوتلها انى كنت تعبانه فامقدرتش اعمل اكل وطلبنا اكل من بره واعدنا ناكل واحنا بناكل قالتى)

نور/اخبار سامى ايه ؟

نوره/سامى ...اشمعنا

نور/مالك اتخضيتى ليه كدا ...انا بسال عادى

نوره/لا وحاتخض ليه ...انا بس مش عارفه مش مرتاحله اوى (انا كنت بقول كدا علشان نور متركزش معانا انا وهو)

نور/ليه انا شايفه ظريف وممكن يبقى مكان اسامه

نوره/نور ...احنا اتفقنا اننا مش حانجيب سيره اسامه تانى

نور/ايه يا نوره مالك ...انا بهزر ..مالك قفشتى ليه كدا

نوره/مقفشتش بس موضوع اسامه ..مش موضوع نهزر فيه

نور/خلاص حقك عليك ...بس سيبك الواد سامى ..مز ...

نوره/(ضحكت)اه هو حلو

نور/اوووووووو...ابو الهول اخيرا نطق ...ايه يا نوره ده انا قولت قفلتى من الرجاله كلهم

نوره/مش كلهم بس كفايه اللى شوفنه منهم

نور/فكك بقى ...مش وقت ذكريات ..ادينا هربنا وجينا على هنا ..بقولك ايه ...انا تعبانه اوى ..تعالى ناخد شاور ونطلع تروقى  لحسن البتاعه لسه خالصه وانا مولعه ...

نوره/ماشى بس حاتمص

نور/ماشى ..حاعملك اللى عايزه بس ريحينى

نوره/ماشى يا ل..بو,,ه قدامى (دخلنا اخدنا شاور ونك,,,ت ,,,نور ونمنا انا وهى فى حضن بعض ملط ...والصبح نور صحيت راحت الشغل وهى مبسوطه ...بصراحه الس..ك س...  بيفرق اوى مع الست بيغير شكلها بيخليها واحده تانيا خالص المهم بعد مانزلت بشويه سامى طلعلى)

نوره/سامى ...انت مش عندك شغل؟

سامى/بصراحه مقدرتش ...عايز اعرف عملتى ايه بعد مامشيتى من عند منير

نوره/(ضحكت) طيب تعالى بقى حاندخل المطبخ سوا لاحسن امبارح لما مطبختش نور كانت حاتكلنى

سامى/يا باشا انا معاكى فى اى حاجه بس اعرف اللى حصل

نوره/ماشى ...اعد نقى الرز على وانا حاكيلك

سامى/ماشى(سامى اخد الرز وبينقى فيه)

نوره/(بعد ماروحت كنت مبسوطه ومقروفه من اللى حصل ولما روحت لقيت نور على رجل بابا وماما اعده هى نور فى العادى كانت بتقعد كدا لكن بعد اللى حصل بين نور وبابا يبقى اكيد فى حاجه بتحصل والمفروض ان ماما مش واخده بالها بس بمعرفتى بالعيله دى ..الموضوع كله مترتب مابنهم المهم لما دخلت اوضتى اغير هدومى ماما دخلتلى )

ماما/بقولك ايه يا نوره

نوره/ايه يا ماما

ماما/انتى كمان شويه حاتقولى ان بطنك وجعاكى وعايزانى ابات معاكى فى الاوضه

نوره/ايه وحشتك يا ل..بو..ه

ماما/طبعا يا قلبى بس المره دى ..عايزين نسيب فرصه لاختك نور تعمل كدا مع ابوكى فى سريرى

نوره/(استغربت) اشمعنا

ماما/ايه اللى اشمعنا ماتركزى يا بت ..مش لازم اظبطهم فى ذات الفعل

نوره/امممم ماشى يا ست الحبايب حبه كدا واعمل عيانه حاضر (فعلا حبه عملت ان بطنى وجعانى وماما جات تقعد جمبى )

نور/(على الناحيه التانيا نور راحت لبابا الاوضه وهو اعد لوحده كانت ريحاله بروب ومن تحت مفيش حاجه خالص)عايز حاجه يا بابا

بابا/(استغرب ) نور ..انتى منمتيش

نور/انام ازاى وجوزى ..قصدى بابا حبيبى لوحده

بابا/نور ...امك صاحيه مش عايزين مشاكل

نور/متقلقش انا بصيت عليهم ..هى ونوره فى سابع نومه

بابا/لا برضو بلاش احسن

نور/(فكت الروب وفتحتله ) ايه موحشتكش ؟

بابا/(برق) موحشتنيش ازاى ده انا حاتجنن عليكى

نور/طيب ايه (قربت من ودنه) ممكن نجرب حاجه جديده

بابا/حاجه ايه ؟

نور/انا جايبه كريم وممكن نجرب راسه فى ط..يز..ى(مسكت ز,بر,,ه)

بابا/ححححح...بس اخف افتحك

نور/متقلقش ...انا حاخد بالى ...ولا انت مش عايز تحطه فيا

بابا/اوففففففففف..... ده انا نفسى ارشق

نور/طيب يلا ...(فى دماغها ..اه لو تعرف حايحصل ايه يا بابا يا طيب)

ارجو يكون الحزء عقابكم حاتستنى تعليقاتكم

 

 




 

ارجو يكون الجزء ده عجبكم حاستنى رايكم اعملو فلو للمدونه علشان اتشجع واكمل يلا اشوفكم الجزء الجى

https://twitter.com/MHany946

https://web.facebook.com/mody.hany.1044186

تعليقات
3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة