U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

اخت جوزى طلعت مصيبه(9)

 

اخت جوزى طلعت مصيبه الحلقه التاسعه

انا مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه اعمل فلو للمدونه وسيب تعليق

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/1.html

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/2.html

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/3_28.html

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/4.html

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/5.html

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/6.html

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/7.html

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/07/8.html

(نرجع للاحداث بتاعتنا)




 

(نرجع للاحداث بتاعتنا)

انا/حانروح فين

امانى/حانروح للكوافير ...عايزه اعمل ضوافرى وشعرى

انا/طيب وانا مالى

امانى/يابت امجد جى خلاص ...يجى يشوفك حلوه تعملوا واحد سخن ...دلعى الراجل يا بومه ..يلا البسى وجهزى حاجات احمد علشان نسيبه عند طنط جارتنا

انا/تانى ...مش كدا بنتقل عليها

امانى/فكك بقى من الحوار القديم ده ويلا (لبست امانى وانا كمان وحضرت  شنطه احمد ولعبه ونزلنا روحنا الكوافير امانى كانت حاجزه ليا انا وهى وفعلا دخلنا عملنا مونكير وباديكير وعملت شعرى وحسيت انى بقيت زى القمر ولما طلعنا انا وامانى من الكوافير لقيت امانى طلعت ناحيه عربيه كانت راكنه قدام الكوافير وكلمت السواق وبعدها شاورتلى ) تعالى ياريم اركبى

انا/(فى دماغى يا بنت الك,,ل,,ب,,,انتى بتعملى كل ده علشان تسلمينى لراجل تانى ....ياترى ده حايبقى مين

انا/(ببص لقيت مفاجئه بجد)

امجد/مفاجئه مش كدا

انا/(وقفت مش مصدقه طلع ان اللى فى العربيه وامانى بتكلمه ده امجد جوزى)انت جيت امتى والعربيه دى بتاعه مين

 امجد/(ضحك( طيب قوليلى حمدلله على السلامه الاول

انا/انا اسفه يا حبيبى بس اتفاجئت

تهانى/متقوليش مفاجئه حلوه طبعا ...انا امجد كلمنى وقالى انه عايز يعملك مفاجئه فاقوتلك سبهالى انا حاظبطها (بتكلم امجد) ايه رايك فى المدام بعد الكوافير

امجد/لا بصراحه جامده جدا هى حلوه فى كل الاوقات بس دلوقتى بقت اجمد طبعا ..

انا/(ضحكت لانى بصراحه مكنتش مستعده اعمل حاجه تانيا من جنان تهانى وفرحت اوى ان امجد رجع بجد كنت محتاجه ) طيب يلا على البيت

امجد/لا بيت ايه ...احنا حانروح نسهر فى اى حته

انا/لا بلاش علشان احمد لوحده

تهانى/لا متقلقيش انا مرتبه كل حاجه ...متبقيش رخمه بقى عايزين نتفسح ...يلا قبل مايرجع فى رايه ..(ركبنا العربيه )

انا/(عرفت ان دى عربيه واحد صاحب امجد استلفها منه وحايرجعها بكره وفعلا روحنا حته زى دسكوه بس على محترم كدا واعدنا نسمع اغانى وامجد اخدنى ورقصنا سلو سوا وكانت خروجه حلوه اوى

وقضينا وقت حلو وروحنا فى العربيه وعلى ما امجد ركن العربيه طلعت انا وتهانى اخدنا احمد من عند جارتنا وطبعا كان نايم علشان احنا رجعنا متاخر ودخلنا ننام انا وامجد بصراحه كلام فى سركم كان وحشنى اوى ..زى اى ست جوزها بيوحشها وبتبقى عايزه اوى انا اصلا واحنا فى العربيه مروحين حاسين ان ك..س.ى  بيجيب عسل لوحده كنت مشتقه لامجد اوى وفعلا اول لما طلع ودخلنا الاوضه حضنته من ضهره) وحشتنى اوى

امجد/وانتى كمان ياروح وحشتينى اوى

انا/(لفيت وبوسته فى بوقه) وحشتنى اوى

امجد/(غمزلى ) هو احنا نهارنا فل ولا ايه (ده سين بنا اننا حانعمل س..ك..س)

انا/اه فل اوى ومولع على الاخر

امجد/هو كان عامل ايه وانا مسافر

انا/كان يتيم وهو لوحده كدا وكان بيعيط كتير اوى

امجد/انا بحب عياطته ..عايزه يعيط كتير اوى

انا/ماهو معاك دلوقتى حايعيط كتير وحايصوت اوى كمان

امجد/لدرجه دى.

انا/اماال حتى بص(فتحتله الروب وكنت من غير حاجه تاحته)

امجد/اوباااااااااااا ....انتى نضفتيه كمان

انا/اه اختك صممت واحنا فى الكوافير  انى انضفه مكنتش فاهمه ليه بس دلوقتى فهمت

امجد/امممم مش سهله تهانى دى

انا/(اتنهدت ) انت حاتقولى

امجد/ايه مالك ...هى مضياقى فى حاجه

انا/(طبعا مينفعش اقوله حاجه ) لا دى حببتى ,,,خالينا فى اليتيم التعبان ده

امجد/(بسنى بوسه جامده اوى) اتغيرتى يا ريم

انا/للاحسن ولا الاوحش

امجد/للاحسن طبعا ...كنتى زمان مقفله اوى واى حاجه تقفشى عليا ...يابت انا جوزك ...يعنى نفرح سوا ونجرب كل حاجه سوا

انا/زمان كنت شايفه ان كل حاجه غلط ...واحده واحده انا بتغير

امجد/احلى تغير يا روحى ...طيب يلا بقى نخلى اليتيم اللى عندى يزور اليتيم اللى عندك علشان هو كمان كان تعبان اوى فى السفر وياما انفجر من الزعل

انا/(ضحكت) من الزعل ولا المشاهد الساخنه

امجد/لا من الزعل وحياتك (ضحك اوى) ده الباقه خلصت من الزعل

انا/طيب انا ولا المشاهد

امجد/انتى طبعا ياروحى ...هما خيال لكن انتى الواقع ....يلا بقى علشان ممكن انفجر منك ويبوظ اليوم

انا/لا اهدا انا تعبانه اوى وعايزك (وطيت طلعت بتاع امجد واعدت امص فيه ...معرفش ليه كدا بس كل ما كنت بمص كنت بتفكر حاجه من الجنان اللى عملتها انا وتهانى ....الرجاله فى السينما ....الكلام على النت ...محل العطاره ....اللى حصل بينى وبين ماما ....ولما ركبتها ....محستش غير لما امجد قالى)

امجد/ايه ههه براحه ....هو مزعلك اوى كدا ...ده انتى حاتخلعيه من مكانه

انا/معلش يا حبيبى بس انت وحشنى اوى (فعلا كنت هايجه اوى وبحلب بكل قوتى ....كان جوايا احساس انى ست حلوه كل الرجاله عايزانى ...وده كان مهيجنى ...بقيت حسه انى عايزه امسك اللبن على ايدى ...وان اى راجل حاتعامل معه مش حايقدر يقاومنى وحايغرقنى لبن ....طبعا ,,ك..ٍ.س..ى ..ألغلبان كان بيجيب لوحده من كتر الاثاره اللى انا فيه ...مش عارفه اشكر تهانى على اللى عملته ولا ادعى عليها وهى حولتنى لشر..م..و..طته... بتفكر فى الرجاله وهى فى حضن جوزها ..بصراحه الاحساسين كانوا عكس بعض بس انا كنت مبسوطه وانا مع امجد...كان ضميرى مرتاح وانا مع جوزى حتى لو التفكير جواه دماغى بس على الاقل مبعملش حاجه غلط ...وطبعا لما ركب عليا ....فجاه جات صوره سمير الديلر فى دماغى وانا بمصله قدام تهانى ...ولما ورتنى الصور ...هو ازاى حاجه زى دى بقت بتهيجنى ...وازاى انا اتحولت من ريم المقفله اللى مالهاش فى حاجه لريم اللى عايزه تعمل اى حاجه مجنونه  علشان تهيج اكتر ...بصراحه مش عارفه انا بقيت كدا ليه بس محستش بنفسى غير وانا بنيم امجد على ضهره وبحلب بتاعه ونزلت العب فى فتحته ط..ي..زه)

امجد/(امجد اتفاجئ) بت بتعملى ايه ؟

انا/اصبر حامتعك ....سبلى نفسك خالص وانا حامتعك ,,,,(امجد فى الاول كان معترض بس مص الفتحه عند الرجاله بتهيجهم زينا بظبط...وخصوصا لما يبقى معاها حلب لز,,ب,,ر,,والبض,,أن ,,,وشويه لقيت امجد بيطلع اهات بصوت واطى وساعتها عرفت انه هاج زى الحركه عجبته ...وفضلت اعمل كدا لحد ما بقى بتاعه واقف نار ..العروق كانت مولعه ....ساعتها طلعت عليه ودخلت بتاعه فى ك..س..ى..اللى كان حرفيا عامل زى الحنفيه البايظه بيجب عسل على طول مش قادره حتى العب فيه من كتير ماهو مولع ....احساس ان امجد تحتى وانا لسه لحسه ط..ي..زه.....ادانى احساس السيطره وده كان مهيجنى جدا ...وفضلنا على كدا لحد ماجبهم فى ك..ٍس..ى ...مره )

امجد/اه ه ...حلو اوى ...يلا انزلى بقى

انا/مفيش انزلى حانعمل واحد تانى ...

امجد/مش حاينفع انا جبتهم خلاص  بكره يا روحى

انا/مفيش بكره ..انا مولعه ...(اصلا كان بتاعه بدء ينام وهو فى ك..ٍس..ى...فا انا اعدت اتنطتت عليه علشان يقوم تانى ...ولما حسيت انه مش حايقوم نزلت من على بتاعه واعدت الحس فى فتحته تانى ...ساعتها امجد كان بيزقنى من الهيجان ...علشان اوقف بس انا كنت هايجه اوى ومفكرتش غير انى اكمل وافضل امص والحس لحد ما امجد نفسه ...بقى عامل زى الستات لما تسيح ...وسابنى العب وامص ...لحد مابتاعه وقف تانى ...وطلعت عليه والمره دى طول على المره الاولى ...و امجد نفسه كان هاج اوى ...وبقى بيرزع فيا ...وعملنا كل الاوضاع لحد ماجبهم فيا تانى)

امجد/(أعد يشتم فيا من الهيجان وهو بيجبهم انا مكنتش حاسه بحاجه غير انى مكيفه على الاخر وبعد ما هدينا قالى) حرام عليكى هدتينى

انا/(ضحكت) علشان تحرم تبعد عنى تانى...وخد بالك ريم الجديده بتحب تت..ن..اك...كتير حاتقدر ...ولا ايه .

امجد/بس بقى اسكتى ...كلمه كمان حايقوم تانى ...وانا خلاص مش قادر وعندى شغل بكره ...بذمه حد يعمل كدا فى جوزه اللى لسه جاى من السفر ومسهره بره كمان

انا/ماهو علشان جوزى وحشنى وبسطنى النهارده كان لازم ندلعوااااااا(زى شريهان  فى مسرحيه سك على بناتك)

امجد/(ضحك) ماشى يا رايه ...انتى بقيتى رايه مش ريم

انا/انا بقيت كل حاجه ...وحاولعك كل يوم بشخصيه جديده

امجد/وانا موافق ياروح قلبى ..يلا بقى ننام وندعى انك متبقيش حامل بعد كل اللبن اللى جبته فيكى ده

انا/( امجد ميعرفش انى روحت لدكتور وركبت لاولب والدكتور اتحرش بك..ٍس.. مراته ..برضاها وبحراسه اخته ...يخربيتك يا تهانى .)لا متخفش ياروحى ...أنا حاسبه كويس متخفش احنا فى الامان

امجد/طمنتينى يا روحى يلا تصبحى على خير انا مش قادر حتى اقوم اتشطف ...هلكتينى ...بس احنا لينا متش تانى بكره وحاعمل رومتادا وانتى اللى حاتبقى مش قادره تتحركى زى كدا

انا/ماشى يا كابتن امجد لما نشوف الملعب قدامك ...مستعد وجاهز وكله عسل عايز لعيب هداف يكيفه

امجد/(مسك بتاعه) اجمد يا ابو الامجاد ...عندنا كاس الكاسكوس ...لازم نكسبه ...المنافس قوى بس احنا اقوى ...ولا ايه (زبره من التعب مش قادر يقف) هو الولد كويس بس مجهد شويه (زى فيلم عادل امام) طيب هو حايكسب ايه علشان يتشجع ويتقدم

انا/هو لو ادائه كان كويس حايكسب معانا رحله لكل الفتاحات 

امجد/اوبا كله كله

انا/كله كله ...وعارف ايه الجايزه الكبره

امجد/ايه ...

انا/حاخليه يجبهم فى الفاتحه الخلفيه ويدخله وفيها زى ماهو عايز

امجد/لا بقى ده لازم يتحمس  قوم يا واد ...الاميره ريم رضيت عننا وحاتدخلينا نجبهم وراه  

انا/على العموم حرام انا حاديله فرصه لبكر

امجد/ ربنا يكرمك يا ام قلب كبير وك....كبير برضو (اعدنا نضحك وبجد نعمه لما تتجوزى اللى بتجبيه ويبقى حنين عليكى وبيحبك )  

انا/الصبح صحيت علشان افطر امجد قبل ماينزل الشغل ووقتها احمد صحى وطلع علشان يقابل امجد اللى كان مسافر اكتر من 10 ايام ومشفش احمد

امجد/صباح الخير يا بطل وحشتنى اوى (حضن احمد اوى)

احمد/وحشتك ايه يا بابا ما انا لسه كنت شايفك من شويه

امجد/ياعفريت برضو وحشتنى (واعد يبوس فيه )

انا/(من شويه ايه هو احمد شاف امجد فين ...وشويه افتكرت ان تهانى خاله امجد يكلم احمد فى الفيديو كول بجد لما تبصى لجوزك وابنك دى بالدنيا ...انا نفسى تهانى تنسى اللى حصل ويبقى جنونه وعدت المهم عملت الفطار لامجد وهو نزل الشغل وانا نمت شويه وصحيت عملت الغدا وطبعا عملت مكرونه بشاميل اللى امجد بيموت فيها وشويه تهانى جات)

تهانى/انا جيت يا مزه

انا/اهلا يا تهانى عامله ايه ؟

تهانى/انا تمام انتى عامله ايه

انا/انا مبسوطه اوى

تهانى/مالازم تبقى مبسوطه ..انتو صوتكم امبارح كان مسمع الشارع كله ...ايه يا بت الهيجان ده كله ...ده امجد كان بيفرفر منك

انا/(اتكسفت اوى) ايه ده هو صوتنا كان طالع؟

تهانى/ا..ح..ا...صوتكم كان طالع....يا بت بقولك الشارع كله كان سامع انا اظن ان فى ستات كتير امبارح اتروقت بسببكم ...بس ايه رايك ...نصحتى طلعت فى محلها

انا/نصيحه ايه ؟

تهانى/شوف البت الناقصه ...مش انا اللى قوتلك ان الرجاله بتحب مص فتحه ط..ي..زه ...بس بيتكسفوا يطلبوا ...واديكى شوفتى النتيجه ...ده الجون التانى كله كان بسبب الحركه دى ...بس احب اقول ان اداء اخويا امجد كان عالمى ...العيله دى جابت رجاله بصحيح(ضحكت اوى )

انا/بس بقى يا تهانى ...ده اخوكى اللى بتتكلمى عليه ده

تهانى/ايه يابت مالك فيه ايه ...اخويا وانتى مراته وبنهزر سوا ...متبقيش قفل تانى ...ما انتى فكيتى وبقيت حلوه والراجل بقى طاير بيكى اهو .

انا/واضح ان صوتنا كان عالى فعلا

تهانى/(ضحكت اوى) بقولك الشارع كله كان بيشجع البطل المغوار فى بطوله كاس الكاسكوس...(ضحكت اوى)

انا/طيب بس بقى علشان بجد بكسف

تهانى/ماشى يا نوغه ...عايزه اكل

انا/شويه وامجد جى ناكل كلنا

تهانى/طيب انتى مراته انا مالى استنى ليه

انا/مترخميش بقى عايزين نتلم زى زمان وناكل سوا

تهانى/ماشى يا تيتا ..نتلم ...(استنينا امجد لما جيه واكلنا كلنا واعدنا نهزر ونضحك لحد بليل وكنا داخلين ننام وامجد اعد يغمزلى ...انه حايكمل اللى عمله امبارح ونضحك فى الخباثه ولما خلاص داخلينا ننام تهانى شاورتلى  )فى ايه ؟

تهانى/(اخدتنى على المطبخ) بقولك ايه يا بطه ...علشان انتى مرات اخويا وانا بحبك ...انا عملك مفاجئه

انا/مفاجئه ايه ؟

تهانى/ادى العصير ده لامجد ...واصبرى كدا نص ساعه واتفرجى على اللى حايعمله

انا/ده ايه ده ؟

تهانى/ده عصير يخليه يكمل معاكى لحد الصبح ويفضل واقف ويرزع

انا/طيب وده مفهوش خطوره عليه

تهانى/انتى عبيطه يابت ..وانا حادى حاجه لاخويا تضره ...انا بس مش عايزه يكسفنا زى امبارح ..وبقولك ايه خفى فى مص فتحته لايحبها ويقلب ونبقى تلات ستات فى البيت ...مفهوم

انا/مفهوم ...(اخدت العصير وطلعت ادتوه لامجد وغمزتله فاضحك وشربه كله حتى مسالش ده ايه ..وانا نفسى مكنتش عارف ده عصير ايه هو لونه اخضر المهم دخلنا انا وامجد واعدنا ندلع سوا وهو يقفش شويه ...ويبوسنى وانا العب فى بتاعه وشويه لقيته بيصلى اوى وفجاه لقيته قطع النفس)

ارجو يكون الجزء

بهزر معاك عزيزى القارئ اخوك مودى بيهزر نكمل القصه ونشوف الراجل حصله ايه 

انا/(بهزه جامد مبينطقش) امجد ...رد عليا ...امجد ..رد عليا ...(برجه جامد مبيتحركش)

تهانى/(دخلت تهانى ) فى ايه ؟

انا/انتى عملتى ايه يا بت ..ألك..لب... موتى امجد ...موتيه

تهانى/(اعدت تضحك) يخربيتك مش قادره ....انتى عبيطه حد حايموت اخوه

انا/امال هو حصله ايه

تهانى/بصى كدا (خالتنى ابص على امجد) ميجو بياكل رز مع الملايكه ...

انا/ازاى هو مش المفروض العصير يقويه

تهانى/اصل العصير كان فى قرص..فياجره ...ومعاهم قرصين منوم ...

انا/منوم ليه ؟

تهانى/(تهانى قلعت الروب وكانت من غير حاجه تحته) اصل بصراحه انا من زمان نفسى ادوق بتاع اخويا...وهو من زمان حمار مش فاهم انى شر..مو..طته ..وس,,خ,,ه ....نفسى فيه ...فاقولت بعد اللى حصل بنا ...مابقاش بنا كسوف ...انا خاليتك تدوقى بتاع سمير ادوق انا بتاع امجد

انا/انتى مش ممكن تكونى طبيعيه ...انتى عملتى كل ده علشان توصلى لامجد

تهانى/لا طبعا ...انا اللى عملته معاكى ده علشان انا بحب الجنان وانتى متنكريش انك امبسطتى معايا ...وبرضو مفيش مانع يبقى فى فايده من الجنان ده ...انا من زمان نفسى فى امجد وامجد من زمان كان نفسه يجرب ال3 ثم ...بس هو كان مؤدب وكان يعد يتفرج على الافلام دى ويجبهم وخلاص ...فا انا علشان اخت طيوبه وكيوت ...حاخليه يجربها وارهنك لو عقله كان واعى كان جابهم كذا مره دلوقتى ...تخيلى بيجرب حاجه طول عمله نفسه فيها ومع مين مراته واخته ...انتى عارفه مخ الرجاله صغير ميستحملش كل الاثاره دى (أعدت تضحك)

انا/(اضيقت من اللى عملته وقولت اكيد مش حاخليها تعمل كدا فى جوزى) لا يا تهانى انتى مش حاتلمس امجد طول ما انا موجوده

تهانى/براحتك يا قلبى ...على العموم هو بالكتير على الصبح حايكون فاق...ولما يصحى ..احكيلى بقى مغامرات الاميره ريم ...وازاى القطه اتحولت للا..ب..وه ....وهو اكيد حايصدقنى وخصوصا انك انتى نفسك اتغيرتى معه فى السرير ...وبقيتى واحده تانيا خالص

انا/انتى بتعملى فيا كدا ليه بتعملى كدا ليهههههههههههههه

تهانى/(بعصبيه) علشان انا شر..مو..طته ..وس..خ..ه ...بحب البلاك ميل ...احب ابتز اللى قدامى علشان يعمل اللى انا عايزه ...أنتى عارفه الاهبل اللى نايم ده ...ياما عمل حاجات ليا علشان مفضحوش قدام ماما واقولها انه بيشوف افلام ..س..ك..س...كان اهبل يغطى عليا ويقول لماما انى نزلت مع صحبتى وفى الحقيقه انا ببقى بتزنق فى شارع ضلمه من صاحبى وهارينى تقفيش ....بقولك ايه انا عايزه امبسط ...وعايزه تقوليله براحتك ...بس انا مش طلعه من الاوضه دى غير وانا ركبه على ز..ب..ه ...وعلى فكره حتى لو جابهم حايفضل واقف...فابراحتك بقى تيجى معايا ونعمل واحد مجنون سوا معه يا اما تروحى تنامى والصبح نخربها على الكل

انا/(طبعا انا موقفى كان زى الزفت ومكنش قدامى غير انى اوافق واسكت)اعملى اللى عايزه ...انا حاسكت

تهانى/ايوا كدا تعجبينى انا كنت داخله ومودى عالى ...تعالى بس ده ز..ب...ألواد امجد طلع حكايه انا امبارح سماعه كنت عايز ادخل اقوله ارزع فى اختك شويه ...(راحت تهانى على امجد اللى كان نايم وز.ب..ه واقف وطبعا كان عريان فامسكت بتاعه واعدت تمص فيه بشهواه عاليه وتبصلى اوى وتلعب فى ك..ٍس..ها ...تقريبا وجودى معاها وهى بتعمل كدا كان مهيجها اكتر وبقت حاتاكل بتاعه مش بتحلبه ...وشويه وانا ببصلها )

انا/(معرفش ازاى انا بقيت كمان و..سخ..ه ..زيها ..هجت على منظرها وهى بتمص بتاع جوزى ...معرفش ايه السر بس انا من زمان المحارم بتهيجنى ...كنت زمان مقتنعه ان مفيش الحاجات دى اصلا بس لما شوفت تهانى وامجد صحت فيا الفكره واد ايه بتهيجنى وخصوصا لما شوفت العكس دايما الراجل اللى بيبقى عايز اخته ..لكن ان الاخت هى اللى تبقى عايزه اخوها وهايجه عليه طول السنين دى ...ده كان مولعنى ومحستش غير ايدى فى ك..ٍس..ى ..وبلعب زى كانى بشوف فيلم ومندمجه معه )

تهانى/اوباااااااااااا...هو سخن هو كمان ولا ايه ....امال بس عملالى شريفه ..وبتاع ...تعالى يا حيحانه ..تعالى اطلعى ...انتى مش غريبه تعالى ...اى يا امجد ...حد يعمل كدا فى اخته ...بت..ن..كنى ...وكمان قدام مراتك ....بتستغل انى بريئه ومعرفش حاجه وتاخدنى على اوضه النوم وتفشخ شرفى ...اللى هو شرفك ..يا م..تن,,اك ...

تهانى/ (تهانى بتتكلم كانها امجد وهى فوق بتاعه) اعمل ايه يا توحه ...انا من زمان حاتجننن عايزه اني..ك.ك...وافشخ...ك..س..ك...من زمان كنت براقبك وانتى بتغيرى هدومك واتجنن عليكى

تهانى/(تهانى بتتكلم عادى بقى ) اه يا ع..ر..ص... بقى ..كل ده وانا اللى فكراك حاتحافظ عليا من الذئاب تطلع انت اوس..خ ..منهم ...انت عارف لولا ان..زب..ك..حلو ..كنت فضحتك فى كل حته يا واطى يا ..ِش..رم..وط

انا/(طبعا انا قدام اللى بيحصل انا كنت هايجه جدا ...وتهانى فعلا تحسسك انها غلبان وان امجد هو اللى عمل كل ده برغم انه نايم ومِش حاسس بااللى بيحصل)

تهانى/بت يا مرات اخويا...تعالى دوقتى العسل اللى نازل منى بسبب بتاع اخويا بصى كتير ازاى ..ده بقى كتير اوى تعالى مصى

انا/(رجعت تانى انى ابقى متخضره بنفذ كلام تهانى وخلاص..وفعلا نزلت على ك..ٍس..ها  وبقيت امص العسل اللى طالع منها والحس بي.ضان ...امجد وهو فى ك..ٍس..تهانى ...وتهانى كانت تطلع بتاع امجد امصه وارجعه فى ك..ٍس..ها ..تانى وهى بتطلع وبتنزل عليه )

تهانى/تصدقى يا بت امجد كان عنده حق ال3 ثم ده طلع متعه ...وخصوصا لما يبقى مع نسوان جامده زينا ...انا لو منك كل شويه اطلع جوزى كدا واجبله واحده وتعملوا انتو التلاته سوا

انا/اوفففففففففففففففففففف

تهانى/اوفففففف...ايه هجتى ولا ايه ...طيب طلما الموضوع حلو النسوان بتقرف اجوازها ليه ..وتقول بيخونى ...الست العاقله تجيب لجوزه واحده يغير معاها شويه وترجوا تانى ...وعارف اكتر واحده تعرف تبسط الست هى الست اللى زيها ...تعرف تمصلها فين ..وتلحسلها فين ...علشان تكيفها ...ويبقى هى وجوزها واللى معاهم التلاته امبسطوا ...

انا/كفايه بقى يا تهانى انا مولعه مش قادره

تهانى/ا.ح..ا...طيب ادخلى يا ل..بوه..هاتى المطاطى من جواه علشان ارزعوا فيكى وانتى بتتفرجى عليا وانا بت..ن..اك...من اخويا

انا/حاضر(روحت الاوضه جبت البتاع البلاستك اللى ن..ك..ت بيه ماما وجبته لتهانى فى الاوضه)

تهانى/انتى عارفه يا بت يا ريم ...المطاطى ده ..دق ك..سى ..وك..سك...وك.س..امك ..لامواخذه دى حقيقه مش شتيمه (أعدت تضحك) عارفه ...الجنان بقى لو بتاع امجد يبقى زى المطاطى ده اهو داق ك..سك..ودلوقتى داق ك..سى ...فاضل بس يرزع..فى ك..س.. امك ...

انا/(ساعتها مستحملتش وجبتهم ونزلوا على رجله)

تهانى/ينيلك ...امال لو شوفتيه بجد وهو ركبها حاتعملى ايه

انا/بس بقى يا تهانى انا بجد مش قادره ....وانتى كمان كفايه مش دوقتى بتاعه كفايه كدا

تهانى/كفايه ..ايه ...لا انا فى فكره مجنونه فى دماغى ..أيه رايك ندخل المطاطى فى زلموكه امجد يصحى يلقى نفسه مفتوح

انا/(برقت )

ارجو يكون الجزء ده عجابكم حاستنى تعليقاتكم وتشجيعكم واصدقائى اعملوا فلو للمدونه خالينا نخلص من سيطره الفيس بوك علينا

سؤال الحلقه تفتكر ريم حاتوافق على اقتراح تهانى ولا لا حاتسنى ردكم واللى حايرد صح حانزل اسمه فى الجزء الجى





تعليقات
تعليق واحد
إرسال تعليق
  1. لا ريم مش هتوافق وهتقنعها أنها تلبس هي المطاطي وتنام جنب امجد علشان يصحي يلاقي ريم بتاريخ كسها بيه

    ردحذف

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة