U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(18)

 


سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه الثامن عشر

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html


(نرجع لاحداث القصه )

 

سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه (18)

 

 

(نرجع لاحداث القصه )

 دكتوره اسماء/اوعى يا بت تفتكرى انك اذكه منى ...انا قوتلك ...انا مش حاديها بالساهل ...ودلوقتى الاخيار ليكى ...يا تسمعى الكلام وتروقى ميس ميرفت يا اما من بكره حاقدم البلاغ وشوفى بقى واحده زيك لو اتحبست سوء فى سجن النساء ولا الرجاله حايبقى ايه وضعها ..قدامك لبكره تردى عليا

نوره/(خرجت من عند اسماء وانا دماغى حاتفرقع من الضغط اللى فيها انا بين نارين يا اما اعمل حاجه عمرى ماعملتها واذى ميس ميرفت يا اما الفيديو بتاعى حاينزل وحتى لو متسجنتش بس الموضوع حايبقى كارثه بكل المقايس ...والناس كلها تعرف طبيعه حالتى وانى عندى بتاع ..يانهار اسود ...ده ممكن ابويا يموت فيها ...اعمل ايه ...أدعى عليكى با ايه يا اسماء يا بت ال.... انا لازم اعمل اى حاجه علشان الفيديو ده ميطلعش بره

سامى/متقوليش ...انتى عملتى ايه ؟

نوره/متبصليش كدا ...أنت بره الموضوع ...أنا اللى كنت فى النار ...اول لما وصلت لمى وخلاص الوضع فى البيت بقى تمام ...وبابا بقى فى المهلبيه يعنى انا لو عايزه اعمل اى حاجه حاعملها وفى المقابل فضيحه وانت عارف لما فيديو بيطلع ...فى يومها بيبقى فى كل المواقع يعنى فضيحه بجلاجل .. وعلشان كدا اوعى تعمل عليا ملاك بجناحات وانبى علشان انا بتخنق اوى من الناس دى

سامى/ناس مين

نوره/الناس اللى تقولك عارف انا لو مكانك عمرى ماكنت عملت كدا ده انا رمز الشرف والاحترام ...بس عارف الفكره انه ظروفه احسن من ظروفى هو على البر بيقول الكلام ده وهو اعد على طي زه..

سامى/براحه يا نوره انا مقولتش حاجه ...أنا فاهم ومقدر بس الفكره نفسها صعبه ...المهم قوليلى بس حصل ايه علشان معاد نور قرب

نوره/لا الموضوع ده كبير ...امشى علشان الكلام ميخدناش وانا بكره حاحكيلك كل حاجه

سامى /ماشى مع انى حاعد على نار لحد بكره

نوره/(بصتلى) سامى هو انت مبترحش الشغل ؟ انت بقالك كام يوم بتجيلى الصبح بتمشى على معاد نور ...ايه الحكايه ؟

سامى/مفيش حكايه ولا حاجه ...انا اقدمت على اجازه اسبوعين ..بصراحه عندى فضول اعرف كل حاجه ...عن حكايتك

نوره/ياسلام ليه يعنى ....دى قصه سوده من اولها

سامى/بالعكس ...أنا بتصدم من افعالك وتعاملك مع المواقف وعلشان كدا عايز اعرف ايه اللى حصل بعد كدا

نوره/طيب يلا دلوقتى انزل ..بس على فكره انا مش حاعد احكى ببلاش كدا

سامى/(ضحكت) يا باشا اامرى اجبلك اى حاجه

نوره/عايزه حاجه حلوه ...هاتلى معاك بكره هريسه 

سامى/بس  كدا انتى تامرى (عده اليوم ده وجات نور من الشغل والصبح لما نزلت انا روحت جبت حاجات وطلعت على نوره)

نوره/(نوره فتحت الباب معرفتنيش مين من كميه البلونات والبوكس اللى كنت شايله ) ايه ده مين ...يخربيتك ايه كل ده

سامى/انا قولت ادلعك بقى ...جبتلك بلونات هليم علشان نشد الهليم ونعد نغنى زى البرامج واحلى بوكس لاحلى نوره

نوره/(اتكسفت اوى) بجد كل ده علشانى ...شكرا يا سامى ...انا من زمان محدش فرحنى كدا ...بس انا كنت عايزه هريسه بس

سامى/يالاهوى على الفصلان يعنى انا جايب كل ده وتقولى هريسه ...على العموم كنت عارف انك حاتقولى كدا ...وجواه البوكس يا هانم 2 كيلو هريسه واحد ساده والتانى محشى ايه رايك بقى

نوره/لا دلع جامد ....بس كل ده حانوديه فيه ..مينفعش نور تعرف

سامى/متقلقيش حاناكل اللى ناكله وانا لما اجى انزل حاخد الحاجه معايا وبكره نكمل

نوره/اه ده انت جايب الحاجه وطمعان تاكل معايا فيها كمان

سامى/يا ساتر ...أيه يا نوره ...خلاص كلى بالف هنا المهم قوليلى عملتى ايه ...أنا مطبق من امبارح عايز اعرف

نوره/اه ه ه ...قولى بقى ان دى رشواه علشان احكيلك اللى حصل

سامى/اه رشواه ...احكى بقى

نوره/طيب اشوف ايه اللى فى البوكس مع الهريسه

سامى/بعدين فى البريك ...احكى بقى

نوره/خلاص حاحكيلك (يومها روحت البيت لقيت بابا وماما اعدين بيتفرجوا على التلفزيون بره واول لما دخلت)

ماما/متعمليش صوت ..المدرس جواه عند نور

نوره/بدرى كدا ...

ماما/اه ماهو قال انه حايكثف الحصص علشان الامتحانات قربت

نوره/اه ...وطبعا حايضعف الفلوس

بابا/لا الراجل كتر خيره قال انه خدمه منه حايحسب الحصتين بحصه

نوره/لا فعلا كتر خيره اوى ...ربنا بقى يديله الصحه

بابا/صحه ايه ؟

نوره/مش حايكثف الحصص ...ده موضوع متعب ونور بتحب كل تفصيله تاخد وقتها على الاخر ...وكل حاجه لازم تتعمل صح

ماما/تتعمل

نوره/قصدى تتشرح ...متركزيش معايا ...انا حادخل استحمى وانام

ماما/طيب من غير صوت

نوره/لا طبعا علشان يركزوا ..ربنا يقويك يا مستر شادى ...وتعرف توصل نور لنقطه النهايه السعيده ...ألهابى اند

بابا/يعنى ايه؟

نوره/لا دى الشهاده اللى كل بنت بتحلم توصلها يا حاج ...ادعلها بس انت

بابا/....يا نور يا بنتى توصلى للهابى اند

 نوره/(دخلت وانا مش عارفه اضحك ولا ازعل على اللى بيحصل ده ...بس انا كان عندى مشكله اكبر بكتير...ولما اعدت افكر واحسبها واجبها يمين وشمال لقيت ان ابويا برغم من اللى عمله فيا بس مش حايقدر يعيش بعد الفضيحه دى واعدت ادى لنفسى مبررت علشان اقتنع انى انفذ اللى دكتوره اسماء طلبته منى وتانى يوم روحت المدرسه )

دكتوره اسماء/(دخلت عليها العياده الصبح قبل الطابور) اهلا...ها قررتى

نوره/اه قررت

دكتوره اسماء/وحاتعملى ايه ؟

نوره/انا ايه اللى يضمنلى انى بعد ما انفذ اللى طلبه منى الفيديو مينزلش

دكتوره اسماء/امممم ...يعنى وافقتى ...طيب بصى يا .... شر..مو..طت ه...انا مبديش ضمانات لحد ...انتى حاتنفذ اى حاجه حاتطلب منك ...ومن دلوقتى اى حاجه اقولهالك تقوليلى حاضر وبس مفهوم

نوره/(مكنش قدامى غير انى اسمع الكلام ) مفهوم

دكتوره اسماء/مفهوم كدا ...بالادب ده لا مش ممكن مش  حاتشتمى ولا تعملى فيها الجامده ...صحيح الذل حلو للى ذيك

نوره/شكرا

دكتوره اسماء/(اعدت تضحك) بس كفايه مش قادره ...بقولك ايه انتى حاتعملى العمليه النهارده

نوره/لا النهارده صعب...انا منمتش من امبارح وكدا ممكن معرفش اطول والموضوع كله يبوظ

دكتوره اسماء/لا انا عايزه اشوف واستمتع ...اصل ميرفت دى حببتى وانا عايزه اربيها

نوره/خلاص خاليها بكره ...بس انا معرفش حاعمل ايه ولا حاوصلها ازاى

دكتوره اسماء/لا دى سهله ...بصى انتى حاتنزل الفسحه مع زمايلك عادى وحاتجيلى العياده محضرلك ...طقم من بتوع النضافه اللى الفراشين الرجاله بيلبسوه تلبسه اول لما الفسحه تخلص والكل يطلع حاتروحى انتى ناحيه المعمل حاتلقى ميرفت اعده لوحدها احنا مظبطين الجدول بتاعها ان مبيبقاش عندها حصص بعد الفسحه ...حاتدخلى عليها وانتى مغطيه وشك ...هى حاتتخض وحاتحاول تهرب منك ...تقومى انتى بقى منيمها على الارض ومظبطه الدنيا عايزها تبقى ملبن تحتك

نوره/طيب افرضى حد سمعها وجيه يلحق

دكتوره اسماء/متلقيش انا حابقى واقفه فى الحوش لو لقيت اى حركه حانبهك

نوره/حاتنبهينى ازاى ما كدا حاننكشف

دكتوره اسماء/يا بت متبقيش حماره ...انا حاتكلم بصوت عالى وازعق اول لما تسمعى الصوت تخلعى على العياده تلبسى لبسك العادى وترجعى فصلك او انا حاديكى اليوم ده اجازه علشان عيانه وتروحى

نوره/طيب افرضى قالت عليا

دكتوره اسماء/حاتقول عليكى ازاى انتى لابسه لبس رجاله وعندك بتاع زى الرجاله بظبط ...حايجى فى دماغها ازاى انك بنت ...وغير كدا نظمى بيه الناظر حايقول انك كنتى فى مكتبه فى الوقت ده  ...ده على فرض انك انكشفتى ...وعلشان كدا بقولك اوعى تسيبى حاجه تعرف شخصيتك ...مفهوم

نوره/مفهوم(روحت اليوم ده وانا بحاول احفظ الكلام اللى قالته دكتوره اسماء وانا حاعمل ايه وفى اليوم التانى روحت المدرسه عادى وقولت لنور خاليها فى البيت واعدت اكسل فيها لحد ما اقتنعت وروحت المدرسه لوحدى وقولت لمى انى حاسه ان بطنى وجعانى وحاروح العياده فى الفسحه وفعلا مشيت الاحداث زى ما مترتبه روحت العياده لقيت الافرول بتاع النضافه اللى لونه برتقانى لبسته وكان رحته وحشه اوى ولقيت حاجه زى الايس كاب كدا بس بتنزل على الوش لبستهم واستنيت لما الحوش كله فضى واخدت المكنسه وعملت انى بنضف لحد ماوصلت لحد المعمل )

ميس ميرفت/( ميس ميرفت كانت فى التلاتين جسمها حلو مش جامده بس حلو ...مليانه شويه وصدرها كبير شعرها اسود بس هى ضربه اصفر ) مين

نوره/(تخنت صوتى وكنت لبسه الايس كاب وملزقه شنب علشان ابان انى راجل ) معلش يا ابله حانضف قدام المعمل بس

ميس ميرفت/بعد الحصص ...مش شيفنى بشتغل

نوره/معلش علشان انا واخد اذن علشان اروح بدرى النهارده ..

ميس ميرفت/خلاص ماشى بس متعفرش الدنيا

نوره/حاضر(استنيت لما ميرفت اتشغلت وانا كنت بكنس براحه ويدوب قامت تجيب حاجه من الدولاب روحت دخلت جرى وحضنها من وراه )

ميس ميرفت/ايه ده ...انت بتعمل ايه يامجنون ...ألحقونى ...الحقونى

نوره/بقولك ايه مش عايز ...قلق ..انا نفسى فيكى من زمان ...وحاخد مزاجى منك ...

ميس ميرفت/ابعد عنى يا مجنون ...(بتحاول تفلت منى بس انا كنت مسكها من وراه كويس اوى وروحت رفعه الجيبه بتاعتها وانا كنت محضره بتاعى وروحت مدخله فيها جامد )اممممممممممممممممممم....الحقونى

نوره/قوتلك محدش حايلحقك ...متخلنيش اعملها معاكى بقى (صحيح انا مكنتش عايزه اعمل كدا ..لكن الموضوع هيجنى وبقيت اعده برزع فيها...وبقفش فى صدرها ...وطبعا قطعت البلوزه من فوق ...وكنت هايجه جدا وفضلت ارزع وكل ماتصرخ اهيج انا ...لحد ما حصلت مصيبه )

سامى /اكتر من اللى بتحكيه

نوره/اه ...لما سخنت اوى جبت كل لبنى على هدومها وعلى الارض

سامى/يانهار اسود ...وبعدين

نوره/لما جبتهم وفوقت لقيت انى عملت مصيبه ومكنش قدامى غير انى اجرى على العياده والحق اغير هدومى بسرعه

سامى/طيب و ميس ميرفت حصلها ايه ؟

نوره/بعد ما سبتها ...بشويه حصل دوشه جامد فى المدرسه وطلع ان فى واحده من الدادات لقتها فى المعمل وهى مرميه على الارض واللبن مغطيها وغطتها... ميرفت كانت بتعيط والمدرسين طلبوا البوليس والدنيا اتقلبت

سامى/اوبااااااااااااااا.... وبعدين

نوره/البوليس جيه وطلب المعمل الجنائى وكل الناس بتوع النضافه اتمسكوا و ميس ميرفت طلعت على المستشفى علشان يتعمل كشف عليها ويتعرف اللى حصلها ...فى الوقت ده انا كنت ميته من الرعب ..أنا لبنى جواها وعلى الارض ...واكيد حايخدوا عينه وحاتبقى مصيبه

سامى/انا مش متخيل انك تغلطى الغلطه دى

نوره/ ادينا رجعنا تانى ...قوتلك انت مكنتش مكانى علشان تحكم عليا

سامى/انا مش قصدى ...بس دى غلطه تودى فى داهيه ...ألمهم خالينا فى موضوعنا ايه اللى حصل بعد كدا

نوره/اعدت يومين فى البيت وانا مرعوبه وبعد كدا نزلت المدرسه علشان غيابى ده حايشكك الناس فيا اكتر ...واعدت اسمع الهبد من البنات فى المدرسه ...أللى يقولك دى مجموعه هجموا عليها واللى يقولك دول العمال اللى فى العماره اللى جبنا والكلام كان كتير اوى وانا بسمع ومش عارفه نهايه المصيبه دى ايه ...المهم فى الفسحه روحت مكتب الناظر ولقيت اسماء هناك)

دكتوره اسماء/اهلا بالبطله ...

نوره/بطله ...بعد اللى عملته ده

دكتوره اسماء/طبعا ...انتى مشوفتهاش كان منظرها ازاى ...يااا.. ده انا كنت بكرها كره ولسه ...ده انا وراها لحد ماتكلم نفسها

نوره/طيب وليه ده كله

الناظر/علشان تتعلم مترفعش عنيها على اسياده ...ال..ل,,ب..وه ...رايحه الوزاره تقول قال ايه بتحرش بيها ...خاليها تتربى وتعرف انى اقدر اجبها الارض فى ثانيه ...

نوره/تجبها الارض عن طريقى انا

الناظر/مش مهم عن طريق مين.. المهم ..انها تتعلم مترفعش عينها تانى فيا وتبقى عبره لاى حد ...يعمل كدا

نوره/انا مش عارفه اقولكم ايه ...أنتو ازاى كدا

دكتوره اسماء/بقولك ايه يا بت ...انتى مالكيش تقولى ولا حتى تفكرى ...انتى اخرك تسمع الكلام وبس ...ودلوقتى روحى على فصلك يلا

نوره/(طلعت من المكتب وانا مكسوره ومش طيقه نفسى وروحت الفصل وانا مش عارفه انا هببت ايه وازاى اساعد ناس زباله زى دول ...ألمهم بعد الموضوع ده بساعتين حصل دوشه جامده اوى فى المدرسه البوليس جيه واخد الناظر

سامى/ايه ...لا استنى كدا ...والبوليس ياخد الناظر ليه ؟

نوره/ما هى ميس ميرفت لما فاقت اول حد اتهمته هو نظمى الناظر ولما البوليس جيه قبض عليه وفتش لقى الايس كاب اللى كنت لابسه فى درج المكتب بتاعه

سامى /ايه يا بنتى الكلام ده ايه اللى جاب الايس كاب بتاعك اللى كان فى العياده لما قلعتيه فى درج  المكتب ....اكيد هما مش بالغباء ده ....فى حاجه غلط فى الحوار ده

نوره/(فتحت البوكس وببص عليه) اوبااا شكولاته ...لا ده دلع جامد

سامى/بت ...سيبك من الشكولاته وفهمينى....فى حاجه هنا مش مفهومه متجننيش

نوره/بص هو علشان انت عملت كل الحاجات دى علشان انا حاحكيلك الحكايه من الاول

سامى/تانى ...ما انتى حاكتهالى

نوره/لا فى حاجات لسه متعرفهاش...

سامى/حاجات ايه ؟

نوره/بص يا سيدى ..ارجع بالاحداث لما رجعت من المدرسه وتكلمت مع بابا وماما على النهايه السعيده

بابا/....يا نور يا بنتى توصلى للهابى اند

نوره/(يومها دخلت على نور وشادى وطبعا كان ركبها كا العاده)

نور/يا نوره ابقى خبطى ولا حاجه ...بتخضينى كل مره

شادى/تعالى يا وحش عايزن نعمل واحد جامد

نوره/فكك من الحوار ده ...أنا فى مصيبه

نور/مصيبه ايه ؟

نوره/حاحكلكم بس مش عايزه حكم ومواعظ عايزه حل ماشى (حكتلهم كل حاجه حصلت والمصيبه المطلوبه منى )

شادى/يانهار ازرق ...دى وقعه ايه دى ...

نوره/مش واقتك خالص ..انا عايزه حل

نور/بقولك ايه يا نوره انتى دلوقتى ...مقدمكيش حل غير تسمعى كلام اسماء الزفته دى

نوره/بس انا صعبانه عليا ميس ميرفت الست فى حالها ومضرتنيش فى حاجه

شادى/طيب ماتيجوا نلعبها من ناحيه تانيا

نوره/يعنى ايه ؟

شادى/احنا حانعمل اللى مطلوب منك بس كدا وكدا

نوره/بقولك ايه مش وقت الغاز فهمنى ايه الدنيا

شادى/احنا لازم نفهم ميس ميرفت على اللى حايحصل وفى نفس الوقت نكمل فى الموضوع علشان نتقى شر اسماء

نوره/طيب ودى حانعمل ازاى

شادى/حاقولك ...أهم حاجه اننا نوصل لميرفت ونقولها على كل حاجه

نوره/خلاص اروحلها فى الفسحه اقولها

شادى/لا انتى مينفعش تبانى فى الصوره ولا حتى نور...انا حاقولك حاجه ..بكره انا حاستنى ميرفت قدام المدرسه وهى مروحه وحاقولها على كل حاجه

نوره/انت عبيط ما هى اكيد حاتبلغ وحاتبقى مصيبه

شادى/لا ما احنا حانقولها ان الموضوع عن طرقنا ممكن يتلحق.... لكن لو الناظر فلت من دى حاينفخها,,, وهى لازم تكمل معانا لمصلحتنا

نوره/انا قلقانه

نور/كدا كدا يا نوره مقدمناش حل تانى...انتى فى موقف هباب

نوره/طيب لما نشوف (بتحكى لسامى) وتانى يوم لما اسماء قالتنى انى انفذ الخطه النهارده قوتلها لا علشان نلحق ننبه ميرفت وفعلا شادى مشى وراها فى الاول افتكرته بيعاكس وكانت حاتعمله مصيبه فى الشارع لحد ماقلها)

شادى/اسمعينى مش وقته ..أنتى حاتروحى فى مصيبه نظمى واسماء اتفقوا عليكى

ميس ميرفت/ نظمى واسماء...انت مين وتعرف الناس دى مين

شادى/حاحكيلك على كل حاجه ...(شادى حكى لميس ميرفت على كل حاجه وانا لما عرفت الخطه كتبها فى ورقه وحدفتها لشادى اللى كان تحت الشباك بتاع الفصل فى الشارع وحكى لميرفت اللى حايحصل بكره وكانت الخطه ان لازم يكون فى ن..ي..ك ...بجد علشان الموضوع يتصدق ولازم يبقى فى لبن علشان لما حايمسكوا الفراشين اللى فى المدرسه ممكن يشيلوها لاى حد لكن لما يبقى فى لبن يبقى حايتعمل تحليل ويتعرف ان كل الناس دى معملوش حاجه )

سامى/احيههههههههههههه....ايه العظمه دى ....يخربيتكم ...بس الايس كاب وصل لدرج الناظر ازاى

نوره/كان فى داده بتحب ميس ميرفت اوى وبتعتبرها بنتها لما عرفت اللى نظمى عمله اتفقنا معاها انها وهى بتنضف المكتب تحط الايس كاب

سامى/اوففففف.... لا انتى مش طبيعيه ....بس ثوانى ..ما هو لما حايحللوا للنظمى اكيد مش حايطلع لبنه

نوره/اه ما انا عارفه

سامى/طيب طلما كدا ايه الفايده بقى

نوره/ما اللى انت متعرفوش انى لما روحت المكتب لاسماء ونظمى واتكلمنا سوا كان فى جيبى موبيل بكاميره صحيح ساعتها كان الموبيلات دى تصورها تعبان بس اهودليل على كلامهم ولما اتمسك نظمى اسماء جالتى جرى)

دكتوره اسماء/انتى عملتى ايه يا ل..ب..وه

نوره/(أديتها بالقلم ) اخر مره تغلطتى فيا

دكتوره اسماء/يا بنت ال...انا حانزل الفيديو وافضحك فى كل حته

نوره/وانا كمان حانزل الفيديو وافضحك

دكتوره اسماء/فيديو ايه ؟

نوره/(ورتها الفيديو وهى ونظمى بيقولوا انهم اللى عملوا كدا فى ميرفت) الفيديو ده كفايه انه يسجنك انتى والحيحان اللى اسمه نظمى وينهى حياتك انتى وهو

دكتوره اسماء/يا بنت ال.

نوره/وبعدين ...ٌقولتلك مش حاسمحلك تغلطى فيا تانى ...الفيديو ده علشان مينزلش ...انتى والبيه بتاعك تمشوا من المدرسه تغورا فى اى داهيه ...تاخدكم ...والفيديو اللى انتى بتذلينى بيه ...ده تاخديه وتحطيه ..اكيد عرفه فين ....علشان لو حصل اى حاجه... الفيديو اللى معايا ده حايروح للنيابه وساعتها حاتبقى فضيحه وسجن كمان ...مفهوم

دكتوره اسماء/(سكتت لما لقت انها خلاص اتقفل عليها من كل الجهات) مفهوم

نوره/(ضحكت اوى وقوتلها نفس الكلام اللى قالتهولى ) مفهوم كدا ...بالادب ده ايه مش حاتشتمى ولا تعملى فيها الجامده ...صحيح الذل حلو للى ذيك .ودلوقتى يا دكتوره هبابه ...مش عايزه اشوفك تانى ...تنسينى زى ما انا حانساكى... وانسى الهم اللى عملتيه فيا

سامى/(أعدت اصقف ) اووووووووووووووو....انا مش مصدق بجد

نوره/متفرحش اوى

سامى /ليه ايه اللى حصل تانى

نوره/انا مش قوتلك حياتى كلها سوده

ارجو يكون الجزء ده 





ارجو يكون الجزء ده عجبكم حاستنى رايك فى شكل المدونه الجديد وعايز دعمكم ورايكم فى الجزء ده حاستنى رايكم

تنويه/الجزء ده انا بهديه لشخص عزيز عليا بجد هو اللى مخلينى اكمل واكتب الاجزاء بنتظام بجد شكرا ليه بجد

لينك المدونه

https://storiesmodyhany.blogspot.com

https://www.facebook.com/profile.php?id=100069298621642

https://twitter.com/MHany946

تعليقات
6 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة