U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(14)

 

سر الشقه اللى فى الخامس  
الحلقه الرابع عشر
 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html


(نرجع للاحداث بتاعتنا)

 

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس(14)

(نرجع للاحداث بتاعتنا)

نوره/ممكن تهدى ...انا حافهمك كل حاجه ...(حكيت لمى كل حاجه حصلت من اول لما اتولت لحد اللحظه اللى واقفه قدامها وانى ضحيه قرار من ابويا وانا صغيره ضيغنى وفعلا مى بعد ماكانت متعصبه هديت لكن انا بعد ما حكيت كل حاجه ولقيتها بدمع انا صعبا عليا نفسى )

مى/انا اسفه يا نوره...انا معرفش كل ده انا اسفه بجد

نوره/وانتى ذنبك ايه ...انتى تعتبرى احسن واحده فى حياتى انتى الوحيده اللى حسستينى ان فى واحده بتحبنى من غير مقابل انا بحس بالامان فى البيت هنا اكتر من بتنا (عيطت)

مى/بس يا نوره وحياتى ...طيب فكينى علشان اعرف احضنك(كانت بتحاول تضحكنى)

نوره/(ضحكت ) انا اسفه انتى كنتى متعصبه اوى وانا كنت بحاول اهديكى سمحينى

مى/حاسمحك بس فكينى لاحسن عايزه اروح الحمام ..وحاتبقى فضيحه وانا كبيره كدا واعملها على روحى (مى كانت بتحاول تغير المود بتاعى )

نوره/حاضر ..انا اسفه ..(روحت افكها وعلى حظى النيله انا كنت ربطه ايدها وراه ضهرها فاوطيت على الرباط علشان افكه ببوقى وشى بقى عند ط..ي..ز ...مى وبفك الرباط بسنانى وهى بتقولى)

مى/اى براحه يا نونو

ام مى/(دخلت علينا فجاه وشافت المنظر انا وشى على طي.ز...مى وهى متكتفه وبتقولى اى براحه يا نونو)انتو بتعملوا ايه ؟

نوره/ (بصيت لام مى وحسيت ان مخى اتشل مش عارف اقول حاجه ولا ارد المنظر صعب البت مى متكتفه وانا لزقه فى ط..يز..ها ..فجاه مى قالت)

مى/ياسلام عليكى يا نوره هزارك رخم اوى...نوره ياماما كانت بتهزر معايا لعبنا الشايب وحكمت عليا انى اعمل زى بتوع السيرك اللى هما بتوع عايز 5 يربطونى و8 يفكونى ...بس العبيطه بعد ماربطتنى ومعرفتش افك نفسى هى كمان مش عارفه تفكنى تخيلى ياماما

ام مى/ده بجد

نوره/(انا طلعت على الكلام على طول) ايوا يا طنط انا من زمان عبيطه ..بس الموضوع بيزيد مع السن تقريبا (اعدت اضحك انا ومى زى العبط علشان مامتها تصدق والموضوع يعدى )

ام مى/(لما شافت الدنيا كدا هى كمان ضحكت) فكرتونى بنفسى وانا فى سنكم مره عملت فى خالك وهو صغير  كدا ربطه ولما جيت افكه معرفتش وبقى بيعيط وانا مش عارفه اعمل ايه لحد ما ايده بقت حمره زى الدم

نوره/شكله موضوع قديم بقى (اعدت اضحك زى الهبله )

ام مى/استنى علشان ايدها متتعورش (ام مى جابت مقص وقطعت الاشارب اللى كنت ربطه ايديها بيه وده كان الاشارب بتاعى بس طبعا فى داهيه المهم الموضوع يعدى )

سامى/طيب ما حلو اهو والدنيا عدت

نوره/(ابتسمت وسكت )

سامى/ايه معداش؟(نوره بصت وسكتت) خلاص حاسكت كملى

نوره/ام مى يومها كانت عادى خالص ومفيش حاجه واليوم ده عده وكان نقله كبيره فى علاقتى بمى وخصوصا انى بقى فى بنت اللى هى صاحبتى تعرف حقيقتى والبنت دى انتمتى اللى كل اسرارى معاها وكدا بدل ما حابقى مخبيه عليها وخايفه اتفضح خلاص بقى بقيت براحتى ...ودى كانت الفكره اللى كنت فكرها ساعتها )

نوره/(المهم اليوم ده روحت وانا مبسوطه اوى واول لما دخلت لقيت مصيبه فى وشى )

سامى/ايه تانى؟

نوره/(لقيت بابا ملط فى الصاله واعده على الكرسى وماما ونور بيمصولوا ) ايه ده ؟

بابا/قوتلك البت على وصول (حايقوم)

ماما/اعد ياراجل دى نوره بنتنا ...وحانعد نخبى عليها لحد امتى ...تعالى يا حبيبى ماما اقلعى

نوره/ايه ؟

نور/اقلعى يا نوره ...احنا كلنا هنا بقينا واحد ...وبصراحه عايزين نبقى بقى علي حريتنا فى البيت ..اقلعى بقى وتعالى دوقى ز..ب..ر... بابا طعمه يجنن

بابا/اححححححححححححح....تعالى يا نوره يا حببتى ...انا عارف كنت جامد معاكى زمان بس انا دلوقتى حاصلح كل حاجه

ماما/يلا يا نوره ...عايزين نعمل النهارده حفله جامده

نوره/(انا مكنتش فاهمه ايه اللى بيحصل ودى اول مره يعملوا حاجه منكنش متفقين عليها بس بصراحه المنظر كان يهيج ماما ونور ملط وحتى بابا برغم انى مش بحب الرجاله بس الفكره كانت مهيجانى وطبعا الاستاذ اللى بين رجلى فضحنى ووقف )

ماما/(ضحكت) شوف البت ...عمله مش عايزه وهى مولعه (طبعا الكل ضحك )

نوره/(وقتها الراجل اللى جوايا طلع ) بتضحى يا م,,تن,,اكه... طيب تعالى اوريكى الضحكه بقى (شديت ماما ونيمتها على الكنبه ورفعت رجليه ورشقته فيها)

ماما/اححححح ...الحق يا راجل ...أنا بت...ن..اك ..من بنتك ...اه ه ه ه ... بس ايه .ز..ب..رها... اجمد منك يا خ..و..ل..

نور/سيبك منها انت دكرى انا تعالى بقى ..كيف ..ط.ي..زى

بابا/تعالى يا  روح قلب ابوكى (بابا اخد نور ونيمها جمبنا على الكنبه اعد يرزع فيها) ياما نفسى تتجوزى يا نور

نور/اخص عليك عايزنى ابعد عنك ولا ايه ؟

بابا/لا يا روح قلبى ..بس نفسى بقى ادقه فى ك..س..ك ...

ماما/(وهى بت,,,تن,,اك منى) اه يا راجل يا ع..ر..ص عايز راجل يفتحها علشان تتمتع انت بيها

بابا/وانا يعنى حاخدها منه على طول ..بس علشان نور بت ابوها كل يوم حاتيجى تزوره وترجع بتها بليل

نور/حرام عليك يا بابا ...انا حابقى عروسه جديده ..الغلبان ده حايستحمل كل ده ازاى حايبقى ن..ي.ك ..صبح من ابويا وبليل من جوزى ..

بابا/خلاص نشوفلك راجل على الورق بس ..اهو تبقى مراته على الورق وانا بقى اشبعك ..ن..ي..ك ..

ماما/حاتجوز بنتك خ..و..ل .. يا راجل لا بيهش ولا ينش

نوره/(انا وقتها كنت هايجه اوى من اللى بيحصل والكلام نفسه) طيب ماتجوزها ديوث ..يكون بيحب يشوفها مع رجاله غيره وساعتها اكيد فكره انه يشوفها مع ابوها حاتجننه

بابا/فكره بمليون جنيه يا بت يا نوره ...تستاهلى عليها بوسه

نوره/لا انا حابوس نور (روحت بوست نور من بوقها بوسه جامده اوى )

بابا/يخربيتكم ..كدا حاتخلونى اجبهم وانا لسه متمتعش ..

نور/براحتك يا بابا ...انا تحت امرك اى وقت ...

نوره/بقولكم ايه انا عندى وضع حلو ماما حاتنام وانا من ناحيه ونور عكسها من ناحيه تانيا وكل واحد يفشخ من ناحيه والنسوان يمصوا لبعض

ماما/يا بت الب..وه ...فكرتى فيها ازاى دى ده وضع جامد اوى

نوره/طيب يلا علشان انا مولعه (وفعلا عملنا الوضع ده بس انا مكنتش شايفه ماما انا كنت شايفها مى وانا اعده برزع فيها وكنت مولعه جدا وفضلنا كدا لحد ما بابا جابهم واعد يريح وانا نيمت ماما ونور على بعض واعدت ارزع فيهم كنت هايجه على الاخر لحد ماغرقتهم الاتنين ودخلت اخد شاور وماما وبابا ناموا وروحت افهم بقى من نور) نور

نور/ايه يا وحش

نوره/(ضحكت) ايه بقى اللى حصل النهارده

نور/حصل ايه ..ده انتى موتينى  انا وامك

نوره/لا فكك من ده انا بسال ايه اللى حصل ...احنا من اول الكلام قولنا ان قدام بابا انا معرفش حاجه ...ايه بقى اللى غير الموضوع

نور/ما انتى اللى جيبتى بدرى واحنا اتفجائنا بيكى

نوره/نور الكلام ده مش عليا انا مش عبيطه فهمينى بقى اللى حصل

نور/انا قولت لامك نوره ذكيه وحاتهرش الحوار ..انا حاقولك اللى حصل (فلاش باك للاحداث)

ماما/(طلعت لبابا الصاله وهى نور لابسين اروباب وفتحوها قدامه)

بابا/ايوا بقى ..هى ليلتنا فل ولا ايه

ماما/لا انا بس قولت اقولك تشوف الحاجات دى علشان حاتبقى اخر مره تشوفها وتلمسها

بابا/ليه ..انا عملت ايه ؟... ما انا من ايدك دى لايدك دى واى حاجه تقوليها بقولك حاضر من غير ما اتكلم ... ايه بقى اللى حصل ؟

ماما/بصراحه نفسى اجرب حاجه جديده وعارفه لما اقولك حاتقولى لا وحاتنتخانق فا انا من الاول قولت افهمك اللى حصل

بابا/حاجه ايه اللى عايزه تجربيها قوليلى يمكن اوافق

ماما/عايزه اجرب ات.ن..اك من البنت نوره

بابا/لالالالالا

ماما/شوفت ...قوتلك حاترفض ..يلا اقفلى الروب يا بت وادخلى على اوضتك

بابا/استنى بس...بس يا ام نور ...نوره ..انتى فاهمه ظروفها والبت لو اتعلمت الن..ي..ك ...حاتبقى مصيبه

ماما/ لا متخفش ..انا مربيه بناتى كويس اوى وغير كدا ...تبقى جواه البيت احسن ماتعمل كدا بره ونتفضح

بابا/مش عارف

نور/(بصت لبابا بصه مولعه وعضت على شفايفها ) وافق بقى يا بابا انا مش عايزه اتحرم منك

بابا/ولا انا يا روح قلبى ...بس حايبقى منظرى ايه قدامها

نور/متقلقش نوره بتحبنا واى حاجه حاتسمع الكلام ...

بابا/طيب حانعملها ازاى

ماما/احنا حانعد فى الصاله واول لما تدخل حاتلقينا ملط قدامها طبعا انت حاتعمل انك اتفجائت بيها وسيب الباقى عليا

بابا/وانتى فكرك بنتك حاتصدق الكلام ده

ماما/لا متقلقش بنتك عبيطه وحاتصدق اى حاجه ...ولا بلاش منك وادخل انا ونور ننام فى حضن بعض وخلاص

بابا/لا خلاص ايه ...انا موافق

ماما/ماشى يا دكرى

نور/(نرجع من الفلاش باك) بس يا ستى ادى القصه كلها امك ..عايزه تتفشخ منك قدام ابوكى ...والراجل يبقى مبسوط وميعترضتش

نوره/اح ... ده ابوكى كدا حايبقى الديوث اللى عايز يجوزهولك

نور/كلام فى سرك ..انا مش مرتاحه لامك ..ألوليه دى ...طلما عايزه ابوكى يشوفها وهى بتت...ن..اك..قدامه ويبقى راضى اكيد ليها غرض ..

نوره/حايكون ايه يعنى

نور/حانعرف متستعجليش ...بس قوليلى بقى ايه سر الباور بتاع النهارده ...ده انتى موتينى انا وامك ...ايه واخده حاجه ولا ايه

نوره/(َضحكت) لا بس كنت مستغربه اللى بيحصل بس

نور/(ضحكت) على ,, تفضلى مستغربه كدا ...اصل بصراحه ابوكى مابيكيفش خالص ..

نوره/يا سلام امال كل ده معه ليه

نور/يابت افهمى ...ابوكى كل ما يتعلق بيا ..حايبقى لعبه فى ايدى ...مهما اعمل مش حايعترض علشان مرحش منه ..واديكى شوفتى النهارده امك كانت بتضغط عليه ازاى بيا ..فهمتى

نوره/فهمت ...ماشى يا فالحه انا حاروح انام .(دخلت انام برغم من سعادتى من اللى حصل بس برضو كنت زعلانه على الحاله اللى وصلها بابا وانه بقى لعبه فى ايد عيله وانه كدا بقى عامل زى الخيال فى البيت بس برضو كنت فرحانه بسبب موضوع مى )

نوره/(المهم صحيت الصبح وروحت المدرسه علشان اقابل مى واعدنا نضحك على اللى حصل امبارح ) وامك عملت ايه بعد مامشيت

مى/معملتش حاجه ...هى صدقت اللى انا قولته

نوره/برافو عليكى بجد انا مخى وقف

مى/انا بصراحه كنت حاموت من الضحكه على منظرك وانتى عامله زى التمثال

نوره/انتى بتقولى فيها انا كنت حاسه انى اتجمدت وشويه وكنت حاغرق البنطلون

مى/يالاهوى ليه يعنى كل ده

نوره/كنت خايفه اخسرك يا مى ..انتى متعرفيش انتى غاليه عندى اد ايه ...انا فكره بس انك تبعدى عنى دى كانت مجننانى

مى/لدرجه دى ...يعنى انا حظى النيله دى لما حد يحبنى اوى كدا تطلع بنت ...مفيش ولد مز يعجب بيا كدا حد كدا زى مهند(فى الوقت ده كان حلم اى بنت مهند بطل مسلسل مهند ونور)

نوره/(بصراحه كلام مى ضيقنى بس حاولت اقلبها ضحك)اتوكسى ..مهند مين اللى يعجب بيكى ...انتى اخرك شيبوب بتاع عنتره

مى/بقى كدا ...طيب خلاص ...خساره فيكى المفاجئه اللى كنت حاقولهالك

نوره/مفاجئه ايه ؟

مى/لا خلاص ..خالى مستر شيبوب ينفعك

نوره/لا خلاص يا مدام مهند المستقبليه قوليلى بقى

مى/الادب حلو برضو

نوره/انطقى بقى(مسكتها من هدومها)

مى/خلاص حاقول ...انا قولت لماما انك تيجى تباتى معايا كام يوم علشان نطبق فى المذاكره وهى وافقت

نوره/بتهزرى ..بجد

مى/اه بس حانذاكر بجد ...مفيش ربط ولا تكتيف زى المره اللى فاتت

نوره/اكيد طبعا ...خلاص حاظبط البيت واجيب هدومى واجى اعد اقيم عندكم لاخر الموسم

مى/انا شكلى اتسرعت

نوره/اوى ..انتى متعرفنيش انا اسمى نوره وبيدلعونى يقولولى اوراده (اللى بتلزق فى الكلاب مابتتطلعش)

مى/.. يطمنك (اعدنا نضحك انا كنت فرحانه اوى اوى وطلعنا الفصل لحد ما فى الحصه الاخيره جالى استدعاء لمكتب الناظر )

نوره/(مكنتش فاهمه فى ايه ..انا عمرى ماروحت لمكتب الناظر وده بعتلى استاذ مخصوص يجبنى من الفصل بتاعى ولما سالته فى ايه .قالى معرفش بس الناظر بعت عايزك باالاسم نيلتى ايه ...قوتله ولا اى حاجه انا فى حالى واعد افكر فى ايه لحد ما دخلت مكتب الناظر ولقيت المفاجئه)

سامى/ارحمى امى بقى ...حصل ايه تانى

دكتوره اسماء/ازيك يا نوره

نوره/دكتوره اسماء

الناظر/تعالى يا نوره .... دكتوره اسماء قالتلى على حاجه غريبه كدا بخصوصك

نوره/قاله ايه ؟

الناظر/قالت ..أنك مش بنت ...أو بمعنى ادق عندك العضو الذكرى بتاع الولاد ..الكلام ده صح؟

نوره/(وقتها حسيت ان دكتوره اسماء خنتنى وسلمتنى تسليم اهالى للناظر ...وكدا حاتبقى فضحيه ووقتها معرفتش اعمل ايه واتجمدت زى ماكنت قدام ام مى)

الناظر/بصى يا نوره يا بنتى انا بحترم خصوصيه التلميذات فى مدرستى جدا بس وضعك ده يقلق انتو فى سن حرج وانى اسيب ولد وسط تلميذات ده ممكن يعملى مصيبه

دكتوره اسماء/مش لدرجه يا استاذ نظمى ...بنتنا نوره متربيه ومحترمه واكيد حاتسمع الكلام

نوره/(هنا فهمت انى فى حاجه حاتطلب منى وحاتغصب عليها زى اى حاجه فى حياتى) كلام ايه ؟

دكتوره اسماء/شوفى يا نوره ...أنتى عارفه ان المدرسه هنا كبيره وفيها تلميذات ومدرسين كتير ...وحضره الناظر كان .. فى عونه مش حايقدر يلم الدنيا دى كلها لوحده واى حد من طرفه ..حايبقى مكشوف وعلشان كدا قولتله انا عندى طالبه متفوقه ...واكيد حاتقف معانا علشان نكشف الفساد اللى فى المدرسه

نوره/اممممم ...وايه المقابل ؟

الناظر/مقابل؟

دكتوره اسماء/المقابل ان سرك حايبقى فى بير ومحدش حايعرف عنه حاجه

نوره/لا الكلام ده كان زمان انا خلاص ابويا جابلى عريس ...بي..تن..اك ... وخلاص مبقاش فارق معايا التعليم ...فالوا عايزنى ابقى عصفوره يبقى لازم فى مقابل

الناظر/امممم.

دكتوره اسماء/ايه المقابل  يا نوره اللى عايزه ؟

نوره/اولا انا عايزه يبقى ليا حصانه فى المدرسه ..يعنى مهما اعمل محدش يكلمنى وعلشان تبقى مسبوكه اجى المكتب هنا اشرب حاجه وارجع الفصل كانك سمعتنى كلمتين ...اتفقنا

الناظر/اتفقنا

نوره/ثانيا

دكتوره اسماء/هو لسه فى ثانيا

نوره/اه وثانيا ده خاص بيكى انتى يا دكتوره اسماء يا غاليه ...طبعا يا استاذ نظمى حضرتك متعرفش دكتوره اسماء عرفت منين انى شيميل ... دكتوره اسماء انا كنت بن...ك..ها ...كل يومين تلاته

دكتوره اسماء/بنت انتى بتقولى ايه ؟

نوره/ايه يا دكتوره ده استاذ نظمى مش غريب ...المهم الدكتوره وحشتنى وطلبه معايا ان..ك..ها ..هنا

الناظر/انتى بتقولى ايه يا بنت ..انتى اتجننتى

نوره/ولا اتجننت ولا حاجه ...الكنبه اللى فى مكتب سيادتك شكلها مريح و الدكتوره اسماء شر..مو..طته ..بتحب تت ..نا..ك ..قدام الناس ...دى خالتنى فشختها وجوزها بينى وبينه باب ..وادتنى فلوس كمان تخيل ...الكرم ...فا حضرتك حاتعد زى الباشا تحلب ..بتاعك عليا انا وهى

دكتوره اسماء/انتى بتقولى ايه لا طبعا ..

نوره/بقولك ايه يا اسماء انا خلاص مش باقيه على حاجه ...وزى ماقولت للناظر حاقول لمدرسه كلها وبعدها جوزك المحترم ..وتبقى فضحتك بشخليل ...ها..

دكتوره اسماء/انا مش حاسكت الموضوع ده مش حايعدى بساهل

نوره/لا حايعدى ...انتى اللى علمتينى ازاى اذل اللى قدامى ..انا استامنتك على سرى وسمعت كلامك وانتى مصنتيش السر ده يبقى نمبسط انا وانتى ...بقولك ايه يا حضره الناظر ...أعد على الكرسى اللى قدامى ده علشان تشوف كويس ونزلى البنطلون بتاعك والبوكسر واشوف .,..ز..ب..ك ..واقف علشان حاتشوف دلوقتى احلى فيلم ..ٍس..ك..ٍس... لايف

نوره/(شديت دكتوره اسماء ونيمتها على الكنبه وفتحت البلوزه اللى كانت لابسها والبراه وضربتها بالقلم )

دكتوره اسماء/يا كلبه بتعملى ايه

نوره/اخرس خالص (طلعت بتاعى ودخلته فى بوقها وخالتها تمصه وانا بقفش فى صدرها وطبعا حضره الناظر كان هايج على الاخر وبيحلب بكل قوته فى حته اللجلد اللى عنده وانا بقلع دكتوره اسماء هدومها حته حته وبرزع في كل خرم فيها لحد ما غرقتها لبن )

نوره/(رفعت البنطلون اللى لابسه تحت الجيبه بتاعتى) خلاص كدا يا حضره الناظر ..اتففنا بقى سارئ معلش بقى ابقى امسح اللبن اللى على الكنبه وابقى شوف الدكتوره اسماء ساعده كدا تلبس هدومها ..اصلى بصراحه اتغبيت عليها ...يلا اسبكم انا بقى سلام

سامى/يا بنت الايه ...و دكتوره اسماء سابتك تعملى فيها كدا وساكته

نوره/ياعم افهم .. دكتوره اسماء دى ل.ب..وه... هى كانت عايزه تعمل كدا قدام الناظر

سامى/لا ...ازاى يعنى

نوره/هى من اول لما دخلت لقيت بلوزتها مش مربوطه كويس والروج بتاعها تحسه ممسوح ...وسوسته بنطلون الناظر مفتوحه ..فى الاول مربطش ..لكن لما لقيت الحوار كدا فهمت ان الاتنين بنهم حاجه ..وان هى كانت عايزه تعمل عليا جامده فا انا قولت انا اللى اسبقك

سامى/(باانبهار) لا انتى بجد مش ساهله

نوره/الايام هى اللى علمتنى ولس,,,

نور/(صوت الباب فتح ونور دخلت من بره على المطبخ ) سامى؟...انت بتعمل ايه هنا ؟

ارجو يكون الجزء ده عجبكم ..محتاج اعرف رايكم


 




ارجو يكون الجزء ده عجبكم ..محتاج دعمكم فعلا عايز اعرف رايكم

بعتذر على التاخير كان فى شويه دربكه عندى و الاكونت بتاع الفيس اتقفل فا انا سايب لينك الاكونت الجديد حاستنى رايكم

https://www.facebook.com/profile.php?id=100069298621642

https://twitter.com/MHany946

 

تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة