U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس(15)

 


سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه الخامسه عشر

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

ينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

(نرجع للاحداث بتاع


 

 

سر الشقه اللى فى الخامس(15)

  

 

سر الشقه اللى فى الخامس(15)

 

 

(نرجع للاحداث بتاعتنا)

 نوره/هى من اول لما دخلت لقيت بلوزتها مش مربوطه كويس والروج بتاعه تحس ممسوح ...وسوسته بنطلون الناظر مفتوحه ..فى الاول مربطش ..لكن لما لقيت الحوار كدا فهمت ان الاتنين بنهم حاجه ..وان هى كانت عايزه تعمل عليا جامده فا انا قولت انا اللى اسبقك

سامى/(بالم) لا انتى بجد مش ساهله

نوره/الايام هى اللى علمتنى ولس,,,

نور/(صوت الباب فتح ونور دخلت من بره على المطبخ ) سامى؟...انت بتعمل ايه هنا ؟

نوره/(طبعا نوره بلمت لما شافت نور قدامها ومعرفتش تعمل ايه وسكتت زى ما سكتت قدام ام مى والموضوع كان حايبقى مصيبه بس اللى حصل)

سامى/ايه يا نور الدخله الناشفه دى فى ايه يا بنتى مش تقولى سلام ازيكم ..مش بتعمل ايه هنا

نور/(بصت لسامى) ازيك يا سامى خير فى ايه ؟

سامى/الامبومبه يا ستى فضيت ونوره وانا طالع كان بتنادى على الراجل يغيرها فاقولت ميصحش راجل غريب يدخل عليها لوحده واول لما غيرنها كنت نازل فا نوره مسكت فيا اتغدا معاكم شوفتى اختك كريمه ازاى مش انتى

نور/امممم...الامبومبه دى مش لسه مغيرنها من يومين لحقت تخلص؟

نوره/(حاولت تفك علشان نور متشكش فيها) محدش بقى عنده ضمير يا نور ...ده الراجل كان عايز فلوس كتير علشان طلعها لدور الخامس... لولا سامى كتر خيره  وقفله

نور/اه ...ليه طلب كام ؟

نوره/90 جنيه

سامى/(فى نفس الوقت ) 100 جنيه

نور/90 ولا 100

سامى/هو فى الاول كان عايز 100 بس لما شديت عليها قال 90

نور/وفى الاخر دفعتوا كام

سامى /(سامى سكت على ان نوره حاتتكلم ونوره سكتت على اساس ان سامى حايتكلم )

نور/ايه سؤال صعب اوى

سامى/ايه يا بت فى ايه ؟ اخد 80 حنيه بالعافيه وانا اللى دفعهم اتفضلى بقى هاتى 80 جنيه او يبقى ليا غدوتين عندكم

نور/(ضحكت) ليه يعنى

سامى/ايه اللى ليه مش يمكن انمبوبتى ...تطلع زى حظى فى الدنيا منفسه (اعدت اضحك علشان الدنيا تعدى)

نوره/(طبعا نوره كانت بتحاول تعدى الدنيا لحد ما اكلنا وانا ونزلت)

نور/ممكن افهم بقى ايه حكايه سامى

نوره/حكايه ايه ؟

نور/ نوره متستعبطيش ..ايه اللى بينك ويين سامى

نوره/انتى عبيطه حايكون ايه اللى بينى وبينه يعنى ...وانا اصلا فى حاجه حاتكون بينى وبين راجل اصلا

نور/طيب طلما كدا ...هو ليه كل شويه لزقلنا

نوره/اهو بيسلينى يا نور بدل القرف والكاتمه اللى احنا فيها دى

نور/ومين كان السبب فى كل ده مش انتى وسى اسامه بتاعه ولا افكرك

نوره/انا مبنساش يا نور وعارفه انى اللى خاليتنا نهرب ونسيب بلدنا ونيجى على هنا بس انا برضو انسانه ارحمينى مش كل شويه تفكرينى وتقلبى عليها المواجع

نور/(حضنتها) يا حببتى انا مش قصدى انا خايفه عليكى وسامى ده لا نعرف اصله ولا فصله اتحدف علينا مره واحده صحيح احنا محتاجين راجل قدام الناس بس مينفعش نقربه كدا مننا ..فاهمه يا قلبى

نوره/فاهمه

نور/يا بت متبقلبيش وشك ...بس انتى كنتى حاطه ايه فى الاكل

نوره/اشمعنا

نور/ مش عارفه بس حاسه انى مولعه ...

نوره/بجد ...انا عملت الاكل عادى بس حطه شويه توابل هندى مخصوصه لقيتها فى السوبر ماركت قولت اجربها

نور/لا جامده اوى ...انتى ازاى مش مولعه زى

نوره/انا حطتها فى الشوربه ..بس مكلتش منها انتى عارفه انا مبحبهاش...علشان كدا الراجل وهو بيبعهالى كان بيبصلى وبيضحك فاكرنى جيبها علشان اعمل ليله انا وجوزى

نور/ياعينى عليك يا سامى ده انا وهو اللى كلنا الشوربه ...ده تلقى بيعتصب الموله تحت (نور و نوره اعدوا يضحكوا ودخلوا على السرير طبعا نوره عملت الواجب مع اختها )

سامى/(فى الوقت ده ) انا مالى فى ايه ؟ ...انا سخن ليه كدا ...ده وانا بسمع حكايات ...(بيحلب) دى رابع مره اجبهم ولسه سخن .,...انا مقدميش غير صديقى القديم اجيب تلج وابرد المولع ده يخربيت كدا انا مالى فى ايه

نوره/(تانى يوم بعد ما نزلت نور لقيت سامى بيرن الجرس) ازيك يا سامى

سامى/ازيك يا نوره انا شوفت نور نزلت فاطلعتلك

نوره/(بتضحك) طمنى امبارح عملت ايه ؟

سامى/فى ايه ؟

نوره/اكيد كنت مولع ؟

سامى/انتى عرفتى منين

نوره/معلش سمحنى ..انا جبت توابل بس معرفش انها حاتعمل كدا

سامى/نهار اسود ...توابل تعمل كل ده ...ده انا جبتهم 6 مرات وبقيت احط تلج وبرضو مش راضى يهدا ..ادعى عليكى با ايه

نوره/حقك عليا بجد انا اسفه بجد

سامى/لا اسفه ايه ...انا ليا حق عندك اتصرفى

نوره/(ضحكت) عايز ايه

سامى/يقولك من افسد شئ عليه اصلاحه ...الواد الغلبان ده لازم يهدا انا بموت من امبارح

نوره/ايه يا عم انت اخدت عليا اوى كدا

سامى/يا قلبى نبقى نقول الكلام ده بعدين المهم دلوقتى المولع ده (قلعت البنطلون وطلعت ..ز..بر..ى... كان واقف نار )

نوره/يا لاهوى ده واقف اوى واحمر

سامى/بقولك حطيته فى التلج من امبارح دى مش توابل دى عقاب

نوره/هو بصراحه الراجل قالى حطتى طرف معلقه بس انا نسيت وحطيت معلقه بحالها

سامى/يالاهوى يا اما ...ده انا كدا اتحبس لوحدى بقى لحد ما يروح المفعول ...بقولك ايه اتصرفى بقى ...انا حاجيب لوحدى بس عايز شويه دلع ..

نوره/شويه دلع بس ...حاتبقى محترم ؟

سامى/انا قادر انيل حاجه ...عايزين ننجز قبل ما نور ماترجع المره دى حاتقفش بجد

نوره/خلاص بس انت تنجز بسرعه ...انا حاجيب كريم واجى (نوره كانت برضو جواها هرمونات انوثه وعايزه شويه دلع وفكره انها تجرب مع سامى برضو بتدى احساس جديد ..المهم رجهت بالكريم) ايه يا نجم اللى انت عمله ده

سامى/(سامى كان قلع خالص وبتاعه واقف ) علشان الكريم ميوسخش الهدوم

نوره/يا واد ...ده انا نوره ...على العموم علشان نخلص بسرعه (نوره حطت كريم على راس ..ز..ب..ر.. سامى ..وبتدعك فى الطربوش براحه)

سامى/بقولك ايه ....انا مش جايب واحد صاحبى ...عايز شويه دلع كدا

نوره/يعنى عايز ايه ؟

سامى/يعنى ورينى حاجه من اللى بتترج دى ...اقفش فى حاجه ...

نوره/انت شكلك عايز تجرنى للرزيله ..وانا مبحبهاش

سامى/يابنتى بلاش الكلام الكبير ده ...اعتبرينى ابن اختك .. عيل  وبيهزر مع خالته ...

نوره/عيل يبقى شحط كدا

سامى/هرمونات ..حانقول ايه ...لكن من جوايا عيل

نوره/ماشى علشان نخلص ...بس متقفش جامد علشان خالتك ..مستويه لوحدها

سامى/لا براجه خالص بس ...فكرى كدا ...اقولك اقلعى بلوزه الترنج دى واعدى بالبراه

نوره/انت شاقى اوى يا ابن اختى ...عيب كدا

سامى/ابن اختك ...مريض ...وانتى بتساعديه خدى ثواب بقى

نوره/ماشى لما نشوف اخرها (قلعت البلوزه وبقت بالبراه وهى كانت فرده صدره كبيره)

سامى/لا فكى البراه خاليهم ينطلقوا كدا ..الكاتمه وحشه ..

نوره/لا انت شكلك مش سهل انا لما تيجى امك حاقولها على شقوتك....شكلك مطلع عينها ...زى كدا

سامى/لا انا مبحبش ماما ..انا بحب خالتوه ...ماما ناشفه لكن خالتوه ملبن

نوره/يا شقى متقولش كدا على ماما ...هى خالتوه علشان تخينه شويه عن مامتك ...

سامى/تخينه ايه ..ده انتى ملبن ..وكل حاجه فيكى تجنن

نوره/بس يا ولد ..عيب ..انا خالتوه برضو ...وغير كدا ..انا مش عندى حاجه مش زى البنات ...

سامى/حتى ولو ..ده اكيد.. شكله يجنن

نوره/(نوره كانت هاجت من الكلام ) اوى....تحب تشوفه ؟

سامى/ياريت ..

نوره/بس من غير شقاوه ...

سامى/عيب ده انتى خالتى ...سبينى انا حاشوفه (سامى وقف نوره ..وفك بنطلون الترنج ونزله كانت لابسه اندر بكينى وتحت ز..ب..رها.. نزل الاندر وطلعه ) شكله يجنن

نوره/(اتكسفت) بجد ...لا انت بتقول كدا علشان متكسفنيش

سامى/لا بجد جنان ولا دى (قفش فى طي..ز..ها)

نوره/اى ..براحه يا ابن اختى

سامى/براحه ايه بس مع الملبن ده..(سامى شد نوره وبيبسها فى شفيفها واخد ايديها وخلها تحلب بتاعه وهو بيقفش فى كل حته فيها )

نوره/(جسمها كله بيتنفض) اممممممم...امممممممم...ده مولع اوى

سامى/اوى اوى...عايز يدخل ويرشق

نوره/بس انا معنديش حاجه يدخل فيها ..انا مقفوله

سامى/خلاص ادخله فى بوقك ...

نوره/ماشى يا ابن اختى (نوره نزلت تمص وتحلب ز,,ب,,ر.. سامى  وسامى كان بيقفش فى كل حته فى نوره )احلبه

سامى/(هو الوضع كان غريب بس فى الوقت ده الهياج يبقى عالى اوى وعلشان كدا سامى مسك بتاع نوره ..واعد يحلبه وهو كان عايز يهيجها وهى كانت بتهيج منه وكل مايحلب جامد هى تطلع اهات تولع وتمصله جامد وسامى برضو مكنش سهل وهو بيحلبها كان بيب..ع..بص..ها براحه علشان تتكيف من الناحيتين لحد ما من كتر الهيجان جابهتم فى ايده وهو جابهم فى بوقها )

نوره/اوففففف....ايه الجنان اللى احنا عملنا ده ...

سامى/جامد اوى

نوره/(اضيقت ) سامى معلش انزلت دلوقتى وسبنى لوسمحت

سامى/فى ايه يا نوره

نوره/من فضلك سبنى دلوقتى (سامى لقى ان نوره مش بتهزر فاقام لبس هدومه وراح شقته وفضل يومين يحاول يكلمها وهى مبتردش )

سامى/(راح سامى لنوره واعد يخبط لحد ما فتحتله)

نوره/من فضلك يا سامى

سامى/لا انا مش حامشى غير لما افهم ايه اللى حصل ...حتى لو اللى حصل بنا كان غلط فا احنا بنى ادمين وبنغلط مينفعش فجاه كدا تقررى تقفلى كل حاجه بنا

نوره/سامى انت مالكش ذنب الغلط منى انا ...الموضوع ده حصل معايا قبل كدا ومتعلمتش منه حاجه

سامى/موضوع ايه ...واكيد مش حانكمل كلامنا على السلم ...تعالى ندخل (دخلنا الشقه) ممكن افهم ايه اللى حصل قبل  كدا

نوره/بص يا سامى ...الصداقه لما بتتحول لاكتر من كدا بتقلب بمشاكل كتير ..انا جربتها

سامى/طيب ممكن تهدى وتسمعينى...انا مش حاقولك انى غير كل الناس ...بس انا مش عايز اخسرك وعلشان كدا اعتبرى ان اللى حصل ده محصلش وانا اوعدك عمرى ما حاقولك نعمل كدا تانى ...بس من فضلك متبعديش كدا ...انا خلاص اتعودت عليكم حسيت انى واحد منكم ...انا لما جيت هنا كنت حاسس انى اتنفيت فى بلد معرفش فيها حد ولا ليا صحاب ولا قرايب بس لما عرفتك انتى ونور حسيت انى ليا عيله ولما ابتديتى تحكيلى حياتك حسيت انى بقيت واحد منكم وانك امنتينى على سرك متجيش فجاه تاخدى ده كله منى ...ارجوكى ...انا عمرى ما اتحيلت على حد فى حياتى بس بجد ..انا مقدرش استغنى عنك

نوره/( نوره بصت لسامى اوى  ومسحت دموعها) انت تعرف ان طول حياتى محدش قالى الكلام ده ولا حد حسسنى انه مهمه فى حياته اصلا

سامى/علشان معرفكيش صح ...انتى حلوه من جواه...انتى عامله زى اللؤلى اللى بيبقى جواه الصدف لازم تتفتح وتتنضف علشان يتعرف قيمتها

نوره/(اتكسفت) طيب بس علشان حاصدق

سامى/نفسى تصدقى ..وتنسى شويه القرف اللى عشتى فيه

نوره/صعب يا سامى انت متعرفش بقيت حكايتى علشان تقول كدا

سامى/طيب كملى وقوليلى شيلى الجبل اللى على صدرك ده

نوره/(اتنهدت) حاقولك ايه بس ...اللى حصل بعد حوار المدرسه ..كان اسوء بكتير

سامى/ازاى

نوره/حاكيلك كل حاجه ..بعد ما بقيت عين الناظر فى المدرسه قولت لماما انى حاروح اذاكر مع مى فى البيت وابات هناك فى الاول كانت معترضه علشان هى استحلت انى ان..ي.ك..ها ... قدام بابا لكن مع الزن وافقت ورحت البيت لمى وبقيت مقيمه هناك اعدت اسبوع كنت كل يوم بنام واقوم جمب مى فى السرير ونهزر ونضحك ونذاكر الاسبوع ده كان احلى اسبوع يمكن فى عمرى كله وفضلنا على كدا بحد ماحصل اللى قوتلك انى غلطت فيه مع الوقت الصداقه بينى وبين مى اتحولت لحب بقيت بحبها اوى ...بقيت شايفها البنت الوحيده فى الدنيا كلها وبقيت بستنى وقت النوم علشان احس بجسمها جمبى ..مى كانت ملاك حنيه وطيبه كانت محسسانى انى بنتها مش صحبتها دايما مركزه معايا وبتشجعنى اذاكر وفى يوم اسود وانا نايمه جمبها معرفش شيطانى سخنى عليها ازاى كنت هايجه اوى وهى كانت نايمه جامبى بقميص نوم على الاندر يعنى مع الحركه حايترفع وفعلا شويه وبقيت رجليه قدامى عريانه وفخادها كلها باينه قدامى ساعتها مقدرتش ..بتاعى كان واقف نار وهى نايمه جمبى قربت منها اوى وبقيت افر..ِ..ش..ها ... ببتاعى ...براحه وبقيت بدخله بين رجليها تحت ..زم..بو,,رها..

مى/اممممم....اه ه ه ...بتعملى ايه يا نوره

نوره/(انا كنت مولعه اوى ساعتها ) ولا حاجه يا حببتى ..نامى (وبقيت بف.ر..ش..ها.. برضو مكنتش قادره اوقف ولا عرفه امسك نفسى ..هى زى حتته الملبن وانا مولعه ...وانا وهى على سرير واحد بقيت بكمل تفريش)

مى/يا بت اهدى واتخمدى بقى

نوره/ما انا نايمه ...

مى/طيب كفايه علشان انا تعبت

نوره/(مش عارفه ليه حسيت ان مى هى كمان كانت عايزانى اكملت علشان لو كانت مضيقه كانت قفشت عليا وعلشان كدا كملت براحه برضو)

مى/اوففففف...يووووو ...يا بت اتهدى بقى علشان مقوملكيش

نوره/(قربت من ودنها وكنت بطلع نار من جسمى) قوميلى ورينى اخرك

مى/يا سلام ..مش خايفه يعنى

نوره/لا ورينى

مى/طيب (مى لفتلى وبقى وشها فى وشى وبرجيلها دخلتها بين رجلى وبقيت بحك بتاعى برجليها وهى بتبصلى فى عينى ) انتى فاكره انى مش حاعرف اتعبك

نوره/على فكره مش حاسه بحاجه ...

مى/بقى كدا ...طيب (مى قفشت فى بز...ازى ... وقرصت على الحلمه جامد)

نوره/ولا الهوا ...يا بنتى انا جامده مش زيك

مى/طيب لما نشوف (وهنا مى عملت حاجه انا كان نفسى تعملها من زمان مى دخلت ايدها فى الاندر  ومسكت بتاعى وبقت بتحلبه )ها ايه الاخبار؟.

نوره/(أنا كنت مولعه وهى ولعتنى اوى فابقيت بتكلم بالعافيه) ولا اى ..حاجه

مى/امال هو حاسس ليه ...ده طلع جامد اوى (بتحلب فيه تحت الغطاء)ازود ولا استسلمتى

نوره/اممممم...(وهنا خلاص بقى كنت على اخرى ) بقولك ايه انتى لسه حاترغى (رميت الغطاء وطلعت على مى مسكت ايدها با ايدى وخاليه بتاعى فى بوقها  ,,,كان مولعه اوى وهى كان مسخنانى من الاول ولما حلبته كان نار معرفش عملت كدا ازاى بس بقيت بدخله فى بوقها وهى مش عارفه تتحرك علشان انا مثبته ايديها واعدت شويه ادخله فى بوقها واطلعه وفجاه حسيت انى بعمل مصيبه فاقومت من عليها ورجعت لوره واعدت ساكته مش عارفه انا عملت كدا ازاى )انا اسفه يا مى ...انا حيوانه ...انا اسفه ...أنا حاقوم اروح بيتنا ومش حاتشوفى وشى تانى

مى/اهدى يا نوره ,,,على فكره انا كمان

نوره/انتى كمان ايه ؟

مى/انا كمان بحبك ...متبصليش كدا ...انا بنت وبعرف امتى لما اللى قدامى يبقى بيحبنى ,,,انا بقالى اسبوع مستنيه اشوفك حاتعملى ايه ....قولت لو انتى عايزه جسمى وخلاص من اول يوم حاتعملى كدا ...لكن انتى طول الاسبوع كنت بعمل نايمه وحاسه بيكى حضنانى اللى بنا مش شهوه ده حب

نوره/بجد يا مى ...يعنى انتى بتحبينى زى مابحبك

مى/اه يا مجنونه بس وطى صوتك ..لا ماما تسمعنا ...بس خدى بالك انا بغير اوى ..لو لقيتك بتكلمى حد تانى حاقطعهولك

نوره/(ضحكت) ياريت ...يبقى كل مشاكلى اتحلت ...انا مش مصدقه نفسى انا لو بحلم مش حايبقى حلم حلو كدا ....

مى/انتى يا روحى تستهلى كل حاجه حلوه ...المهم حانكمل ولا سخنتينى وخلاص

نوره/لا خلاص ايه ...ده انا حانفجر ...(تعالى فى حضنى بقى ..أليوم ده كان احلى يوم اول مره احس احساس الراجل لما يتجوز واحد بيحبها واد ايه الس..ك..س بنهم بيبقى جميل ورقيق حتى لو كان خرجى علشان مفتحهاش ...وكان يوم سعيد اوى بس خلص بسرعه

سامى/ليه ايه اللى حصل؟

نوره/لما خلصنا انا ومى كنت تعبت اوى وجبتهم مرتين ...ونمت من التعب انا ومى محستش غير وحد بيصحينى الصبح ولما بفتح عينى لقيتها ام مى ...وبتشاورلى اجى معاها بره ببص لنفسى لقتنى عريانه من تحت وبتاعى باين

سامى/يانهار اسود

ارجو يكون الحلقه دى عجبتكم حاستنى دعمكم


https://www.facebook.com/profile.php?id=100069298621642

https://twitter.com/MHany946

تعليقات
8 تعليقات
إرسال تعليق
  1. الردود
    1. اشكرك يا صديقى شكرا بجد لدعمك

      حذف
    2. اشكرك يا صديفى بجد وشكرا على دعمك

      حذف
  2. قصه جامده يا صديقي بس ياريت تكملها للأخر

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبى ان شاء الله تبعنى وانا بنزل كل الاجزاء هنا

      حذف
  3. متابعك يسطا بس بتتأخر عايزين الاجزاء بسرعه

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبى يا صاحبى
      انا نزلت اجزاء تانيا شوف وصلك الجزء ال16 و17 ولا لا لو لا ادخل على المدونه حاتلقيهم

      حذف

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة