U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس (20)

 


 

سر الشقه اللى فى الخامس  الحلقه العشرون

 

اهلا بيكم انا اسمى مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه وشير للقصه واكتب رايك

للتواصل والمتابعه

 https://twitter.com/MHany946تويتر/

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الرابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html

 

لينك الحلقه الخامسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_23.html

 

لينك الحلقه السادسه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_25.html

 

لينك الحلقه السابعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التامنه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_30.html

 

لينك الحلقه التاسعه

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/04/9.html

 

لينك الحلقه العاشره

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/10.html

 

لينك الحلقه الحاديه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/11.html

 

لينك الحلقه الثانيه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/05/12.html

 

لينك الحلقه الثالثه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/13.html

 

لينك الحلقه الرابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/14.html

 

لينك الحلقه الخامسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/15.html

 

 

لينك الحقله السادسه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/16.html

 

لينك الحلقه السابعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/17.html

 

لينك الحلقه الثامنه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/18.html

 

لينك الحلقه التاسعه عشر

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/06/19.html


(نرجع بقى للاحداث بتاعتنا)

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس (20)

(نرجع بقى للاحداث بتاعتنا)

 

نوره/يمكن ...بس انا ..مشوفتش ..الكويس والدنيا اصلا كانت حلفه انها عمرها ماتسمحلى افرح

سامى/ليه بس بتقولى كدا

 نوره/انا حاقولك وانت احكم .....(وانا فى الطريقه مروحى وانا منهاره من العياط جالى تليفون على موبيلى من مى)معلش يا مى مش حاقدر اتكلم دلوقتى

مى/الحقينى يا نوره ...انا فى مصيبه

نوره/فى ايه يا مى

مى/الحقينى يا نوره ...ماما جابت قريبنا من البلد واخدونى بالعافيه على البلد وبتقول حاتجوزنى ابن عمرى اللى انا اصلا مشفتوش غير مره واحده فى حياتى ...انا مش فاهمه فى ايه ...انا من الصبح بحاول اهرب منهم ومش عارفه اتحرك ... مصدقت عرفت ادخل الحمام علشان اكملك

نوره/ايه الكلام ده ...تجوزك ازاى .. اهدى بس وقوليلى  البلد دى فين ..وانا حاتصرف

مى/البلد اسمها (اسم البلد ومكانها ) احنا هنا فى بيت عمى (قالتلى اسمه )

نوره/خلاص متقلقيش...انا حاتصرف

مى/انا خايفه اوى يا نوره ...انا عمرى ماشوفت امى قاسيه اوى كدا ...طول عمرها حنينه عليا وبتقولى عايزه اشوفك دكتوره ...معرفش ايه اللى حصل خالها تغير رايها وتعمل كدا

نوره/(انا فكره فى الكلام وعرفت ان هى بتعمل كدا علشان تحميها منى ...انا بدل ما اسعد مى كنت السبب فى تعستها ...)متقلقيش يا مى ..بكره حاكون عندك ومش حامشى غير وانتى معايا

مى/بجد يا حببتى ...ربنا يخليكى ليا ...ألمهم متاخريش...الموضوع شكله جد ..دول بيجهزوا للفرح

نوره/متخفيش يا مى انا مش حاسيبك (روحت البيت وانا مش عارفه اعمل ايه الهم فوق دماغى من كل ناحيه ولما روحت لقيت بابا ونور على الكنبه هو راكب عليها وهى بتاكل فى ك..س.. ماما...

ماما/بنت حلال تعالى بقى غيرى وتعالى علشان انا على اخرى

نوره/معلش يا ماما ...تعبانه شويه

ماما/تعبانه ايه يا بت ...بقولك انا على اخرى يلا

نوره/حاضر(قلعت ورفعت رجليها وبقيت برزع فيها ونور جامبى بابا بيروقها ..وانا اعده افكر ..انى ماليش اى اهميه فى الدنيا ...ميرفت استغلتنى علشان تخلى شيماء حامل ...وادى ماما نفس الكلام ....وبابا مبقاش بيفكر خلاص كل اللى يهمه نور ورضها عليه علشان تفتحله رجليها ويرزع فيها ...الحاجه الوحيده اللى كانت مخليانى مستحمله الدنيا دى هى مى ...انا مش حاسيها تروح من ايدى مهما كان التمن ...وسط ما انا بفكر لقيت ماما ..بتبع..ب..ص.ن.ى...)اه ه

ماما/ركزى يا بت ....انا عايزه اتكيف...

نوره/حاكيفك يا ل..ب..وه ...بس متعمليش كدا تانى

ماما/(ضحكت ) ايه مالك ...بتهيجى من ..طي..زك...(دخلت صباعها تانى)

نوره/بس بقى يا مت,,,ن,,ا,,كه ...

ماما/شوفت يا ابو نور...البت طلعت بتهيج (اعدت تضحك) طيب يلا يا مدلعه

نوره/(انا اصلا مفياش دماغ للكل ده بس مينفعش اقول على حاجه علشان موضوع شادى ميتكشفش ولا موضوع ميرفت ولا مى ..وعلشان كدا كملت وفجاه لقيت صباع تانى) اح ح ح

نور/المره دى انا ...اصل بصراحه عايزكى توليعها الهايجه على طول دى ...(دخلت صباعها تانى )

نوره/بس بقى يا نور...

نور/لا مش حابس ...ني..ك..ى... بقى الحيحانه دى ...خالينى اتهنى شويه بالراجل ...

بابا/ايوا كدا يا ملبن يا مدلعنى ...

نور/يا حبيبى ...انت اصلا الدلع اتعمل علشانك

بابا/اه ه ه ه (الكلام سخنه واعد يرزع وبعدها جابهم ) انا حاروح اخد حمام

نور/روحى يا دكرى (بابا دخل جواه) بقولكم ايه ..انا زهقت ..الراجل مبيشبعش وانا تعبت منه

ماما/مالك يا بت ...مش زمان كنتى حاتموتى عليه ..ولا فى حد تانى

نور/(نور خايفه موضوع شادى يتعرف) حد تانى ..أيه يا ل..ب..و..ه ...انا بس زهقت ..ألراجل لزقلى ..كل ما اوطى امشى القيه فى ضهرى بينزل البنطلون ويرزع فيا ..ط..ي..زى..تعبت

ماما/حاعمله ايه ..خلاص قفل منى ...زهقت عايز الاندر ايدج (ضحكت) ايه يا بت يا نوره مالك ...سكته وبت..ن..يك..ى ..من غير نفس

نوره/لا مفيش بس قوتلك تعبانه وانتى برضو مسبتنيش ارتاح

ماما/خلاص اسفين لك يا ست الهوانم ....ملعون ابو ..أل..ك..ٍس... اللى حوجنى ليكى

نوره/ولا حاوجه ولا حاجه تعالى يا مت..ن..أك ...(كنت خلاص على اخرى اعدت ارزع فيها ونور حبت الفكره فابقت تحط صباعها فيا من وراه وده فى الاول كان بيضيقنى بعد كدا بقيت امبسط وخالينى ن..ك..تها ....جامد لدرجه انها قالتى كفايه وزقتنى ...وطلعت بتاعى منها )

ماما/يخربيتك ..ايه ...قطر ...هلكتينى ....بقولك ايه كملى فى بوقى ...انا خلاص مش قادره تدخليه تانى (أعدت تحلبلى لحد ماجبتهم فى بوقها ودخلت تنام )

نور/بت يا نوره مالك

نوره/مفيش حاجه

نور/مفيش ايه ده انتى شايله الهم من اول لما جيتى ...أيه اللى حصل ميس ميرفت زعلتك فى حاجه

نوره/متجبليش سيرتها دى طلعت شر..مو..ط..ته

نور/ايه ...ازاى دى محترمه جدا

نوره/مادى المصيبه ...عرفت تضحك على الناس كلها بشكلها وتمثيلها قدام الكل

نور/طيب فهمينى ايه اللى حصل

نوره/(حكيت لنور على كل حاجه لانى مكنتش قادره ايشيل لوحدى )

نور/يابت المت,,ن,,اك,ه ,,,يعنى احنا كنا الكوبرى اللى خلصت بيه من نظمى واسماء

نوره/اه يا اختى ومش كدا كمان صحبتها حاتبقى حامل وتلبس جوزها عيل منى

نور/طيب وبعدين حاتعملى ايه ؟

نوره/مش عارفه وكدا كدا مش حاقدر اعمل حاجه العينه بتاع اللبن حاتكشف انه انا وكدا حاتبقى فضيحه

نور/يانهار اسود ...طيب وبعدين

نوره/ولا حاجه ...حاتفلت باللى عملته وخلاص ...انا اللى غلطانه انى عملت نفسى ذكيه وقولت حاقدر عليهم ...ألناس دى هى اللى تعرف تتعامل مع بعض احنا اصلا غلابه

نور/طيب خلاص اهدى وتعالى ندخل ننام وبكره نشوف الدنيا فى المدرسه

نوره/لا انا بكره مش حاروح المدرسه عندى مشوار كدا وعايزكى تغطى عليا ..علشان ممكن اتاخر

نور/ انتى فى ايه ولا فى ايه ده وقت عط 

نوره/عط ايه اتنيلى ...دى مى صحبتى انتى عرفها ...تعبانه حاروح اعد معها شويه

نور/ماشى المهم متتاخريش علشان نشوف المصيبه اللى احنا فيه

نوره/ماشى (دخلت الاوضه وانا فى دماغى مليون مصيبه ...موضوع ميرفت مش حايقف عند هنا وبس وواحده و..س..خ..ه زى ميرفت كل ما تعوز حاجه حاتجبنى تحت رجليه ...وموضوع مى ده انا مش عارفه انا حاعمل فيه ايه ...بس لازم يتحل انا اصلا مقدرش اعيش من غيرها ...المهم نمت بالعافيه والصبح روحت الموقف اخدت عربيه للبلد بتاعه مى ولما سالت على البيت الكل وصلنى علشان فكرنى صاحبه العروسه ...البلد كلها كانت عارفه ان مى حاتتجوز ولما وصلت وسالت على مى قبل امها )

ام مى/(اول لما شفتنى ) انتى ايه اللى جابك هنا ...عرفتى المكان ازاى (شدتنى ودخلتنى اوضه) شوفى لما اقولك ...لو فكرتى بس تعملى  حاجه فى مى ...أنا حاقتلك با ايدى وادفنك هنا

نوره/استنى بس يا طنط ...انا عمرى ما كنت حاضر مى ...مى دى الحاجه الوحيده الحلوه فى حياتى...مى دى صحبتى واختى وحببتى وكل حاجه ...واللى كنت بقولهولك ده كلام واحده خايبه خايفه تاخدى منها اهم حاجه فى حياتى ...ابوس ايدك يا طنط بلاش الجوازه دى ..مى لسه صغيره

ام مى/ياسلام جايه دلوقتى تقولى الكلام ده ...انتى عارفه انى حربت الدنيا كلها علشان خاطر مى ...متجوزتش علشان اربيها ....استحملت رزالت عمها وطمعهم فيا علشان يسبونى اربى بنتى زى ما انا عايزه ...كان كل حلمى تطلع دكتوره وابقى ام الدكتوره وابقى حققتى حلمى فيها ...ووصلتها لبيت العريس اللى يستهالها ...لكن انتى طلعتيلى من تحت الارض دمرتى كل حاجه عملتها ....فجاه بنتى بقت بتحب حاجه كدا لا معروف راجل ولا ست ...لا وكمان مهددنى انى لو عملت حاجه حايفتحها .ويخليها معيوبه ....اتخيلى وانتى ام كدا ...شايفه بنتك بتغرق ومش عارفه تعملى حاجه ...انتى بسببك خالتينى اعمل اخر حاجه كنت افكر انى اعملها ...خالتينى اجى لعم مى واقوله انا موافقه ان ابنك الجاهل اللى ميعرفش حاجه فى الدنيا غير البهايم يبقى جوز بنتى ...بنتى انا اللى ضيعت كل حاجه علشان خاطرها ..انا اللى بسلمها ليهم ...وكمان واخدها عافيه ولا كانها عمله عمله

نوره/(بعيط) انا اسفه ...انا برضو عيله ..اتصرفت بمشاعرى من غير ما افكر تهديدى ده كله كان كلام .....انا اسفه ..اوعدك حابعد عن مى طول عمرى مش حاتشوفنى تانى ...بس متحكميش عليها بالنهايه دى

ام مى/خلاص مبقاش ينفع الفرح بكره ...والبلد كلها معزومه ...مشرفتيش ..امشى بقى كفايه الهم اللى احنا فيه بسببك

نوره/ (طلعت من الاوضه على الشارع وانا بعيط علشان فعلا انا اللى دمرت مى ..بغبائى فعلا انا الدبه اللى قتله صحبتها وحببتها وكل حاجه حلوه فى حياتها وانا ماشيه فى الشارع مى شفتنى من الشباك فوق)

مى/يا نوره ...الحقينى...يا نوره ...متسبنيش ...انتى الوحيده اللى فضلالى ...يا نوره ه ه ه ه ه ه

نوره/كنت سمعاها وكل كلامه بتطلع منها كان بتوجعنى اكتر ....صوتها وهو كله امل انى جايه الحقها ...وانا ببعد وبسبها فى مصير متعرفش حايكون ايه ولا حاتبدء حياه مع واحد متعرفوش ...روحت اخدت العربيه ورجعت وطول السكه وانا بعيط ....

سامى/انا مش عارف اقول ايه

نوره/(ضحكت بحزن) متقولش....خلاص مبقاش فى مجال للكلام ....انا بقيت لعنه ...كل ما اقرب من حد حياته تتقلب ...

سامى/لا اكيد مش كل حاجه كانت غلطتتك ...ممكن ام مى اتسرعت ...كان قدامها حلول كتير ...

نوره/وهى كانت عملت كل ده ليه ...مش علشان تحميها من المخلوق ده ...أللى لا معروف هو راجل ولا ست ...وحتى لو كانت ست متفتحه ...تقدر تقولى كان حايحصل ايه لما تسبنا نكمل مع بعض ...حانقدر نتجوز ..اكيد لا ...نخلف ..حايبقى ابن حرام .فى مجتمع يبقل الحرام بس فى السر فى الخفه وبس...انا اصلا كنت غبيه لما فكرت انى من حقى احب واتحب واعيش ...غلطه دفعت تمنها .انا ومى ...وبسببها حياتى كلها اتغيرت للاسوء ...

سامى/اتغيرت ازاى

نوره/(وانا راجعه بعد ما عرفت ان خلاص مى راحت من ايدى واتحكم عليا اعيش لوحدى طول العمر قررت ان لو حاعيش لوحدى يبقى اعيش مبسوطه ....ومش حاسيب حد زعلنى غير لما انتقم منه ...ألمهم روحت ودخلت نمت اعدت اسبوع فى البيت بفكر حاعمل ايه فى حياتى وتانى يوم  روحت المدرسه ورحت لميس ميرفت المعمل)

نوره/صباح الخير يا ميس

ميس ميرفت/حببتى ازيك ...ايه يا بت فينك كنت بسال عليكى بيقولولى غيبه

نوره/اه قولت اعد اذاكر شويه علشان الامتحانات

ميس ميرفت/لو على الامتحانات سهله ...لو عرفت حاجه عن الاسئله حاقولك

نوره/دى ثانويه عامه يا ميس ..حاتعرفى منين

ميس ميرفت/(ضحكت اوى) حاتفضلى طول عمرك عبيطه ...يا بت انا ليا ناس فى كل حته ..متقلقيش...انتى بس انا حاظبطك

نوره/حببتى يا ميس...اخبار شيمو ايه ؟

ميس ميرفت/ايه وحشتك ولا ايه

نوره/بصراحه ...أه ..انا وقتها مكنتش مركزه بس هى كان جسمها حلو اوى وانا نفسى استمتع

ميس ميرفت/يعنى شيماء بس اللى وحشتك

نوره/لا طبعا البطل اللى قدامى ده وحشنى اوى وخصوصا المكان هنا بيفكرنى بالموضوع

ميس ميرفت/ينيلك ...ده كان يوم ...انا كان نفسى استمتع واقولك اف..ِشخ..ينى ...اكتر ...بس قولت الحكايه كدا حاتبوز

نوره/اه طول عمرك دماغك شغاله يا مزه

ميس ميرفت/بس يا نوره مالك يا بت متغيرها ...وجايه معايا سكه ليه كدا ...أوعى يا بت تكونى بتفكرى فى حاجه

نوره/وانا غبيه اتحدى ...ده انتى طيرتى نظمى واسماء من غير ما تحركى صباعك

ميس ميرفت/لا حركت حاجات تانيا متعبه اكتر (اعدت تضحك)

نوره/واى حاجات ...دى حاجات جامده جدا ....

ميس ميرفت/سيبك بقى من الكلام ده ...بت انا مش مطمنالك ...انتى حطه ايه فى جيبك

نوره/(قلقت) ايه ...يعنى حاحط ايه

ميس ميرفت/تحطى موبيل تسجلى يا مت..نا..كه...تعالى انا لازم افتشك (ميرفت فتشت القميص مالقتش فيه حاجه )

نوره/ماممكن اكون شيلها فى البراه ....

ميس ميرفت/(ضحكت ) ايه ...هى طلبه معاكى ولا ايه

نوره/قوتلك بطل زيك مينفعش يتنسى ...وغير كدا علشان تطمنى فكى البراه

ميس ميرفت/ماشى الاحطيات واجب(فكت القميص وقلعتونى بطريقه س..ك..س..ى... وفكت البراه) ايه ده ...انا مشوفتش انه كبار كدا

نوره/اه ماهما كبار ...علشان مخبيه فيهم جهاز تسجيل

ميس ميرفت/بجد يعنى لازم افتشهم

نوره/لازم تفتشيهم اوى وتقفشى جامد علشان لو فى حاجه تطلع

ميس ميرفت/ايوا لازم طبعا (ميرفت قفشت ب..ز..ا..زى.. جامد وبقت بتدعك فى صدرى )

نوره/اه ه ه ه...طيب ايه مايمكن فى ميكروفون فى الحلمه وخدى بالك دول اتنين لازم الاتنين يتفتشوا

ميس ميرفت/اه لازم (ميرفت بقت بتمص الحلمه بتاعتى ...وتقفش التانيا وتبدل ,,)

نوره/اوففففففففف...انا مكنتش اعرف التفتيش حلو كدا ...

ميس ميرفت/ايوا لما يبقى على ايد واحده خبره زى

نوره/بس لا خبره ولا حاجه ...مايمكن مخبيه موبيل فى البنطلون تحت ...وده بقى مش حايبان خالص

ميس ميرفت/اخص عليها ...أزاى انسى انا البنطلون (فكت ميرفت البنطلون ونزلته براحه وبعد كدا البوكسر وطلع بتاعى واقف ) ايه ده

نوره/ده ميكرفون قوى جدا ...بيلقط كل حاجه وبيسمع احلى اهات

ميس ميرفت/يااا وده نوقفه ازاى

نوره/هو واقف لوحده ...بس علشان تسلمى شره لازم يبقى طرى

ميس ميرفت/ودى تتعمل ازاى...اصلى معرفش حاجه

نوره/اعلمك واكسب فيكى ثواب...اولا هو بيحب انك تكلمينى انى راجل ...تانيا تدخليه فى بوقك براحه ...بس لازم تنزلى قدامه على ركبك ...علشان هو بيحب اللى يحترمه

ميس ميرفت/لا لو على كدا احترمه اوى (نزلت ميرفت على ركبها ومسكت بتاعى وبقت بتبوسه براحه خالص وبطرف لسانها بتلحس الطربوش...وبراحه خالص بتدخله ..فى بوقها واعد تحلبه لحد ) ها كدا حلو ...ولا لسه فى خطوره منه

نوره/لا لسه ..ده لازم يبقى طرى ...

ميس ميرفت/ايوا اعمل ايه اكتر من كدا

نوره/افتحيله رجلك ...ودخليه فى بير العسل

ميس ميرفت/لا عيب اتكسف ...

نوره/لا متتكسفيش ..ده بس علشان نتاكد انه مفهوش ميكروفون ولا حاجه

ميس ميرفت/اه لو للامان يبقى لازم (ميرفت اعدت على الترابيزه رفعت الجيبه لفوق ونزلت الاندر وفتحت رجليه  )دخل الميكروفون جامد علشان عايزه اطمن

نوره/لا حاطمنك اوى(حسيت ساعتها انى راجل وتخنت صوتى) خدى يا متن,,,اك..ه

ميس ميرفت/اه ه ه

نوره/قوتلك ...الميكرفون ده بيطلع احلى اه ممكن تسمعيها

ميس ميرفت/اه ه ه جامد اوى ...بيوجع اوى

نوره/ولسه حايوجعك اكتر ...يا ل.,..ب..وه ....(أعدت ابوس فيها وارزع واقولها كلام يهيج )بس قوليلى دلوقتى اجمد ولا لما نك...تك ...بلبس الفراش

ميس ميرفت/لا دلوقتى اجمد طبعا...ساعتها كنت عامله انى خايفه ...لكن دلوقتى انا جسمى كله سايب

نوره/بس انا مستغرب منك يا ق..ح..ب..ه

ميس ميرفت/ليه يا حبيبى

نوره/ازاى قدرتى تمثلى ان حد عمل فيكى كدا بالعافيه واحنا اصلا متفقين نعمل كدا

ميس ميرفت/حببتك ..ممثله شاطره ...والناس بتصدق الدموع ...اعدت اعيط واعيط ...لحد ماالكل صدقنى

نوره/لا الحقيقه استاذه بجد يا ميس...بس احلى حاجه ان لما الموضوع عدا جبتيلى الموبيل اللى اتفقنا عليه

ميس ميرفت/موبيل ايه يا حبيبى ...انا اجبلك الدنيا كلها ...طول ما انت مكيف..ك..ٍس..ى

نوره/لا ده انا حاكيفك على طول يا روحى ...(أعدت ارزع فيها وانا هايجه على الاخر احساسى انى راجل بجد ده كان معلى معايا واعدت ارزع لحد ماكنت حاجبهم) انزلى ابلعيهم

ميس ميرفت/هاتهم جوايا ...بجبهم فى ك..ٍس..ي

نوره/لا انا عايز اشوف عنيكى وانتى بتبلعيهم ...انزلى

ميس ميرفت/امرك يا سيدى (نزلت ميرفت واعدت تحلب لحد ماجبتهم كلهم فى بوقها وبلعتهم )

نوره/كويس ان مطلعش فى ميكروفون (ضحكت)

ميس ميرفت/يخربيتك هايجتينى واانا فى الشغل ...بس جامده حوار الميكرفون ...بكره نعمل قصه تانيا

نوره/بكره ...هو ايه مبيشبعش

ميس ميرفت/لا هو كمان بيحب يبقى طرى اوى وغرقان لبن

نوره/سهله يا مزه ..ده انا حاغرقك على الاخر(بوستها ولبست هدومى وطلعت على الفصل وروحت وتانى يوم بعد المدرسه روحت كافيه وانا مستنيه جيه حد وقالى )

صوت/انتى اخر واحده اتوقع انها تكلمنى خير

نوره/كل خير انا معايا حاجه حاتغير الدنيا كلها

سامى/مين اللى جالك الكافيه

ارجو يكون الجزء عجبكم






ارجو يكون الجزء عجبكم حاستنى اقتراحتكم مين ممكن يكون الشخص اللى نوره قبلته

طلب/ياريت الكل يعمل متابعه للمدونه كان فى مشكله فى الكود بتاع المتابعه وانا صلحته فا اللى عمل قبل كدا يتاكد انه متابع المدونه دلوقتى علشان قريب حايبقى الشغل على المدونه بس علشان الفيس مقفل اوى شكرا ليكم ونتقابل الحلقه الجايه 


تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة