U3F1ZWV6ZTM5NTY5NTYwNDQyOTI4X0ZyZWUyNDk2MzkwMDM0MTM4Mw==

سر الشقه اللى فى الخامس (4)

 


سر الشقه اللى فى الخامس الحلقه الرابعه

انا اسمى مودى  انا مودى هانى مؤلف قصص لو عجبتك القصه دى اعمل فلو لمدونه

لينك الحلقه الاولى

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_15.html

 

لينك الحلقه التانيا

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_17.html

 

لينك الحلقه التالته

https://storiesmodyhany.blogspot.com/2021/03/blog-post_19.html


(نرجع للاحداث بتاعتنا)

انا مودى هانى كاتب قصص مثيره ودى قناتى على اليوتيوب القناه حايكون عليها كل القصص بتاعتى

ارجو الاستمتاع بالقصص ولو عجبتك اعمل لايك للفيديو واشتراك فى القناه دعمك حايخليكى اكمل اكيد

تحياتى للجميع

 

 

سر الشقه اللى فى الخامس (4)

 

 

انا/(رجعنا للوقت الحالى) انا مش عارفه اقولك ايه بصراحه

نوره/(عينها دمعت) اللى قوتهولك ده ميجيش حاجه من اللى حصل بعد كدا

انا/هو حصل ايه تانى؟

نوره/حاحكيلك ...انا خلاص مبقتش قادره اشيل السر ده لوحدى

انا\ايه اللى حصل

نوره\اللى حصل بعد كدا انى بقيت كل يوم لازم اعمل كدا مع ماما وابقى خلاص مش قادره كنت بروح المدرسه قليل علشان انا فى ثانوى وكنت بذاكر فى البيت بس كل دماغى كانت فى ايه اللى حاعمله لما ماما تيجى لابسه الروب على اللحم واول لما تدخل تقولى حببتى نوره عامله ايه وانا اقولهم مولعه فاتضحك وتفك الروب وتشدنى من على المكتب ترمينى لى السرير كنت بعمل كل حاجه هى تقولى عليها علشان متزعلش منى وتحرمنى منها انا كنت خلاص اتعودت ولازم افضى فيها لبنى مرتين تلاته كل يوم والموضوع ده كان باين عليها

انا\ازاى

نوره\غير وشها اللى نور من تانى والضحكه اللى بقت على وشها فى مره كنت مع بابا فى الاوضه وبيتكلموا وانا فى الحمام اللى جمب الاوضه سمعتهم (بتحكى اللى حصل)

بابا\ايه يا جميل تقلان عليا بقالك كتير

ماما\تعبانه يا ابو نور انت عارف

بابا\ما انتى كنتى زمان بتبقى تعبانه برضو ومع ذلك كنتى بتذنى عليا وانا راجع من الورشه تعبان .. ايه بقى اللى حصل

ماما\يعنى حايكون حصل ايه .انا تعبت من كنت مابتحايل عليك وبعد كل ده نعد كام دقيقه وخلاص وبعدها تعد تعبان ...بصراحه يا اخويا انا خايفه عليك من البرشام اللى بتاخده وعلشان كدا انا ضحيت بمتعتى علشان انت تبقى كويس

بابا\ياحببتى يا ام نور ...انا قولت انتى نصى الحلو بجد ...بقولك ايه ماتطفى النور علشان انا عايز انام

ماما\(بصوت حزين) حاضر يا اخويا(طفت النور)

نوره\(وانا روحت على اوضتى بصراحه كنت شايفه انى اللى بتعمله ماما معايا ده علشان الحرمان اللى هى فيه وانى كدا بعمل دور كويس انى بساعدها وهى كمان بتساعدنى بس برضضو كنت مضايقه انا ونور صحيح توام بس انا الكبيره ومع ذلك كل كلامهم ابو نور وام نور كانى انا مش موجوده بس طبعا وحده فى حالتى دى محدش يفتخر بها انها بنته..المهم روحت انام فى اليوم ده وانا متنكده مصحتش غير على احساس حلو اوى انا عرفه كويس .بصيت كدا لقيت ماما مطلع العضو بتاعى وبتلحسه بس المره ده كان شكلها تعبان اوى)

نوره\ ماما خير فى ايه

ماما\(طلعت صوت من مناخيره جامده اوى)بس يا بت مش عايزه اسمع صوتك(واعدت تمص العضو بتاعى بطريقه جديده عليا كانت بتدعك فيه جامد اوى وفجاه تسيبه فا انا ابقى خلاص حاجيب وبعد كدا اهدا وفجاه راحت مسكه فيه جامد وقالتلى)

ماما\بقولك ايه ...بتاعك ده محدش حايقربله غيرى ...ده بتاعى انا واللى بيكيفنى انا وبس مفهووم

نوره\(بصراحه خوفت انا اول مره اشوف ماما بشكل ده) مفهوم يا ماما ...مفهوم

ماما(شدتنى من شعرنى نزلتنى على الارض وخالت وشى بين رجليه)مصى شفايفه .كويس ..انا النهاده عايزهه اجيب عسلى فى بوقك

نوره\(برغم انى كنت خايفه من اللى يسحصل وطريقه ماما معايا بس معرفش ليه الموضوع ده كان مسخنى اوى وعضوى كان واقف اوى لدرجه انى لاول مره اعمل كدا )

انا\عملتى ايه

نوره\(قومت من بين رجلين ماما وزقتها على ضهرها وحطيت راسه على العضو بتاعها وماما قالتلى)

ماما\ايه مولعه

نوره\اوى

ماما\ايه عازه تفشخى ك... امك

نوره\(الكلمه نفسها ولعتنى اوى وصوتها ساعتها بقى متغير) اه عايزه افشخك

ماما\تعالى يا هايجه .. اركبى ك...امك ..علميها الادب ....دى ..ش.. وعايزه تتربه

نوره\(اول مره اسمع ماما بتشتم وتقول الالفاظ دى ودى كان مولعنى اوى اوى )وانا حاربيكى يا ش

ماما\ اح ح ح ح ح ح.....اركبى بقى انا مش قادره

نوره\(ساعتها مقدرتش واعدت ادخله فيها بقوه وهى تصوت حد ماجبتهم ..المره دى كانوا كتير اوى لدرجه ان نص نصهم على السرر من عضوها من كتير ماكان اتملى )

ماما\(بعد ماخلصنا بستنى) تسلميلى يا راجلى

نوره\(انا وقتها كنت بسوطه اوى اول مره احسن انى عملت حاجه كويسه وان  فى حد بيمدح فيا حتى لو كان انى فشختها المهم انا وهى من كتر التعب نمنا جمب بعض لصبح مصحتش غير على صوت نور)

نور\ماما ...نوره ...ماما

ماما\(قامت مخضوضه) ايه

نور\اهدى ياماما مفيش حاجه ده انا قومت ملقتكيش فى اوضتك قلقت عليك ...هو انتى نمتى هنا ليه ...وايه الريحه دى

ماما\بقولك ايه ..اختك كانت عيانه امبارح وانا نمت جمبها علشان متخفش وحدها يالا اعملى الفطار وانا جايه

نور\حاضر (طلعت نور)

ماما\(مكست عضوى اللى كنت صاحيه وهو واقف) صباح الخير يا دكرى .يالا يا حببتى قومى افطرى كويس علشان تعوضى المجهود (ضحكت)

نوره\حاضر ياماما(قومت من النوم وانا جسمى وجعنى اوى من امبارح وفعلا فطرت ودخلت انام تانى وكان الوضع بتاعنا كدا لحد بعدها يكام يوم ماما كانت مضيقه من حاجه بس مش راضيه تقولى وكل مره كانت تدينى الفيتامين بتاعى وساععه وتجيلى وماهما كنت احاول اعرف منها فى ايهمكنتش بترضا تقولى لحد ماحصل حاله وفاه فى العيله وبابا وماما قروا يسافروا علشان العزاء وفضل انا ونور بس فى البيت علشان المذكره بتاعتنا واليوم ده غير حاجات كتير اوى

انا\اشمعنا

نوره\فى اليوم ده الدنيا كانت عاديه خالص وانا كنت بذاكر فى اوضتى ونور فى اوضتها نور برغم اننا توام بس هى مختلفه عنى خالص طبعنا مختلف خالص عن بعض المهم فى اليوم ده على الساعه 6 معاد الادويه بتاعتى ماما كانت محضرالى الادويه ولاحظت انها سيبالى حبيتين فتامين مش حبايه واحده فى الاول افتكرتها غلطت ولما كلمتها على الموبيل اسالها قالتلى ان الفتامين ده علشان الجرعه اقل فابتعوض بحبايتين وسمعتت الكلام واخدت الدواء على الساعه6.30

ورجعت اذاكر عادى على الساعه 7 حسيت بسخونه جامده اوى فى جسمى بس قولت ده عادى بيحصل كل يوم بس بعدها بنص ساعها بقيت مولعه اوى ...مش قادره اقعد على الكرسى عضوى كان واقف اوى لدرجه انه بقى بيوجعنى حاولت انى امسكه زى زمان واحاول اهدا معرفتش سخنه اوى ومولعه وجسمى كان الدم بيجرى فيه نار ..مقدرتش طعت من الاوضه على الصاله وبعدها ببص لقيت نور فى اوضتها مشغلها اغانى واعده ترقص كانت لبسه قميص نوم بيتى بحملات وصدرها باين هى بترقص منظرها ولعنى اكتر وخالنى مش عارفه اسيطر على نفسى ووقتها قصه المحارم اللى صاحبتى فى المدرسه قالتهالى بقت قدامى ونور من غير متاخد بالها وهى بترقص بقت بتعمل حركات سكسى اوى وترفع القميص لفوق وساعتها مقدرتش بجد)

نور\يخربيتك انتى واقفه هنا من امتى

نوره\(كنت هايجه اوى ومش قادره اتكلم)

نور\ايه يا بت مالك فىى ايه ....انطقى مالك ...فى حاجه حصلت ؟

نوره\(مقدرتش وجريت عليها شدتها من القميص اتقطع وبقت بالبراه والكلوت بس)

نور\(بتعيط) انتى علمتى ايه ...نوره ..فوقى انا اختك ...نوره نوره\(وقتها كانى كنت متخدره ...الهياج كان مخلينى مغيبه بجد ..محستش غير وانا بشدها وبنزلها بالعافيه وبدخل العضو بتاعى فى بوقها )

نور\لا لا لا .. اممممم... لا لا لا...فوقى يا نو...امممممم...اممم

نوره\(وقتها مكتش حاسه بس بدخل عضوى لحد اخر زورها وفكيت البراه وبقيت بقفش فى صدرها اللى كان ملبن بجد زى ماما واحلى وهى كانت بتصوت وبتقاوم بس انا كنت مسيطره عليها اوى مش عارفه تتحرك ولما سخنت اوى قوتلها ) انا عايزه افشخك

نور\لا ابوس ايدك ..انا بنت ..متفضحنيش ..محدش حايصدق ان اختى اللى فتحتنى ...ابوس ايدك

نوره\خلاص من وراه .(شدتها نيمتها على بطنها وركبت عليها ودخلت العضو بتاعى فيها ودخل وفضلت اعمل فيها كدا لحد ماجبتهم فيها ووقتها زى كان السحر اتفك ...قومت من عليها وجريت على اوضتى اعدت اعيط من اللى حصل وان ازاى اعمل كدا فى اختى ....وى اليوم التانى ..لقيت نور بتخبط على الباب)

نور\نوره افتحى الباب(بتخبط) افتحى الباب بدل ما اكسره ..افتحى

نوره\(انا كنت خايفه اوى وقومت فتحت وانا بعيط)

نور\بتعيطتى دلوقتى ..يا ش..يا ل... (مسكتنى جامد) ازاى.يا ش.. تعملى كدا فى اختك ...ده احنا توام يا حيوانه (اعدت تضربنى بالقلمه)

نوره\انا اسفه ..(اعدت احلف) معرفش حصل كدا ازاى ..وحياتك ...انا باخد الدواء كل يوم معرفش حصلى كدا ازاى

نور\(ركزت) دواء ايه ؟

نوره\فتامينات ماما جيبهالى علشان المذكره ..ما انتى بتاخدى منها

نور\فتامينات ايه ..انا مبخدش حاجه ورينى الدواء ده

نوره\(من خوفى طلعت الدواء اللى كانت ماما محضرهولى فتره سفارهم )

نور\(نور كانت بتفهم فى النت كويس فا اخدت الادويه وجابتهم اسميهم اللى على الحبايه وعامله بحث واكتشفت المصيبه)

انا\الفتامينات دى فياجره

نوره\للاسف

نور\فياجره يا نوره امك بتديكى فياجره ...انا كانت عرفه وكان ليا حق لما ادتها على دماغها

نوره\لا تانى كدا ..كنت عارفه ايه ؟

نور\كنت عارفه انك بتعملى كدا معاها ..لما دخلت اصحيكى انتى وهى ريحه اللبن كان مليه الاوضه ويوميها روحت قولتها انى عرفت كل حاجه

نوره\وبعدين

نور\زعلت منى وساعتها قوتلها انا حاعيش على مزاجى مالكيش دعواه بيا

نوره\(صحيح انا مخى على ادى بس ساعت بربط الدنيا ببعض ) بت يانور ...انتى عرفه امك الش.. عملت ايه

نور\عملت ايه؟

نوره\امك زودتلى الدواء وانا وانتى لوحدنا علشان انا اعمل كدا فيكى وانتقملها وهى تبقى بره الموضوع خالص

نور\بت ال....

نوره\بس انتى ازاى اخدتى من وراه على الناشف من غير ماتتعبى ده انا ماما عملت بفازلين وكنت تعبانه اوى

نور\(اتكسفت) بصى يا نوره انتى اختى وانا مش حاخبى عليكى ..انا كانت بتشاقه شويه وعلشان امبسط من غير مايحصل مشاكل مكنش قدامى غير من وراه

نوره\يخربيتك ...وعملتى كدا مع واحد ؟

نور\(سكتت)

نوره\اتنين؟

نور\سكت

نوره\يخربيتك تلاته؟

نور\يا نوره افهمى انتى لما تجربى الاحساس ده وتمبسطى بتبقى عايزه تجربيه كتير ومع اكتر من واحد

نوره\يخربيتك ...حاقول ايه ..ده انتى طلعتى مصيبه اكتر من امك

نور\سيبك منى وخالينا نفكر حانعمل ايه معاها ....دول جاين بكره

نوره\انا بفكر فى فكره

 





تعليقات
تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

قول رايك لو الموضوع عجبك

الاسمبريد إلكترونيرسالة